Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu det min tur. Ønsker feedback på mit forum

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Kim Vinberg:

Min webshop

Undskyld, mente dit forums side.

Som jeg ser det, så laver du DC på den.

Vh

Casper

Så giver det bedre mening og du har 100% ret i at den laver DC. Bliver rettet lige om lidt. (havde helt glemt det)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38

Jeg synes du har ramt plet med farverne og logoet er blevet pænt Big Smile.

Silhuetterne er fine og jeg tænker, at det er her folk mødes for at skrive om te, når jeg ser dem. Jeg er enig i at der bør stå "Opret dig nu". 

Reklamen irriterer ikke mig, men jeg lægger da mærke til den. 

Siden virker lidt kedelig og upersonlig, men det hjælper nok når der kommer mere indhold. Brug evt. et avatar/profilbillede derinde og indsæt billeder i dine indlæg, hvis det passer ind. Indhold som f.eks. dit indlæg "Oishi grøn te reklame" gør det mere hyggeligt synes jeg Smile .

Star Et forslag fra mig:

Få lavet et favicon. Det er rart når man har flere sider åbne i sin browser, men også når man skal finde den i sine bogmærker. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:51

Rasmus Valentin Nissen:

Jeg synes du har ramt plet med farverne og logoet er blevet pænt Big Smile.

Silhuetterne er fine og jeg tænker, at det er her folk mødes for at skrive om te, når jeg ser dem. Jeg er enig i at der bør stå "Opret dig nu". 

Reklamen irriterer ikke mig, men jeg lægger da mærke til den. 

Siden virker lidt kedelig og upersonlig, men det hjælper nok når der kommer mere indhold. Brug evt. et avatar/profilbillede derinde og indsæt billeder i dine indlæg, hvis det passer ind. Indhold som f.eks. dit indlæg "Oishi grøn te reklame" gør det mere hyggeligt synes jeg Smile .

Star Et forslag fra mig:

Få lavet et favicon. Det er rart når man har flere sider åbne i sin browser, men også når man skal finde den i sine bogmærker. 

Avatars - Tjek : Får lavet nogen så alle har et fast.

Favicon - Tjek : Får jeg også lavet.

Billeder i mine indlæg - Tjek : Vil jeg huske.

Takker :))

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:20

Så er der kommet 2 ikoner til read / unread forum. Er det nogen jeg skal fortsætte med at få lavet eller er de helt ved siden af hvad i forventer at se på sådan en side?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)