Jeg ved ikke om jeg må spørge om I kunne gøre det samme, og kaste et blik på min site
Det tager 30-40 sekunder hos mig, hvilket er ret voldsomt. Men i løbet af de første 5 sekunder begynder man at kunne se det toppen af siden.
Årsagen til at sitet er så langsomt har nok noget at gøre med at du indlæser ca. 200 eksterne ressourcer.
Præcis. Hos nogen er det hurtigt, og hos andre ikke.
Kan du måske fortælle hvilke 200 eksterne ressourcer det er? Jeg prøver næsten altid fx at have billederne til at ligge på min egen server istedet, for at den henter den eksternt.
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Kan du måske fortælle hvilke 200 eksterne ressourcer det er? Jeg prøver næsten altid fx at have billederne til at ligge på min egen server istedet, for at den henter den eksternt.
Det er primært eksterne ressourcer. Der går derfor også ekstra tid med at forbinde til alle de andre domæner ressourcerne ligger på.
Du kan installere Firebug på Firefox og vælg fanebladet "Net", så får du en oversigt alle ressourcerne.
Nogen gange siger den 2-4 sekunder og andre gange hele 60 sekunder!
36 sekunder her... Hvis jeg var dig ville jeg have en kortere side... Tror heller ikke det er mange brugere der når ned til det nederste indhold. Så fordel dit indhold over flere sider