Men nu må vi hellere returnere tråden til trådstarter.
Du har ret, men jeg er nu ret sikker på at Nicolai også er interesseret i at høre om hans shop kan blive hacket på lad os bare give ham 10 min, så har han også tid til at lave en kop kaffe imens.
Et par andre punkter jeg stødte på, på sortesokker.dk
I opdaterer prisen over alt på forsiden når man vælger et større antal, hvilket er rigtig godt -men kunne i så ikke lige tage detaljen med og lade vægten i jeres infoboks være dynamisk :) Så der ikke altid står 1,4 kg
For en som ikke er ekspert i at vaske tøj, så kunne jeg godt bruge en lille alt tekst over de små piktoramer, så jeg ved hvad de betød
I checkout står der: derfra moms 19% ? Det virker forvirrende :)
I reklamerer med e-mærket i checkout delen men man kan ikke klikke på det (hvilket er fint på checkoutdelen) men så savner jeg et link et andet sted på siden så jeg kan se om det faktisk er sandt i har emærket eller om i bare bruger deres logo)
Betalingskort logoerne i epay modulet er ikke særlig pæne at se på, brug evt Lone's som hun lavede til os gæve aminoer for noget tid siden. Eller bare dem i bruger på forsiden , der er btw. ikke overensstemmelse med hvilke kort der kan bruges på forsiden og i checkout.
Det var lidt mere at gå på :)