Lars, jeg kan kun give dig 5 stjerner! Den video, tror jeg er den bedste SEO video jeg nogensinde har set, på trods af jeg ikke har set mange. Så må jeg indrømme at det var mindblowing. Jeg vil kigge på de ting du snakkede om når jeg har de første reale besøgende. Mit mål for at lave den her hjemmeside er at skaffe nogle relevante studiejobs til et område hvor lønnen er meget tynd. - faktisk tjener de studerende over 50% af omsætningen! Ydermere er jeg glad for i kan lide designet. Det jeg vil arbejde på nu er: SEO venlige URLS Sociale medier til siden. Referencer Hvis i har flere ting så må i endelig skrive det. |
En sidste ting, som I i hvert fald fremadrettet kunne tænke ind i konceptet var eksempler - altså når i har fået opgaver - spørg kunden om I må bringe uddrag af det arbejde I har leveret. På den måde er det nemmere at forestille, hvilket slags arbejde man kan sætte jer til.
En sidste ting jeg mangler på siden er lidt omkring det praktiske. Sender man jer en mail og får et tilbud - eller skal I have materialet først og så får jeg et tilbud på pris ud fra antal ord? Altså hele den praktiske side af sagen. Synes ikke jeg får mange oplysninger ved at trykke på kontakt.
Ved siden af kontakt kunne I måske have et felt der hed bestilling/ordre. Der kunne man så klikke sig ind på forskellige opgaver som dem I nævner - altså presse, intern kommunikation, flyvers, korrektur læsning, ect..
Held og lykke
mvh Uhrskov