Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er domænet værd?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:33

Hey... Jeg del erfaring med salg og købe domæner .. Hvis du skal have vurderer dit, smid en besked i gæstebog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41

Hej AP send en PM til mig :-)..

Nice at mit eget domæne www.janniknp.dk er Alexa ranking:

Denmark - 6.624

Global - 2.222.266

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:11

du er velkommen til at sende pm, så kommer jeg gerne med et bud

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:15

Mikael christiansen:

tjek for links hvem linker til siden https://www.majesticseo.com/ http://www.opensiteexplorer.org

alexa rank er der gode trafik rank domæner der linker til siden , der gør siden har høj værdi http://www.alexa.com/ 

hvad domænet værdi der ville jeg bruge google søge med domænet navnet dukker der godt op og hvor mange søgninger er der på domænet

sidste ikke mindste hvad synes du om domænet , det kan du kun svare på

Hvor mange der linker til domænet er ikke nødvendigvis en indikation af, hvad domænet er værd. Det kommer helt an på, hvad domænet skal bruges til og ikke mindst hvad det har været brugt til. Hvis ens firmanavn er en forkortelse for noget og man er ude efter et 2-3 bogstavs domæne, kan værdien jo være høj for en selv, men bogstavkombinationen er måske for alvor først noget værd, når man brander dette (måske ejes domænet af en forening eller lign. der nærmest ingen links eller trafik har). Jeg kender til flere eksempler på domæner der er købt både rigtig billigt og rigtig dyrt, hvor de for firmaerne der ville købe, var enormt vigtige at få.

Jeg er enig i, at trådstarter skal gøre op med sig selv, hvad navnet er værd for ham. Hvis udgangspunktet er 1000 kr. og firmaet/personen der ejer det vil have 50.000 opnås der sikkert ikke enighed, og så er det nok ikke værd at bruge mere krudt på.

Og til trådstarter, hvis du er på helt bar bund, eller har brug for nogle til at forhandle for dig, findes der flere firmaer, der tilbyder denne service.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Jeg kan fortælle så meget, at det er et domæne som er målrettet et produkt, domænet hedder f.eks. www.jakker.dk hvor der på siden så skal være en webshop der sælger jakker

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:30

Et generisk domæne vil altid koste penge og oftest også mange penge. De har ofte været registreret i årevis, hvor dem der har købt det, blot har ventet for deres 45 kr. pr. år på, at nogen vil komme og købe det. Overvej - og undersøg muligheden for et domæne der måske stadig afspejler det generiske, men som ingen måske har købt endnu - og som stadig kan blive et godt domæne. For at fortsætte dit eget eksempel: jakkeshop.dk (som ikke nødvendigvis er et godt eksempel alligevel;-) Ellers gå efter noget, som folk kan huske, stave til og som er under 8 bogstaver (hvilket er gode grundregler for domæner, også selv om de betyder noget andet).

Tænk blot på amino.dk, guleroden.dk, imerco.dk, fakta.dk, føtex.dk osv. osv. hvor navnet ikke umiddelbart knytter nogen associationer til hvad man forventer at møde på hjemmesiden - deraf også mit eget domænenavn, som en del er i tvivl om, hvordan man udtaler, men det er jo ligegyldigt, så længe de kan stave til det:-) 

Det handler jo blot om branding og genkendelse.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:38

Presta:

Mikael christiansen:

tjek for links hvem linker til siden https://www.majesticseo.com/ http://www.opensiteexplorer.org

alexa rank er der gode trafik rank domæner der linker til siden , der gør siden har høj værdi http://www.alexa.com/ 

hvad domænet værdi der ville jeg bruge google søge med domænet navnet dukker der godt op og hvor mange søgninger er der på domænet

sidste ikke mindste hvad synes du om domænet , det kan du kun svare på

Hvor mange der linker til domænet er ikke nødvendigvis en indikation af, hvad domænet er værd. Det kommer helt an på, hvad domænet skal bruges til og ikke mindst hvad det har været brugt til. Hvis ens firmanavn er en forkortelse for noget og man er ude efter et 2-3 bogstavs domæne, kan værdien jo være høj for en selv, men bogstavkombinationen er måske for alvor først noget værd, når man brander dette (måske ejes domænet af en forening eller lign. der nærmest ingen links eller trafik har). Jeg kender til flere eksempler på domæner der er købt både rigtig billigt og rigtig dyrt, hvor de for firmaerne der ville købe, var enormt vigtige at få.

Jeg er enig i, at trådstarter skal gøre op med sig selv, hvad navnet er værd for ham. Hvis udgangspunktet er 1000 kr. og firmaet/personen der ejer det vil have 50.000 opnås der sikkert ikke enighed, og så er det nok ikke værd at bruge mere krudt på.

Og til trådstarter, hvis du er på helt bar bund, eller har brug for nogle til at forhandle for dig, findes der flere firmaer, der tilbyder denne service.

jo flere der linker til dig jo bedre placeres du på google , vis der er gode trafik ranks links og især gode links om emmet , har det afgjort en god værdi men det siger disse tjenester hvem er det der linker til dig og om de har værdi for dig siger de også , nogle links er mere værd end andre faktisk og vis også de har relevante links i anker link tekst mod din side betyder det mere end vis de ikke har det siger alle disse service noget om

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 00:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jannik
Jeg har da er domænenavn du må købe.
Maxcool.dk Navnet kan mere eller mindre bruges til alt, for eks. Mode/ tøj, chattesystem, rejser, oplevelser, aircondition salg, smarte cykler, mm. Et hav af muligheder:) Giv et bud hvis du er int.

Mvh
Fyren fra Århus:)

http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:42

Mikael christiansen:
jo flere der linker til dig jo bedre placeres du på google , vis der er gode trafik ranks links og især gode links om emmet , har det afgjort en god værdi men det siger disse tjenester hvem er det der linker til dig og om de har værdi for dig siger de også , nogle links er mere værd end andre faktisk og vis også de har relevante links i anker link tekst mod din side betyder det mere end vis de ikke har det siger alle disse service noget om

Michael - jeg er ikke uenig med dig, men du forudsætter et domæne som er brugt, velanset og som har en vis ranking i søgemaskinerne. Og dét er jo langt fra tilfældet med optagede domæner. Det kan være den lokale roklub eller symaskineforening der har et super godt domæne. De kan jo godt vurdere, at de skal have 30000 for deres domæne uagtet diverse placeringer i Google osv. Og JA, det har jeg set i praksis - altså køb af et domæne der rankede nul og nix, men som havde så stor betydning for ejerne, at der blev betalt mange tusinde for at købe domænet  fordi det var alfa og omega for det firma det skulle bruges i.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)