Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmafon - anbefalinger?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

leif_moller:

Har da vist ikke brokket mig over servicen? Men har helt konkret stillet et spørgsmål, som jeg ikke har modtaget konkret svar på, så jeg prøver igen: Skal jeg betale 8 x 89 kr. om måneden ved firmafon, hvis jeg skal frit kunne omstille til 8 medarbejdere?

Hej Leif,

Hiv fat i Firmafons medstifter, Niklas, som har skrevet sine kontaktoplysninger tidligere i den her tråd. Han kan svare på alle dine spørgsmål :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:46

leif_moller:
Har da vist ikke brokket mig over servicen?

Det er der vel heller ingen der har skrevet?

leif_moller:
Men har helt konkret stillet et spørgsmål, som jeg ikke har modtaget konkret svar på, så jeg prøver igen: Skal jeg betale 8 x 89 kr. om måneden ved firmafon, hvis jeg skal frit kunne omstille til 8 medarbejdere?

Bum bum.. Hvis du ikke kan få svar på dette spørgsmål herinde, og er lidt utilfreds med det, så er spørgsmålet om svaret kan findes et andet sted? Personligt har jeg ikke nogen forslag til hvor det kan være, men det må være muligt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:50

Jeg forstår bare ikke dem der har firmafon ikke kan svare, når de nu har erfaringer med systemet. Jeg ville bare gerne igang, men løb i en forhindring og tænkte der måtte være en masse brugere herinde, som kunne svare. Har nogle af firmafon kunderne herinden mere end en medarbejder på, må de mega gerne give feedback. På forhånd 1000 tak.

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:50

Firmafon synes vi er et godt selskab!

Deres omstillingsbord virker faktisk rigtig godt, man skal bare lige kikke deres guide et par gange, men så køre det altså bare.

Vi har ikke brugt dem så længe men vi er glade for firmafon.

så kun ROSER herfra

Tilmeldt 3. Mar 12
Skrevet kl. 11:51

Tak det var en god idé.

Tilmeldt 3. Mar 12
Skrevet kl. 11:53

Jeg syntes også det fungerer fint, men har blot brug for at vide om det koster 89 kr. om måneden pr. medarbejder jeg skal kunne viderestille/omstille til?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

leif_moller:

Jeg syntes også det fungerer fint, men har blot brug for at vide om det koster 89 kr. om måneden pr. medarbejder jeg skal kunne viderestille/omstille til?

Hej Leif

Beklager at jeg ikke har svaret før nu, sad i en bus på vej til kontoret da jeg så mail tikke ind.

Firmafon Omstilling koster 89 kr om måneden pr bruger eks moms. Jeg beklager hvis dette ikke har været tydeligt nok i købsprocessen, du er meget velkommen til at sende feedback direkte til mig på ns@firmafon.dk så vil jeg tage det med videre herinde.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:25
Tilmeldt 3. Mar 12
Skrevet kl. 12:40

Har nu talt med Niklas fra firmafon, som har givet mig en løsning, således jeg blot kan redigere det nummer man ønsker viderestille til under: Kontrolpanel->Personlige indstillinger->Telefon.

Tak for det gode konkret og anvendelige svar. Glæder mig til løsningen.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)