Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Grove Mortensen:

Fin hjemmeside! Pæn, nem at navigere rundt på.... og i øvrigt et rigtig interessant koncept!!

Har du overvejet din SEO-strategi?

Lars, jeg kan kun give dig 5 stjerner!

Den video, tror jeg er den bedste SEO video jeg nogensinde har set, på trods af jeg ikke har set mange. Så må jeg indrømme at det var mindblowing.

Jeg vil kigge på de ting du snakkede om når jeg har de første reale besøgende.

Mit mål for at lave den her hjemmeside er at skaffe nogle relevante studiejobs til et område hvor lønnen er meget tynd. - faktisk tjener de studerende over 50% af omsætningen!

Ydermere er jeg glad for i kan lide designet. Det jeg vil arbejde på nu er:

SEO venlige URLS

Sociale medier til siden.

Referencer

Hvis i har flere ting så må i endelig skrive det.

Fra København
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:35

En sidste ting, som I i hvert fald fremadrettet kunne tænke ind i konceptet var eksempler - altså når i har fået opgaver - spørg kunden om I må bringe uddrag af det arbejde I har leveret. På den måde er det nemmere at forestille, hvilket slags arbejde man kan sætte jer til.

En sidste ting jeg mangler på siden er lidt omkring det praktiske. Sender man jer en mail og får et tilbud - eller skal I have materialet først og så får jeg et tilbud på pris ud fra antal ord? Altså hele den praktiske side af sagen. Synes ikke jeg får mange oplysninger ved at trykke på kontakt.

Ved siden af kontakt kunne I måske have et felt der hed bestilling/ordre. Der kunne man så klikke sig ind på forskellige opgaver som dem I nævner - altså presse, intern kommunikation, flyvers, korrektur læsning, ect..

Held og lykke

mvh Uhrskov

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 19:50

Tine Uhrskov:

En sidste ting, som I i hvert fald fremadrettet kunne tænke ind i konceptet var eksempler - altså når i har fået opgaver - spørg kunden om I må bringe uddrag af det arbejde I har leveret. På den måde er det nemmere at forestille, hvilket slags arbejde man kan sætte jer til.

En sidste ting jeg mangler på siden er lidt omkring det praktiske. Sender man jer en mail og får et tilbud - eller skal I have materialet først og så får jeg et tilbud på pris ud fra antal ord? Altså hele den praktiske side af sagen. Synes ikke jeg får mange oplysninger ved at trykke på kontakt.

Ved siden af kontakt kunne I måske have et felt der hed bestilling/ordre. Der kunne man så klikke sig ind på forskellige opgaver som dem I nævner - altså presse, intern kommunikation, flyvers, korrektur læsning, ect..

Held og lykke

mvh Uhrskov

Tænker du noget i stil med at linke til priserne ved vores kontakt formular, samt forklare at man kan skrive hvis man skal være velkommen til at få en uforpligtende samtale, samt tilbud?

Men det lyder umiddelbart som en god ide, det vil jeg kigge på i morgen inden release, tak for det!

Fra København
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:32

(Undskyld, hvis jeg ikke var helt tydelig.)

Ved det første mente jeg, at i på sigt med fordel kunne´have eksempler på det arbejde I har udført for nogle, så man på den måde kan få et lille indblik i, hvad I kan bidrage med.

det andet omhandler nemlig som du selv skrive fremgangsmåden.

Hvilke oplysninger skal I bruge i kommentarfeltet eller er det nok bare at skrive sine kontakt oplysninger og en titel på projektet og så ringer I? Jo mere klar fremgangsmåden er for brugeren jo flere bruger ydelsen. Håber det var mere klart. mvh Tine

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:36

få lavet søgevenlige url jeres er sådan her nogle tekstspot.dk/?page_id=10 lav den sådan her det siger meget mere hvad siden omhandler tekstspot.dk/blog

priser kunne jeg ikke overskue lav dem i et kolon system hvad levere vi forend af boks

korrektur læsning tekst  900 ord

300 kr

presse medelles 1 gang 450 ord

300 kr

presse meddels 1 900 ord

600 kr

med mere sådan ville jeg opsætte det

nederst står jeres levering indenfor 48 timer Big Smile det synes jeg er godkendt hurtigt

likes twitter , facebook google plus går ovenpå teksten derved meget svært at læse meget af teksten få rettet at denne i ikke spærre for man kan se teksten.

nå flere kontakt info , telefon nummer adresse med mere

bestil artiklen lav en formular hvor man der står presse meddels , artikler og hvor mange , jo mere i tvinger folk , se det kan i tilbyde , dog skal formular kunne gå igennem uden man har bestil både presse medels og det hele , men når ser ting flere gange er der større chance for folk bestiller mere af de andre ting

få flere Referencer der er mange der mangler gode tekstforfatter også mig mangler en god tekstforfatter , der er fejl på min side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44

Meget flot hjemmeside.
Den er overskuelige, og let at navigere rundt på.

