Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen penge. Intet hjem. Hjælp søges til at komme videre / igang

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

aner ikke om det er det rigtige forum jeg poster dette indlæg, men hvis ikke, så må I flytte det.

Hejsa.

En lang historie meget kort.

Jeg er blevet hjemløs og økonomien har det meget slemt.

Jeg vil gerne igang men stillingerne hænger ikke lige på træerne og jeg kan ikke tage hvad som helst, da jeg har en datter der også skal passes så nu prøver jeg at finde på muligheder for at tjene penge.

Jeg er sådanset pænt ligeglad med hvad jeg skal lave, så det jeg leder efter fra jer, er idéer til hvad jeg kan lave for at tjene penge.

Jeg har en hjemmeside, men kan den generere nok til at jeg kan leve af det?

Alle idéer fra jer er velkomne, så skyd endelig løs, så jeg kan komme igang igen.

Med venlig hilsen

Flemming 

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Jeg er ked af at høre, at du er blevet hjemløs. Men hvor der er vilje, er der vej. Hvis du brænder nok for det, så skal du nok komme videre og få dig et godt sted at bo.

Det vil hjælpe lidt, hvis du vil skrive, hvad du førhen har lavet, så folk har mulighed for at få et billede af, hvad du rent faktisk kan.

Jeg har desværre ikke noget at tilbyde på nuværende tidspunkt, men jeg håber det bedste for dig og din datter.

Mvh. Christian

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rimelig tough. :-/

På din hjemmeside kan du tjene lidt penge på Affiliate, men du skal oftest være ret god til at holde den opdateret og løbende give folk en "god grund" til at komme tilbage før det giver noget "vildt".

Hvis du ikke kan programmere en hjemmeside, så kan man oftest vælge et Template, og så fylde noget data og information på der. Det taget noget tid i starten at få det op, men det er da en mulighed. Det er ikke den nemmeste vej at komme til "millionen" :-)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

landbrug der kan du blive ansat med fri bolig, og med arbejdstider som passer dig, man behøver ikke en udd som landmand, bare man er åben og ærlig.

go vind frem over

Mvh

Brian

ps et par links

jobstafetten.dk

lajo.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da kedeligt Flemming :/

Hvad er dine erfaringer?

Hvad er du god til? (Dine styrke sider)

Hvad har du svært ved, eller ønsker at undgå?

Mvh. Jens

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er uddannet datamatikker men har ikke brugt den siden jeg fik den for omkring 7 år siden, så den er ikke meget værd idag.

Jeg har lavet en del, blandt andet kørt lastbil med og uden kran, været på lager, i butik, været vagt og butiksdetektiv, men de stillinger, har oftest lange og / eller skæve arbejdstider, så de er ikke aktuelle lige nu.

Jeg tænkte mere på at arbejde for mig selv, med et eller andet, men jeg kan slet ikke samle tankerne om at skulle finde på noget lige for tiden, og det er derfor jeg skrier her, for at få en masse indput.

/Flemming

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

der er mange der har det hårdt for tiden og det kan være svært at komme videre.

Måske skal du overveje at komme tilbage på skolebænken og få en uddannelse der er tidssvarende så du kan komme tlbage på arbejdsmarkedet.

Man kan få SU under uddannelse og mulighed for SU lån og på den måde få dækket basis udgifter så man kan erhverve sig nogle evner og viden som der er brug for.

Alternativet for at komme i arbejde er at snakke med dem der har mange kontakter til virksomheder, jeg tænker på vikarbureauerne der tit har brug for akut arbejdskraft.

Håber du finder en løsning.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Flemming Jensen:

Jeg er uddannet datamatikker men har ikke brugt den siden jeg fik den for omkring 7 år siden, så den er ikke meget værd idag.

Jeg har lavet en del, blandt andet kørt lastbil med og uden kran, været på lager, i butik, været vagt og butiksdetektiv, men de stillinger, har oftest lange og / eller skæve arbejdstider, så de er ikke aktuelle lige nu.

Jeg tænkte mere på at arbejde for mig selv, med et eller andet, men jeg kan slet ikke samle tankerne om at skulle finde på noget lige for tiden, og det er derfor jeg skrier her, for at få en masse indput.

/Flemming

Det er nu første gang i hele mit liv, at jeg ser en hjemløs der skriver på et iværksætterforum og som ikke vil arbejde fordi det ikke lige passer ind i skemaet.

Beklager de hårde ord, men når du har fucket så godt op i dit liv, så er der ikke andet at gøre end at starte forfra, og det sker ikke ved at man selv vælger hvad man vil lave, og det er seriøst virkelighedsfjernt at tro man kan med den form for ustabilitet i sit liv er i stand til at få noget kørende på nettet der er indtægtsgivende, for så havde du allerede gjort det.

Tag til Roskilde Kommune istedet eller ind på Grønttorvet i Valby kl. 3 i nat eller kl 8 i morgen tidlig, så kan du få job der. 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil absolut ikke anbefale at begynde på internettet nu, da indtjening kan tage lang tid og være volatil. Det er ikke nu man skal være kræsen så hop ned i Føtex/Netto og ansøg de mangler altid friske mennesker. Selvom lønnen ikke er alverden så er det i det mindste noget + selvværdet ryger ikke i hampen ved at være på kontanthjælp.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se det kræver lidt mere uddybning når nu de negative personer er ved at komme ud af hullerne herinde :(

Jeg har som sagt en datter der skal tages vare på og nej der er ikke andre der kan gøre dette og længere er den ikke!
Derfor har jeg ikke mulighed for "bare" at tage et hvilken som helst job!

Jeg beder om hjælp herinde nu og skriver ikke fordi jeg vil hakkes ned. Der er grunde til at jeg ikke uddyber det mere end jeg gør, men det er mine grunde, så respekter dette tak.

Jeg kan ikke "bare" fise på grønttorvet og arbejde om natten eller noget af den slags, for jeg kan fandme ikke lade min datter være alene!!

Så nu spørger jeg igen og jer der kun har jer selv for øje og ikke kan se ud over jeres egen næsetip, bedes stoppe piben ind og lade dem der vitterlig gerne vil komme med konstruktive forslag, komme med dem tak.

/Flemming 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)