Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - billede eller tekst?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Høy:

Jeg har ihvertfald været heldig med mange svære ord/sætninger (jeg TROR at det er svære ord), men jeg vil helt klart læse noget seriøst om emnet. 

Nu har jeg taget et hurtigt kig på de tre sider du linker til.
Udfra din hovedside kan jeg godt se du ikke er totalt begynder :-)
Nu har du så også et site som lever kvalitetsindhold med rigtigt mange besøgende. Det kan også ses udfra at du har fået 107 stk Google+1's på forsiden af den ene. Det er et rigtigt flot tal. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 13:40

Gita Street:
Helst follow-links, men det ser mere rigtigt ud hvis du også har en del no-follow-links. 

Interessant. Lægger google også vægt på antallet af no-follow links iforhold til do-follow?

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:43

Nicklas Wesche:

Gita Street:
Helst follow-links, men det ser mere rigtigt ud hvis du også har en del no-follow-links. 

Interessant. Lægger google også vægt på antallet af no-follow links iforhold til do-follow?

Ja selvfølgelig... no-follow links tæller skam også ;) En ting som de færreste ved eller i hvert fald ikke gør så meget ud af er omtale som også tæller.

Stort set alt hvad du foretager dig på nettet i forhold til din hjemmeside, tæller. Der er bare ting der tæller mere end andet.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 14:02

KTJ-Media.dk:

Ja selvfølgelig... no-follow links tæller skam også ;) En ting som de færreste ved eller i hvert fald ikke gør så meget ud af er omtale som også tæller.

Stort set alt hvad du foretager dig på nettet i forhold til din hjemmeside, tæller. Der er bare ting der tæller mere end andet.

Selvfølgelig kan man også få besøgende til sin hjemmeside af et no-follow link, men det er da interessant at det også er noget google har med i sine beregninger - det var jeg ikke klar over. Tak for det Smile

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 14:03

Gita Street:
Nu har du så også et site som lever kvalitetsindhold med rigtigt mange besøgende. Det kan også ses udfra at du har fået 107 stk Google+1's på forsiden af den ene. Det er et rigtigt flot tal. 

@Gita: jeg har haft over 800 på den Google Plus knap du ser der. Desværre er jeg stadigvæk lidt begynder, så jeg havde sat URL til Google.dk, og har så bedt folk om at trykke igen. Det ægrer mig helt vildt, og jeg overvejede faktisk at lade den være sådan..så får 14 dage siden skiftede jeg til appsandroid.dk, og startede fra scratch:-)

Jo, der er ret mange besøgende, men da jeg er selvlært er der en masse ting som jeg intet ved om, så er det fedt at der er så mange af jer herinde der er behjælpelige:-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:04

Nicklas Wesche:

KTJ-Media.dk:

Selvfølgelig kan man også få besøgende til sin hjemmeside af et no-follow link, men det er da interessant at det også er noget google har med i sine beregninger - det var jeg ikke klar over. Tak for det Smile

Prøv at læse om linkprofil, så bliver du meget klogere

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 22:47

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 23:01

Hvad er grunden til at i så tit skriver "varierende ankertekster"? Betyder det at jeg ikke "må" linke med den samme sætning? Altså hvis jeg vil findes på "gratis Android apps ", skal jeg så finde en variation af den sætning hvis det er muligt?.. "gratis apps til Android "? Eller "samsung galaxy ace anmeldelse " bliver til "samsung galaxy ace test "?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 23:08

Høy:
Hvad er grunden til at i så tit skriver "varierende ankertekster"? Betyder det at jeg ikke "må" linke med den samme sætning? Altså hvis jeg vil findes på "gratis Android apps ", skal jeg så finde en variation af den sætning hvis det er muligt?.. "gratis apps til Android "? Eller "samsung galaxy ace anmeldelse " bliver til "samsung galaxy ace test "?

Det korte svar: Ja! Smile

Det er simpelthen, fordi det ser kunstigt ud for Google, hvis alle dine links er med samme ankertekst. De kan godt regne ud, at der er "noget galt" hvis du har 1000 ind. links med samme ankertekst.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:44

Kenneth siger det rigtige, men tænk på at Google vil levere søgeresultater som brugerne er tilfredse med så de bliver ved at bruge Google, hvor alt "above the Fold" pt er betalte reklamer. De lever af det. 

Et link er en anbefaling. Hvis jeg skulle hyre dig, ville jeg så gøre det udfra 1000 anbefalinger fra dig selv, 100 fra folk der ikke ved noget om dit fag eller en håndfuld andre som er indenfor dit fag? 

Så det bedste er at lave så godt kvalitetsindhold at folk gider linke til dig og G+e - og det må man jo sige du mestrer så godt at du burde undervise os andre i det :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)