Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu det min tur. Ønsker feedback på mit forum

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det sku (undskylder brugen af kraft-ord) blevet min tur til at få feedback på mit forum.

Ideen er at alle der drikker te skal have et sted at gå hen for at finde informationer og andre som deler interessen. Det kan også sagtens være folk der bare er syge som kan komme forbi. Behøver ikke kun være te entusiaster.

Det er så meningen at jeg senere skal have rigtig mange af te sælgerne med på siden, som en slags eksperter der kan fortæller en masse gode informationer til brugerne. Det de vil få ud af det er selvfølgelig reklamen for deres butikker.

Har været i gang et stykke tid med en lukket bruger gruppe og har først for nylig åbnet op for flere.

Her er hvad jeg tænker nu hvor jeg ser på mit forum:.

* Jeg har valgt et design som passer til emnet

* Det er nemt at finde ud af hvordan man opretter sig som bruger.

Det er nemt at oprette en bruger.

* Man kan nemt se de nyeste indlæg uden at skulle kigge alle steder igennem og man ser derfor det mest spændende med det samme.

* Der er ikke alt for mange reklamer 2 faste pladser og der er ikke planlagt flere.

* Det rammer en bredt i en lille niche... Giver det mening? Du ved sikkert hvad jeg mener.

* Der er en Facebook gruppe som man kan deltage i. (ved jeg har glemt at få den placeret et link til den et sted)

Her er hvad jeg ved / synes der er galt:

* Der er ligesom et eller andet med farverne... Synes der mangler noget. Overvejer nogle andre ikoner ud for hver hoved kategori. Lige mere WOW farver.

*  Mangler link til Facebook gruppen (https://www.facebook.com/pages/Teforum/107779552684576)

* Flere brugere (de skal nok komme :) )

* Mere aktivitet (kommer i takt med brugere, forhåbentlig)

* En besked tekst i stedet for "Stedet for dig hvis du elsker te" - noget mere beskrivende.

* Eventuelt et simpelt logo.

* Skal have skrevet betingelserne korrekt.

Nå men...

Hvad synes i?

Link til forum: http://teforum.dk

Takker på forhånd.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 21:38

Kim Vinberg:

Når jeg lige rammer siden, synes jeg faktisk overhovedet ikke, at siden ligner noget med te.

Hvis jeg skulle komme ind på et rigtig teforum, skal jeg næsten kunne lugte teens gode, spændende frugtaroma ud i gennem skærmen - og det kan jeg bare IKKE på din side. Hvis jeg tager et kig på Te-pakkerne i butikkerne er de farverstrålende og man er naturligt tiltrukket af dem. Din side er noget tør og uden minimalistisk.

Desuden virker forumet helt tomt når jeg kommer ind på siden, da der er store områder på siden uden tekst.

Din webshop laver i øverigt DC, da den både kan tilgås med www. og uden

Du skal ikke tage det personligt, men dette var blot min oplevelse.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:50

Det bliver en kort feedback for nu, men det kan være jeg vender tilbage senere.

Jeg synes heller ikke siden giver et indtryk af te rent visuelt. Hvilket er ærgerligt da man kunne lave en rigtig flot side, med visuelle billeder af te.

Jeg ville lave OSS om til FAQ. FAQ er man ligesom vant til :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Risskov
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:14

Hej Alexander,

Fedt du har kastet dig ud i sådan noget her! 15 år gammel? Hatten af for dig!!!

Jeg er enig i, at siden ikke siger 'mmm te', og det synes jeg den skal. De blå farver siger 'hardcore business' og ikke sundhed og livsnydelse. Der vil jeg mene, du skal over i et andet farveregister.

Siden må også gerne virke mere enkelt og intim. Det er et helt enkelt og meget specifikt produkt, der er tale om. Det må gerne skinne igennem.

Derudover kan man blive lidt i tvivl om, hvad siden går ud på, fordi man først ser et forum og så noget om, at man også kan købe te... Jeg sidder lidt tilbage og tænker: Er det et forum eller en side, der sælger te?

Jeg er ikke grafiker, men der er også noget med skriftstørrelsen, og så er det som om siden breder sig for meget ud. Man får lyst til at træde et skridt baglæns for at få et bedre overblik.

Det var lige et par hurtige her fra. Jeg vil ønske dig al mulig held med det og smid endelig den nye version af siden her ud på forummet igen.

;)

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 22:30

Savner ligesom Iben en forklaring til hvad siden går ud på. Og farverne må gerne gå mere over i hvidt+grønt+brunt. Lidt mere øko måske?

Logo kunne være en dampende varm kop the.
Du kan finde nogle dejlige "feel good" billeder af the, thekander og lignende (gratis at anvende) på
www.allebilleder.dk under fanen "andre" fra side 2. Her kan du også se hvilke farver de her har anvendt for at få the til at se "lækkert" ud.

Forslag til slogan: Tid til the...

Super initiativ. God vind med projektet.

Søs

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:47

Casper:

Kim Vinberg:

Når jeg lige rammer siden, synes jeg faktisk overhovedet ikke, at siden ligner noget med te.

