dog jeg har hurtigt mobil internet 4g altså 80 mbit ,jeg synes når jeg prøvet kommer jeg ind på siden gik der cirka 1 sekunde
hos mig siger min ping test 3,25 sekunder men det svinger lidt synes jeg prøvet før der var den 2,30, hurtigste ping fik ud ad 10 test var lige ved 1 sekund og højeste var de 3.25
dog hvor hurtig en side er også om der er mange inden på siden der trækker på sides server og om der er andre sider og de trækker på server det betyder dog også noget
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Altså resultatet fra pingdoms test burde ikke variere i forhold til hvem der laver testen, det bliver jo testet fra en af deres egne servere, ikke fra din computer :)
det er meste danske sider på server mon ikke det betyder noget http://netnationen.dk/search/server/94.231.109.82/ , jeg bemærket i går aften faldt jo senere tjekket og mon ikke det svinger hvor meget de andre sider bruges , selvfølgelige svinger ping og måske skulle du overveje et dyrere webhotel ,
jeg tjekket nu er ping langsom lige nu flere tallet gange ingen under 2 men fik faktisk en på 4,5 nu og flere omkring 2,5-3
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows