Så er det sku (undskylder brugen af kraft-ord) blevet min tur til at få feedback på mit forum. Ideen er at alle der drikker te skal have et sted at gå hen for at finde informationer og andre som deler interessen. Det kan også sagtens være folk der bare er syge som kan komme forbi. Behøver ikke kun være te entusiaster. Det er så meningen at jeg senere skal have rigtig mange af te sælgerne med på siden, som en slags eksperter der kan fortæller en masse gode informationer til brugerne. Det de vil få ud af det er selvfølgelig reklamen for deres butikker. Har været i gang et stykke tid med en lukket bruger gruppe og har først for nylig åbnet op for flere. Her er hvad jeg tænker nu hvor jeg ser på mit forum:. * Jeg har valgt et design som passer til emnet * Det er nemt at finde ud af hvordan man opretter sig som bruger. Det er nemt at oprette en bruger. * Man kan nemt se de nyeste indlæg uden at skulle kigge alle steder igennem og man ser derfor det mest spændende med det samme. * Der er ikke alt for mange reklamer 2 faste pladser og der er ikke planlagt flere. * Det rammer en bredt i en lille niche... Giver det mening? Du ved sikkert hvad jeg mener. * Der er en Facebook gruppe som man kan deltage i. (ved jeg har glemt at få den placeret et link til den et sted) Her er hvad jeg ved / synes der er galt: * Der er ligesom et eller andet med farverne... Synes der mangler noget. Overvejer nogle andre ikoner ud for hver hoved kategori. Lige mere WOW farver. * Mangler link til Facebook gruppen (https://www.facebook.com/pages/Teforum/107779552684576) * Flere brugere (de skal nok komme :) ) * Mere aktivitet (kommer i takt med brugere, forhåbentlig) * En besked tekst i stedet for "Stedet for dig hvis du elsker te" - noget mere beskrivende. * Eventuelt et simpelt logo. * Skal have skrevet betingelserne korrekt. Nå men... Hvad synes i? Link til forum: http://teforum.dk Takker på forhånd. |
Kim Vinberg:* Jeg har valgt et design som passer til emnet
Når jeg lige rammer siden, synes jeg faktisk overhovedet ikke, at siden ligner noget med te.
Hvis jeg skulle komme ind på et rigtig teforum, skal jeg næsten kunne lugte teens gode, spændende frugtaroma ud i gennem skærmen - og det kan jeg bare IKKE på din side. Hvis jeg tager et kig på Te-pakkerne i butikkerne er de farverstrålende og man er naturligt tiltrukket af dem. Din side er noget tør og uden minimalistisk.
Desuden virker forumet helt tomt når jeg kommer ind på siden, da der er store områder på siden uden tekst.
Din webshop laver i øverigt DC, da den både kan tilgås med www. og uden
Du skal ikke tage det personligt, men dette var blot min oplevelse.
Vh
Casper