Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et seo tip til mine Amino venner

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Ja det er et gammelt trick. Synes nu det var relevant for Amino`s brugere at bruge det på deres stærke profilside.

Ps:

Jeg blev faktisk kaldt en " gemen tyv " af en Amino i en PB. Fordi jeg åbenbart har stjålet ideen fra E-Universe og ladet som om at det er mig der har opfundet tricket. Det er nu ikke Thomas der har kaldt mig det.

Faktisk mindes jeg at have lært om det af Henrik Bondtofte, som så har lært det af en anden, som har lært det af en tredie osv osv.

It´s a tough world out there..

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:53

Tak for tippet :)

:: HDMI kabel ::

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Jeg blev faktisk kaldt en " gemen tyv " af en Amino i en PB. Fordi jeg åbenbart har stjålet ideen fra E-Universe og ladet som om at det er mig der har opfundet tricket. Det er nu ikke Thomas der har kaldt mig det.

Ha ha - var det hans smukke kone så? :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:29
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Nej trods alt ikke :)

Hvis man skal bruge kildehenvisninger hver gang at man viderformidler noget man selv har lært, så bliver det sgu noget træls.

Og så kan jeg ikke huske i 80 % af alle tilfælde hvor jeg første gang hørte om hvad. Og så tror jeg også det er noget personligt.

Thorborg snakker om at når folk begynder enten hade dig eller elske dig, så er du på vej mod toppen. Så noget godt kommer der måske ud af det ? :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror de skulle købe en meget stor database her på Aminos hvis alle kilder skulle med hver gang man skriver noget.

Nå - vi kan alle ammen have en mindre god dag. (husk at citere mig for det) :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Peter Lauge:
(husk at citere mig for det) :-)

Jeg har allerede glemt det :)

Ps:

Det med hashtagget har jeg 100 % lært af Thomas. Og jeg har rost ham en milliard gange.

På min egen side, hvor jeg sælger seo, kalder jeg ham i en kommentar, min mentor indenfor seo.

Jeg håber at han overlever at jeg trods alt ikke HVER gang jeg taler om seo, og jeg har lært det af ham, nævner hans navn. Det mindes jeg nemlig ikke at have skrevet under på nogle steder :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hold nu mig udenfor :-) Tricket er også i SEO-LEX 11, som de fleste SEO'ere i Danmark har. Og den har både Jimi og Henrik Bondtofte såmænd også.

Havde jeg følt det som et problem, havde jeg taget den med Jimi direkte - og jeg havde ikke sendt min smukke hustru heller ;-)

Fra Jylland
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:59

Thomas Rosenstand:
Nej - det kan det ikke. Tricket - som er grundigt beskrevet og gennemtestet på e-universe - er ganske effektivt. Og da Google ikke vægter noget fra og med #, er det ikke DC.

Tak, så er det jo slået fast  :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:30

Thomas Rosenstand:

Havde jeg følt det som et problem, havde jeg taget den med Jimi direkte - og jeg havde ikke sendt min smukke hustru heller ;-)

Nej du havde brugt den store farlige Rosenstand hund Wink
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 08:28

Thomas Rosenstand:

Hold nu mig udenfor :-) Tricket er også i SEO-LEX 11, som de fleste SEO'ere i Danmark har. Og den har både Jimi og Henrik Bondtofte såmænd også.

Personligt er det rart at få det bekræftet at tricket stadig virker (fra den kilde jeg hørte det fra først ;-) ). 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)