Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik til forbedring søges :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Mig og en ven startede her lidt før jul vores egen web shop www.khomloy.dk

Vi har allerede haft et okay salg men her på det sidste er vores omsætning faldet noget.. vi har omkring 30 unikke besøg om dagen men ca 4 dage imellem hvert køb..

Nogen der har forslag til forbedring af hjemmesiden ??

På forhånd tak :)

Morten

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 13:22

Hjemmesiden kan sikkert godt optimeres, men jeg tror ikke det er det primære problem. Jeg syntes den ser fin nok ud.

Jeg ville i højere grad forsøge at bruge krudt på markedsføring, så i kan få nogle flere ind på siden. I kunne forsøge at skabe et behov for jeres produkt ved at skrive artikler om forskellige situationer hvor man kunne bruge jeres produkter.

Jeg tror der er mange der søger information om hvordan man holder en konfirmation, rund fødselsdag, firmafest mv. Men knap så mange der søger direkte efter 'Khom loy'.

Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 14:08

Hejsa Mads..

Tænker du på at lave artikler på hjemmesiden som omhandler brugen af khom loys ??

Lige nu markedsføre vi på google på søgeord som: khom loy, flyvende lanterner, svævende lanterner osv..

Og så har vi en annonce på bryllupsklar.dk (kun 3 dage siden vi fik den så vi har endnu ikke kunne lave så mange målinger på den)

Nogen andre gode forslag ud over dette og eventuelle nye artikler på hjemmesiden ??

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:17
Hej,

Jeres tilbud i denne url er yderst kryptisk. http://www.khomloy.dk/product_info.php?products_id=10

Kan ikke forstå om jeg betaler for en plus får en gratis, ellrr hvad?

Btw så er jeres billeder på forsiden af kreditkortene dårlig kvalitet og ser temmelig uproffeionelle ud, og kunne gøres bedre.

Ellers fedt produkt
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:21

Har ikke kigget din side så grundigt igennem, men fjern "10253 sidevisninger siden mandag 17 oktober, 2011"

Det gør siden langsom... :/

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 14:26

TheFedeste:

Tænker du på at lave artikler på hjemmesiden som omhandler brugen af khom loys ??

Lige nu markedsføre vi på google på søgeord som: khom loy, flyvende lanterner, svævende lanterner osv..

Ja, det er præcis det jeg mener. De søgeord i har nu er målrettet mod folk der allerede er interesserede i jeres produkt (søger direkte på det). Det ville nok også være interessant for jer, at have søgeord der var målrettet folk der skal holde en fest, men ikke nødvendigvis har tænkt over/kender jeres produkt. Relevante søgeord her kunne være: ideer til fest, underholdning til fest, mv.

Fra Svendborg
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:24

Jeg gir Mads ret.

Jeg fandt først ud af hvad de hed nu da jeg så denne tråd, så hvis i nemmere vil findes ville jeg nok også udvide mine søgeord til nogle lidt bredere.

P.s Er i en del af elgiganten koncernen? I har samme slogan. ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:12

kontakt siden øverste op med cvr nummer adressen og telefon nummer

fjern sidevisninger på siden det synes jeg giver lidt ned ad gående troværdighed

jeg ville satse på at forbedre søgeord optimering

første ville jeg sætte google plus på siden og gerne en twitter side oveni sæt logoer på siden og få en masse likes og vær lidt aktiv der .

få gang i masse videoer på siden brug dem i en presse meddelers i er med fremme  og gerne også på de social medier hvor i linker til jeres egen video på siden , vis er i heldig får i oveni et video links ud over google video søgning

ordbog på siden øger hvad der er af indhold på siden og nok flere vil linke til jer og ordbog lige som amino.dk wiki ordbog øger den interne links struktur på siden ,sådan en side starter med h1 og du linker hver gang dette ord nævnes på siden hen til den side der omhandler dette emme og som starter med h1

nyhedsblog med rss feed vil også styrke siden du kan tilmelde siden rss feed steder , husk de steder tilmelder skriv kun tage overskriften af indlægget , desuden kan nogle vil abonner på siden det er også muligt med rss feed , dette med rss feed er muligt i wordpress men  kan tilkøbe eller bare slås til i de fleste shop systemer

ekstra tips her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 13:55

Mange tak for alle de gode råd :) jeg har allerede ændret nogen af tingene og kommer også til at tage mange af de andre råd til mig og ændre dem med tiden :)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:12

TheFedeste:
Nogen der har forslag til forbedring af hjemmesiden ??

Søgemaskineoptimering er nøgleordet! Og der er mange ting i kan gøre. Prøv evt. at starte med lidt god læsning: F.eks. SEO-LEX eller SEO 2.0 - begge fåes i gratis light versioner, som i fint kan starte med.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)