jeg har fået at vide at jeg kan optimere min hjemmeside på følgende punkter SEO: 1. Ingen meta desciption eller keyword 2. Hjemmesiden kan skrive både med og uden www 3. Du har ikke brugervenlige url adresser 4. Optimere for dine keyword i din tekst 5. Gør brug af H1 H2 H3 Jeg er totalt nybegynder her, så 1) Hvad er meta desciption og mht. til keywords, se under #3 :-) 2) Hvordan ændre man det, og hvad er bedst? 3) Hvordan ændre man det? 4) Er keywords ikke de ord man gerne vil findes på? Fx. "tømrer i horsens" og betyder det så at jeg skal skrive det så mange gange i teksten som muligt ?(med måde selvfølgelig) 5) Så vidt jeg kan se gør jeg brug af H1, Er det en fordel at have flere overskrifter, og hvad skal der stå i disse "under" - overskrifter H2 og H3 Min kære hjemmeside er www.andersbruun.dk |
Jeg benytter lige samme tråd til at eftersøge nogen der vil give mig et tilbud på SEO optimering af min hjemmeside.
Jeg har en 3-4 søgeord jeg synes det kunne være spændende at blive fundet på på google. Måske er nogle af dem urealistiske, men så har du/I måske nogle alternative forslag.
Desuden kunne jeg også godt tænke mig et tilbud på at få kørt nogle adwords kampagner.