Er min hjemmeside langsom??
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Ja den er da helt gal i bunden til højre på jeres forside. Der er nogle billeder der ikke kan hentes. Jeg kom ind på 2 sek
Svar
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
09-02-2012 kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
er jeg klar over :) billederne skal opdateres. Men er glad for at du kom ind på så kort tid. eller er 2 sek for meget?
Svar
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Psykologisk er 2 sek ikke meget, når man ser at der sker noget. Man plejer at skelne mellem 4-5 sek i design. Helst ikke derover, så er der større chance for at brugeren skrider
Svar
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
09-02-2012 kl. 15:09
Svar
Svar
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Hej alle Jeg ved ikke om jeg må spørge om I kunne gøre det samme, og kaste et blik på min siteTwilight Danmark Nogen gange siger den 2-4 sekunder og andre gange hele 60 sekunder!
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
3-4 sekunder.... Du kan eventuelt køre billeder igennem smush it. Men der er nogle billeder der ikke virker et stykke nede til højre. Og et enkelt nederest til venstre - Alexander Baandrup Larsen
Svar
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Kan du uddybe smush it? :) Jeg kigger lige på billederne.
Svar
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Martin Poulsen
Skrevet
09-02-2012 kl. 15:22
Svar
Jeg ved ikke om jeg må spørge om I kunne gøre det samme, og kaste et blik på min site
Det tager 30-40 sekunder hos mig, hvilket er ret voldsomt. Men i løbet af de første 5 sekunder begynder man at kunne se toppen af siden.
Årsagen til at sitet er så langsomt har nok noget at gøre med at du indlæser ca. 200 eksterne ressourcer.
Svar
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
09-02-2012 kl. 15:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Jeg ved ikke om jeg må spørge om I kunne gøre det samme, og kaste et blik på min site
Der skal også være plads til andre :) Det tog 2 sek. her hos mig :)
Svar
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Alexander Baandrup Larsen:
3-4 sekunder.... Du kan eventuelt køre billeder igennem smush it. Men der er nogle billeder der ikke virker et stykke nede til højre. Og et enkelt nederest til venstre - Alexander Baandrup Larsen
Kan du måske tage et screenshot af de billeder som ikke virker? De virker alle sammen hos mig.
Svar