Priserne synes jeg er rimelig dyre i forhold til hvad jeg har set hos andre tekstforfattere (jeg er ikke så meget inde i branchen, men jeg synes prisen er rimelig høj).

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 00:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser godt ud, dog er der en ting som irretere mig på siden, og det er de her social links som bliver ved med at følge bruger på siden.

Det er naturligvis godt at få nogle tweets, likes og G plus, men er det ikke meningen at burgeren som kommer på jeres side skal ende med at købe ? Jeg syntes at den tager alt for meget opmærksomhed, og hvis I endelig vil have dem, så syntes jeg de skulle ligge fast i højre top af indlægget eller i bunden.

På mange af dine faste sider har du en RSS knap. Den syntes jeg igen fjerner blinket fra indholdet og mener ikke den har nogen funktion på en sådan side. Hvis I gerne vil have den skal være der, så vis den kun på blog siderne som er det den er beregnet til.

Og hvis I vil bruge det, så tag da lige at lave det på til feedburner.com, så får I også lidt statestik på hvor mange RSS læsere I har.

Seo Venlige URL:

Åben dit Wordpress administration og gå til: Instilling > Permanente Links

Her vælger du bare navn på indlæg, hvis du du kører nyeste version af wordpress, og så har du seo venlige url.

Hvis du kører en ældre version så opdatere med det samme, eller også skal du bare vælge egen struktur, og så skrive /%postname%/

Oversæt

Der er stadig en masse engelske teskter på siden, dem kan du rette med dette plugin:

http://wordpress.org/extend/plugins/codestyling-localization/

Eller du kan gå ind i selve theme editoren og rette dem

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 13:41

Casper Jensen:

Meget flot hjemmeside.
Den er overskuelige, og let at navigere rundt på.

Priserne synes jeg er rimelig dyre i forhold til hvad jeg har set hos andre tekstforfattere (jeg er ikke så meget inde i branchen, men jeg synes prisen er rimelig høj).

Hej casper,

går ud fra du her tænker på blogposts. osv.

Grunden til de er dyre, er at det tager en journalist langtid at lave hvis han/hun skal have alle elementer med i.

men laver nogle mindre posts på 300ord. der går for det halve.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 14:20

Kristian Primdal:

Det ser godt ud, dog er der en ting som irretere mig på siden, og det er de her social links som bliver ved med at følge bruger på siden.

Det er naturligvis godt at få nogle tweets, likes og G plus, men er det ikke meningen at burgeren som kommer på jeres side skal ende med at købe ? Jeg syntes at den tager alt for meget opmærksomhed, og hvis I endelig vil have dem, så syntes jeg de skulle ligge fast i højre top af indlægget eller i bunden.

På mange af dine faste sider har du en RSS knap. Den syntes jeg igen fjerner blinket fra indholdet og mener ikke den har nogen funktion på en sådan side. Hvis I gerne vil have den skal være der, så vis den kun på blog siderne som er det den er beregnet til.

Og hvis I vil bruge det, så tag da lige at lave det på til feedburner.com, så får I også lidt statestik på hvor mange RSS læsere I har.

Seo Venlige URL:

Åben dit Wordpress administration og gå til: Instilling > Permanente Links

Her vælger du bare navn på indlæg, hvis du du kører nyeste version af wordpress, og så har du seo venlige url.

Hvis du kører en ældre version så opdatere med det samme, eller også skal du bare vælge egen struktur, og så skrive /%postname%/

Oversæt

Der er stadig en masse engelske teskter på siden, dem kan du rette med dette plugin:

http://wordpress.org/extend/plugins/codestyling-localization/

Eller du kan gå ind i selve theme editoren og rette dem

5 stjerner!

jeg har downloaded det plugin, men den viser jeg ikke har adgang til at ændre sproget, jeg har ændret urlsne og fjernet share knappen for now, legede lidt med den igår.

har lavet Urls'ne om

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)