Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu det min tur. Ønsker feedback på mit forum

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

logoer der viser det er te forum de marker kan være alt muligt og der er ingen farver med te i øverste banner på siden

ved klikke tilmeld kommer en lang række dating piger frem jeg bliver endnu mere i tvivl om hvad siden omhandler

disse reklamer er på de fleste sider der mener jeg du rammer forkert prøv og find nogle te reklamer der er indenfor emmet derved hold fokus på dit produkt

husk social logoer især google plus , facebook og gerne twitter på siden det giver trust værdi til siden.

husk udnyt google viser op til 70 tegn nu udnyt det fuldt ud gør det på alle sider på din side

Logo er jeg i fuld gang med at lave et der viser te :)

De der dating piger kommer på grund af google adsense. Ikke mig der vælger dem. Gik faktisk ud fra at adsense valgte ud fra indholdet på siderne, men det kan jeg så se ikke er tilfældet. Jeg ser ser kun  anoncer for te. Måske bedre at jeg fjerner reklamerne og selv vælger noget mere passende.

Vil få facebook & twitter ind og huske de 70 tegn.

tak :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:55

Kim Vinberg:

Mikael christiansen:

logoer der viser det er te forum de marker kan være alt muligt og der er ingen farver med te i øverste banner på siden

ved klikke tilmeld kommer en lang række dating piger frem jeg bliver endnu mere i tvivl om hvad siden omhandler

disse reklamer er på de fleste sider der mener jeg du rammer forkert prøv og find nogle te reklamer der er indenfor emmet derved hold fokus på dit produkt

husk social logoer især google plus , facebook og gerne twitter på siden det giver trust værdi til siden.

husk udnyt google viser op til 70 tegn nu udnyt det fuldt ud gør det på alle sider på din side

Logo er jeg i fuld gang med at lave et der viser te :)

De der dating piger kommer på grund af google adsense. Ikke mig der vælger dem. Gik faktisk ud fra at adsense valgte ud fra indholdet på siderne, men det kan jeg så se ikke er tilfældet. Jeg ser ser kun  anoncer for te. Måske bedre at jeg fjerner reklamerne og selv vælger noget mere passende.

Vil få facebook & twitter ind og huske de 70 tegn.

tak :)

google plus er nu en del vigtigere end twitter da google også vurdere ens side placering efter hvor mange likes og selvfølgelig betyder google likes mere end twitter likes og skal nok også betyde mere end facebook likes vis du tænker efter google placering da det er google eget social netværk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 01:07

Jeg ville ændre på den adsense reklame du har lige smakmidt på siden. Jeg synes den har en lidt for dominerende placering og kan udvise en vis useriøsitet. Derudover bør du ændre skrifttypen til den samme som du bruger overalt, den standard blå farve passer overhovedet ikke ind.

Derudover giver underoverskriften ikke meget mening: Stedet for dig hvis du elsker te. Jeg ville ændre til "Stedet for dig der elsker te" 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:28

Kristoffer Broholm:

Jeg ville ændre på den adsense reklame du har lige smakmidt på siden. Jeg synes den har en lidt for dominerende placering og kan udvise en vis useriøsitet. Derudover bør du ændre skrifttypen til den samme som du bruger overalt, den standard blå farve passer overhovedet ikke ind.

Derudover giver underoverskriften ikke meget mening: Stedet for dig hvis du elsker te. Jeg ville ændre til "Stedet for dig der elsker te" 

Hvor ville du placere en reklame i stedet for der oppe i toppen. Synes ikke rigtig så mange steder at ligge en reklame i et forum uden at smide dem mellem indlæg. farverne og skrifttypen vil jeg ændre ( imorgen)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:11

Så har jeg arbejdet det meste af natten på at finde på nye farver / logo og lidt andre småting og har lavet mig et logo som jeg selv synes ser mega godt ud.

Er det sådan nogle farver / design i vil se på et teforum. (tag jer ikke af den blå linje i toppen, det er kun administratorer som kan se den)

Mangler lige nogle nye ikoner og et par steder der stadig er blå farve. Kommer lidt flere af de orange / brune farver.

Men hvad synes i om det der?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:27

Super forbedring i forhold til reklamen, efter min mening. Jeg synes stadig det er ærgeligt den skal være lige der, men kan godt se din problemstilling hvor den ellers skulle placeres.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:31

Så er det nye design lagt op. Mangler så ikonerne endnu. Venter stadig på min designer skal lave dem færdig.

Fra Risskov
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:50

Jeg synes, det er en meget rarere oplevelse at komme ind på siden nu.

Og så måske en lidt træls kommentar, fordi jeg ved, det kan kræve noget arbejde, men jeg synes ikke, det fungerer med de bjælker hele vejen ned. Det er som om siden starter forfra hele tiden. Jeg ville slå det sammen i én bjælke for oven, hvor alle menupunkter var samlet. Siden virker stadig forvirrende på mig. Hvis man kunne bygge forsiden lidt mere op som aminos forside, hvor de nyeste indlæg vises på siden, ville jeg finde det mere overskueligt.

Jeg ville også indarbejde dit pay-off i logoet.

Opret nu-knappen synes jeg ikke helt rammer. Hvad betyder de to silhuetter? Og hedder det ikke 'opret dig nu'? Eller bare Tilmeld (dig nu). Men det er rart med en farve, der bryder lidt med alt det grønne.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 22:19

Kim Vinberg:

Min webshop

Undskyld, mente dit forums side.

Som jeg ser det, så laver du DC på den.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:21

Iben Kruse:

Jeg synes, det er en meget rarere oplevelse at komme ind på siden nu.

Og så måske en lidt træls kommentar, fordi jeg ved, det kan kræve noget arbejde, men jeg synes ikke, det fungerer med de bjælker hele vejen ned. Det er som om siden starter forfra hele tiden. Jeg ville slå det sammen i én bjælke for oven, hvor alle menupunkter var samlet. Siden virker stadig forvirrende på mig. Hvis man kunne bygge forsiden lidt mere op som aminos forside, hvor de nyeste indlæg vises på siden, ville jeg finde det mere overskueligt.

Jeg ville også indarbejde dit pay-off i logoet.

Opret nu-knappen synes jeg ikke helt rammer. Hvad betyder de to silhuetter? Og hedder det ikke 'opret dig nu'? Eller bare Tilmeld (dig nu). Men det er rart med en farve, der bryder lidt med alt det grønne.

Super med mere feedback :)

Det med lidt mere amino stil med alle de nyeste på forsiden er en god ide og har da 5 nyeste på forsiden. Så lidt amino stil har jeg.

Ved ikke lige hvordan MT vil tage at man kloner deres (amino) design opsætningen. Så det vil jeg undlade :)

Opret nu knappen. Ville se bedre ud med "opret dig nu"  har du ret i.. ved ikke lige hvorfor jeg ikke har skrevet det fra starten af. Silhuetterne er for at indikere at alle kan være med og for at være lidt anderledes end bare en almindelig knap. Havde 3 personer på før, men det billede har jeg selvfølgelig smidt væk så kunne ikke få den med på orange.  

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)