Hej alle. Jeg søger nogle som er "eksperter" i at vurdere hvad et domæne er værd, i må meget gerne skrive et indlæg herinde med jeres email eller PM, eller sende mig en pm eller email til janniknp@gmail.com. PS. Domænet er IKKE janniknp.dk |

![]() |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Hmm.. Vel ikke nødvendigvis :-) Desuden er det ikke et jeg skal sælge, men er interesseret i at købe. |
Hvorfor ikke fremlægge det i tråden ? Kan da kun skabe mere opmærksomhed og måske højere bud |
Articoli: Det kunne måske være fordi at andre ikke skal vide det, eller fordi at der måske er nogle som vil byde mere end ham :-) |
Måske fordi han gerne vil købe et og derfor ikke få prisen unødvendigt højt op! Men så vidt jeg ved, så må man ikke sælge et domæn til overpris, men der skal ligge noget på domænet før man kan sætte en decideret pris.. Ellers er det vel bare de der 45 kr., som et domæne cirka koster.. Er dog ikke helt sikker i dette :) |
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Det er ikke korrekt, men jeg kan sagtens sætte mig ind i hvorfor du har den opfattelse. Generelt må du tage den pris du vil, se eksempelvis hvad fb.com blev solgt for. Det jeg tror du tænker på, er reglerne ved DK hostmaster (for .DK domæner), hvor køb af domæner med videresalg for øje ikke er tilladt. |
Tror det er sådan noget du leder efter :) Håber det var noget du kunne bruge, |
Hvis jeg køber domænet har jeg ingen planer om at sælge det videre :-) |