Hvis jeg skulle komme ind på et rigtig teforum, skal jeg næsten kunne lugte teens gode, spændende frugtaroma ud i gennem skærmen - og det kan jeg bare IKKE på din side. Hvis jeg tager et kig på Te-pakkerne i butikkerne er de farverstrålende og man er naturligt tiltrukket af dem. Din side er noget tør og uden minimalistisk.

Desuden virker forumet helt tomt når jeg kommer ind på siden, da der er store områder på siden uden tekst.

Din webshop laver i øverigt DC, da den både kan tilgås med www. og uden

Du skal ikke tage det personligt, men dette var blot min oplevelse.

Vh

Casper

Min webshop? Tekanden kan da ikke tilgås med www den overføre til uden www med det samme. Teforum kan og det vil jeg rette ASAP :)

Tager intet personligt, har bedt om feedback så helt okay at du ikke synes om designet og vil da se hvad jeg klan finde på som gør det mere te lignende, så du kan dufte den grønne te i bunden af generelt forumet :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:49

Alexander Baandrup Larsen:

Det bliver en kort feedback for nu, men det kan være jeg vender tilbage senere.

Jeg synes heller ikke siden giver et indtryk af te rent visuelt. Hvilket er ærgerligt da man kunne lave en rigtig flot side, med visuelle billeder af te.

Jeg ville lave OSS om til FAQ. FAQ er man ligesom vant til :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Okay, ligger mit hoved i blød og ser hvad jeg kan finde på til designet :)

FAQ er det så. Synes faktisk også det der OSS ser dumt ud, men tænkte at det ikke rigtig gav nogen mening med FAQ på et dansk forum. Det bliver rettet lige om lidt :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:57

Iben Kruse:

Hej Alexander,

Fedt du har kastet dig ud i sådan noget her! 15 år gammel? Hatten af for dig!!!

Jeg er enig i, at siden ikke siger 'mmm te', og det synes jeg den skal. De blå farver siger 'hardcore business' og ikke sundhed og livsnydelse. Der vil jeg mene, du skal over i et andet farveregister.

Siden må også gerne virke mere enkelt og intim. Det er et helt enkelt og meget specifikt produkt, der er tale om. Det må gerne skinne igennem.

Derudover kan man blive lidt i tvivl om, hvad siden går ud på, fordi man først ser et forum og så noget om, at man også kan købe te... Jeg sidder lidt tilbage og tænker: Er det et forum eller en side, der sælger te?

Jeg er ikke grafiker, men der er også noget med skriftstørrelsen, og så er det som om siden breder sig for meget ud. Man får lyst til at træde et skridt baglæns for at få et bedre overblik.

Det var lige et par hurtige her fra. Jeg vil ønske dig al mulig held med det og smid endelig den nye version af siden her ud på forummet igen.

;)

15?

Behøver vidst ikke skrive igen at jeg ser på farver og design tak for den feedback også :)

Ved der er lidt salgs tråde derinde og det er noget jeg selv skal være bedre til at lade vær med at linke direkte  også af hensyn til de andre te virksomheder jeg håber vil deltage aktivt på forumet. Jeg har 3 brugere derinde (admin, mig engen og en til min virksomhed) - og de andre indlæg med links til virksomheder er lavet af brugerne, dem kan jeg ikke rigtig gøre noget ved. Men de fleste af brugerne kommer fra min virksomheds facebook gruppe , så derfor kender de netop mine produkter og linker til dem.

Ser på bredden også. Ser nu ellers fin ud her, men du sidder nok med en anden skærmstørrelse og så vil den være meget bredere.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:00

Mathilde Andersen (Søs):

Savner ligesom Iben en forklaring til hvad siden går ud på. Og farverne må gerne gå mere over i hvidt+grønt+brunt. Lidt mere øko måske?

Logo kunne være en dampende varm kop the.
Du kan finde nogle dejlige "feel good" billeder af the, thekander og lignende (gratis at anvende) på
www.allebilleder.dk under fanen "andre" fra side 2. Her kan du også se hvilke farver de her har anvendt for at få the til at se "lækkert" ud.

Forslag til slogan: Tid til the...

Super initiativ. God vind med projektet.

Søs

Hej Søs.

Ah de bilelder der er jo perfekte. VIl helt sikkert se om jeg kan få de nuancer overført til forumet :)

Enig i at den korte tekst "Stedet for dig hvis du elsker te" ikke rigtig giver så meget forklaring på hvad det hele går ud på. Så det vil blive ændret :)

Et logo vil jeg se om jeg kan finde på også.

Super godt med aminoer til at sige deres ærlige meninger :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:33

logoer der viser det er te forum de marker kan være alt muligt og der er ingen farver med te i øverste banner på siden

ved klikke tilmeld kommer en lang række dating piger frem jeg bliver endnu mere i tvivl om hvad siden omhandler

disse reklamer er på de fleste sider der mener jeg du rammer forkert prøv og find nogle te reklamer der er indenfor emmet derved hold fokus på dit produkt

husk social logoer især google plus , facebook og gerne twitter på siden det giver trust værdi til siden.

husk udnyt google viser op til 70 tegn nu udnyt det fuldt ud gør det på alle sider på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)