Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

jeg vil gerne have lidt feedback på min hjemmeside som går online i morgen.

www.Tekstspot.dk

Facebook gruppe/google+ /twitter er ved at blive lavet. Sammen med CVR nummer osv.

Det jeg søger feedback på er hjemmesiden som helhed.

I må have en fantastisk dag!

P.S: der vil selvfølgelig komme et godt Amino tilbud til jer, og bare rolig det ikke mig der skriver teksterne.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:04

Ser godt ud! Der mangler lige de sociale medier og CVR, men det er du jo selv opmærksom på :-)

Hvis jeg var dig ville jeg få styr på det inden du begynder på marketing. Jeg ville samtidig også få nogle referencer på inden du for alvor begynder. Jeg køber aldrig tekster uden at kunne se referencer :-)

- Alexander Baandrup Larsen  

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 15:07

Alexander Baandrup Larsen:

Ser godt ud! Der mangler lige de sociale medier og CVR, men det er du jo selv opmærksom på :-)

Hvis jeg var dig ville jeg få styr på det inden du begynder på marketing. Jeg ville samtidig også få nogle referencer på inden du for alvor begynder. Jeg køber aldrig tekster uden at kunne se referencer :-)

Altså, vi har 2 referencer allerede, der lige skal uploades. Hvordan får vi flere referencer? - min idé er at lave et godt tilbud til Amino, samt give noget gratis ud.

Har du nogle andre forslag?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:14

Næh, det er også sådan jeg ville skaffe referencer :-)

Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det er en fin hjemmeside du har lavet, men den er al for generel.

I har skruet et godt koncept sammen og der er masser af virksomheder, der vil kunne bruge jeres service.

I er nødt til at være mere personlige. Vis hvem det er der løser opgaven, tag et billede af hver studerende samt en kort beskrivelse af uddannelsen, så man kan se at det er kvalificerede folk, der løser opgaven.

Skriv fornuftige priser i stedet for billige priser - ordet billig sælger ikke - folk vil have kvalitet.

Overskriften på forsiden kunne være "Få kommende journalister til at skrive din virksomhedstekst!"

Slet det omkring - betal først når du er tilfreds, det viser at I ikke stoler på jer selv!

Dem, der er tilknyttet det her projekt er knivskarpe, det er Danmarks kommende journalister og tekstforfattere - sælg det! Lad folk vide at her får de kvalitet for pengene!

Held og lykke med jeres projekt :-)

AM

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 16:02

rms:

Hej

Det er en fin hjemmeside du har lavet, men den er al for generel.

I har skruet et godt koncept sammen og der er masser af virksomheder, der vil kunne bruge jeres service.

I er nødt til at være mere personlige. Vis hvem det er der løser opgaven, tag et billede af hver studerende samt en kort beskrivelse af uddannelsen, så man kan se at det er kvalificerede folk, der løser opgaven.

Skriv fornuftige priser i stedet for billige priser - ordet billig sælger ikke - folk vil have kvalitet.

Overskriften på forsiden kunne være "Få kommende journalister til at skrive din virksomhedstekst!"

Slet det omkring - betal først når du er tilfreds, det viser at I ikke stoler på jer selv!

Dem, der er tilknyttet det her projekt er knivskarpe, det er Danmarks kommende journalister og tekstforfattere - sælg det! Lad folk vide at her får de kvalitet for pengene!

Held og lykke med jeres projekt :-)

AM

5 stjerner for det indlæg, tak fordi du gad at tage dig tid til at skrive det!

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:57

Design mæssigt synes jeg rigtig godt om den. Held og lykke herfra.

Har du brug for et billigt hjemmeside design eller webshop produktion.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:01

Flot hjemmeside..

Når det er den går officielt online i morgen, så husk at sætte follow på alle dine interne links på hjemmesiden. Samt seo venlige url's :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 17:25

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Flot hjemmeside..

Når det er den går officielt online i morgen, så husk at sætte follow på alle dine interne links på hjemmesiden. Samt seo venlige url's :)

Urlsne laver jeg i aften, Hvad mener du med at sætte follow på mine interne links?

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 17:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fin hjemmeside! Pæn, nem at navigere rundt på.... og i øvrigt et rigtig interessant koncept!!

Har du overvejet din SEO-strategi?

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)