Så fik vi da lige en dårlig anmeldelse på trustpilot. Men fair nok, det vælter ind med ordrer, og deraf har vi haft en kunde som har haft en dårlig oplevelse, og det må vi bare tage til os og lære noget af.
F.eks. lærte vi af denne at vores oplysninger under menuen levering og procedure omkring annullering af ordrer, bare ikke var gode nok. Så hvis ikke andet, så har vi nu et sted hvor vi kan stramme yderligere op.
Man bliver klogere hver dag :-)
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Få nogle gode anmelder med det samme. Selvom du / i tager enhver dårlig op og ser hvad der kan gøres bedre så mister i kunder på det der, når der ikke er en eneste god anmeldelse.
Ja vi er jo nok nød til at gøre et eller andet for at motivere de glade kunder til at skrive derinde. Ellers kommer det ti at se skidt ud i længden :-)
Jeg er en af jeres glade kunder:-) Jeg har kun oplevet god og professionel service - ovenikøbet en opringning da noget ikke var på lager.
Jeg ville nok ikke linke til den (ene) dårlige anmeldelse I har fået på Trustpilot her på Amino for det vil kun give endnu flere besøg på den dårlige konto (Google og søgemaskiner fanger meget hurtigt ting på amino).
Når det er sagt, så er der faktisk en del ting, I kan forbedre i jeres chekout flow - hvilket jeg også har skrevet til jer. Nu er det ved at være længe siden, jeg købte hos jer, men måske det er samme problemer nu. Det bedste er nok at adressere klagen og fortælle, at I arbejder på forbedring (som I gjorde ved mine kommentarer), men så rent faktisk også at _arbejde_ på at få dem løst. Jeg tjekkede lige hurtigt jeres hjemmeside, og det ser ikke ud til, at der er sket ret meget på den front. I har gode priser og god service - nu mangler I blot at gøre hjemmesiden rigtig god - så kan det kun blive godt!
Har du ellers gode kunder som du siger så er det meget enkelt.
Send en mail ud til de som har været kunder hos dig og bed dem om en bedømmelse, skrevet på trustpilot - Hvor du selvfølgelig nævner at hvis de på nogen måder har følt sig dårligt behandlet eller ikke var tilfreds, at de kan kontakte jer og i kan finde ud af noget :-) ik?
Tak for alle svarene. Tror også vi er nød til at gøre noget aktivt for at få den upgraded :-)
Ellers er det meget sjovt at kunden som svinede os, har lagt ordren hos os igen. Så kan vi jo håbe at han også gider at skrive hvis han er tilfreds denne gang.
[Jojoba] Kan god huske at vi to talte sammen for noget tid siden. Selv om det ikke er det hele vi har fået rettet op på, så skal du vide at dine bemærkninger til vores shop er højt værdsat :-)
Det er da komisk at den samme kommer tilbage :). Så kan servicen da ikke have været så overall dårlig, men ja er enig adresser den dårlige omtale og hør om det. Derfra har i en fuld ide om hvorfor han nu engang gjorde, og kom tilbage.
For at skaffe god omtale kunne i køre trustpilot på jeres side, eller måske i jeres kvitteringsmail i forhold til de har købt hos jer(Her er din kvittering, hvad syntes du om vores service?). Ligefrem at maile dem for en respons ville jeg mene var at gå lidt over grænsen. Men er så igen min mening :)
Helt enig i at det er vigigt at tage negativ kritik til efterretning og at rette op på din ting som man kan. Og dårlig anmeldelse er aldrig rar.
Sidste gang jeg købte noget på nettet opdagede jeg efter at ordren var sendt, at der lå en del negative anmeldelser inde på Trustpilot om den pågældende webshop. Så jeg var lidt spændt, men varen kom hurtigere end jeg havde forventet - så jeg sendte et kæmpe "YES" til virksomheden.
Og jeg vil helt sikkert købe igen, da jeg tror at der også er personer hvor et lille problem kan gå hen og blive et kæmpe problem, fordi det er mere anonynt at skrive noget negativt, end det er personligt at møde op og klage, over noget som er en bagatel.
Dermed er ikke sagt at man ikke skal tage det seriøst, men mere det at man ikke skal gå helt i sort