|
Gita Street:Helst follow-links, men det ser mere rigtigt ud hvis du også har en del no-follow-links.
Interessant. Lægger google også vægt på antallet af no-follow links iforhold til do-follow?
|
Sparetips på Sparefeber.dk
Interessant. Lægger google også vægt på antallet af no-follow links iforhold til do-follow? |
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.
Ja selvfølgelig... no-follow links tæller skam også ;) En ting som de færreste ved eller i hvert fald ikke gør så meget ud af er omtale som også tæller. Stort set alt hvad du foretager dig på nettet i forhold til din hjemmeside, tæller. Der er bare ting der tæller mere end andet. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Selvfølgelig kan man også få besøgende til sin hjemmeside af et no-follow link, men det er da interessant at det også er noget google har med i sine beregninger - det var jeg ikke klar over. Tak for det |
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.
@Gita: jeg har haft over 800 på den Google Plus knap du ser der. Desværre er jeg stadigvæk lidt begynder, så jeg havde sat URL til Google.dk, og har så bedt folk om at trykke igen. Det ægrer mig helt vildt, og jeg overvejede faktisk at lade den være sådan..så får 14 dage siden skiftede jeg til appsandroid.dk, og startede fra scratch:-) Jo, der er ret mange besøgende, men da jeg er selvlært er der en masse ting som jeg intet ved om, så er det fedt at der er så mange af jer herinde der er behjælpelige:-) |
Prøv at læse om linkprofil, så bliver du meget klogere |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
En naturlig link-profil vil være det bedste. Dvs., både no-follow og do-follow links samt varierende ankertekster, som, eks. www.mitdomæne.dk , det-er-den-her-sætning-jeg-vil-ranke-på eller variation-af-det-er-den-her-sætning-jeg-vil-ranke-på - selv mentions tæller: www.mitdomæne.dk (altså uden aktivt link) dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Hvad er grunden til at i så tit skriver "varierende ankertekster"? Betyder det at jeg ikke "må" linke med den samme sætning? Altså hvis jeg vil findes på "gratis Android apps ", skal jeg så finde en variation af den sætning hvis det er muligt?.. "gratis apps til Android "? Eller "samsung galaxy ace anmeldelse " bliver til "samsung galaxy ace test "? |
Det korte svar: Ja! Det er simpelthen, fordi det ser kunstigt ud for Google, hvis alle dine links er med samme ankertekst. De kan godt regne ud, at der er "noget galt" hvis du har 1000 ind. links med samme ankertekst. dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Kenneth siger det rigtige, men tænk på at Google vil levere søgeresultater som brugerne er tilfredse med så de bliver ved at bruge Google, hvor alt "above the Fold" pt er betalte reklamer. De lever af det. Et link er en anbefaling. Hvis jeg skulle hyre dig, ville jeg så gøre det udfra 1000 anbefalinger fra dig selv, 100 fra folk der ikke ved noget om dit fag eller en håndfuld andre som er indenfor dit fag? Så det bedste er at lave så godt kvalitetsindhold at folk gider linke til dig og G+e - og det må man jo sige du mestrer så godt at du burde undervise os andre i det :-) |
Sparetips på Sparefeber.dk