Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmafon - anbefalinger?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer,

Nogen som har erfaring med Firmafon ? Gode / dårlige ?

Har fundet dem ganske tilfældigt og umiddelbart virker det som et fantastisk produkt de har. Men er født med en sunds skepsis, så ville lige høre om andre har erfaringer med dem.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 13:02

Hejsa,

Vi bruger det til Dansk Elektronikreparation (dog ikke deres nye tilbud om mobiltelefoni). Vi er godt tilfredse og har ikke haft nogen problemer.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 110
Fra  FlexAir A/S Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Kenneth,

Vi har i vores firma brugt Firmafon de sidste 3 - 4 mdr. og det fungere rigtigt fint, dog kun deres omstillingsløsning da vi har mobilabb. andetsteds.

Men betjening og opsætningen fungere problemfrit og nemt og kan i vid udstrækning tilpases dine behov.

Der naturligvis fortsat plads til forbedringer og videreudvikling, men min fornemmelse er at det er et innovativt og nytænkende foretagende så der kommer nok løbende forbedringer.

Vi har prøvet flere løsninger på markedet, og det er det hidtil bedste - og billigeste - vi har prøvet.

Mvh,

Jacob

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:55

Hej Kenneth

Det er altid sundt at være skeptisk :) 

Jeg er medstifter af Firmafon, hvis du har nogle spørgsmål kan du tage direkte fat i mig på ns@firmafon.dk eller ringe til os på 71 99 99 99.

Håber vi kan hjælpe dig med dine behov.

Mvh Niklas

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

IPhone helt klart Smile

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:15

Jeg har lige oprettes os hos firmafon med hovednummer, fordi der står man frit kan viderestille til danske fastnet og mobilnumre til 89 kr. + moms om måneden. Går jeg ind i kontrolpanelet kan jeg ikke viderestille til andre end mig selv på hovednummeret. Vil jeg viderestille til andre ser det ud til jeg skal oprette medarbejdere i systemet til yderligere 89 kr. + moms om måneden pr. medarbejder? Håber jeg blot har brug for et kursus i systemet, idet jeg ellers skal betale 712 kr. + moms om måneden i min lille biks, hvilket langt fra er det indtryk indledningsvis?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22

Jeg har kun hørt godt om Firmafon og servicen skulle gerne sidde i skabet! :-)!

Ha' en super dag. 

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 11:24

Remydk:

IPhone helt klart Smile

Måske du skulle til at læse trådene inden du svare? ;)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 11:33

Hejsa :)

Jeg har brugt firma fon siden jeg startede min telefontid op - vel ca 6 - 8 måneder og jeg har været mere end tilfreds. Supporten er søde, nemme at snakke med og tingene kører. 

Tak for et skønt produkt til Firma Fon :)

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:38

Har da vist ikke brokket mig over servicen? Men har helt konkret stillet et spørgsmål, som jeg ikke har modtaget konkret svar på, så jeg prøver igen: Skal jeg betale 8 x 89 kr. om måneden ved firmafon, hvis jeg skal frit kunne omstille til 8 medarbejdere?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)