Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er domænet værd?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:

Mikael christiansen:
jo flere der linker til dig jo bedre placeres du på google , vis der er gode trafik ranks links og især gode links om emmet , har det afgjort en god værdi men det siger disse tjenester hvem er det der linker til dig og om de har værdi for dig siger de også , nogle links er mere værd end andre faktisk og vis også de har relevante links i anker link tekst mod din side betyder det mere end vis de ikke har det siger alle disse service noget om

Michael - jeg er ikke uenig med dig, men du forudsætter et domæne som er brugt, velanset og som har en vis ranking i søgemaskinerne. Og dét er jo langt fra tilfældet med optagede domæner. Det kan være den lokale roklub eller symaskineforening der har et super godt domæne. De kan jo godt vurdere, at de skal have 30000 for deres domæne uagtet diverse placeringer i Google osv. Og JA, det har jeg set i praksis - altså køb af et domæne der rankede nul og nix, men som havde så stor betydning for ejerne, at der blev betalt mange tusinde for at købe domænet  fordi det var alfa og omega for det firma det skulle bruges i.

jeg skrev om hvad man kunne tjekke hvor kommer links fra og trafik fra , sidste linje skrev jeg også det du var inden på  ,hvad du synes værdien af domænet var værd og det er du beskriver her ,   jeg ved ikke hvad du er uenig med mig i med ville da gerne vide det , jeg kan godt se du uddyber det meget mere med roklub

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:59

et domæne er det værd som folk vil betale. Det du skal spørge dig selv om er hvad er domænet værd for dig ???

Det jeg mener er, kan du opnå den samme værdi med et andet domæne som er ledigt ?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 18:01

solsikken1:

et domæne er det værd som folk vil betale. Det du skal spørge dig selv om er hvad er domænet værd for dig ???

Det jeg mener er, kan du opnå den samme værdi med et andet domæne som er ledigt ?

Pas på.. Det får man åbenbart én stjerne for at skrive Wink

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)