Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et seo tip til mine Amino venner

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille tillægsspørgsmål:

Ville man i teorien kunne lave en hel menu med disse links? Så ens menu kom til at bestå af links som disse:

eksempel.dk/#1

eksempel.dk/#2

eksempel.dk/#3

Osv.?

Og er Google klar over dette? Nu da det er kommet ud offentligt på Amino kan man jo aldrig vide sig sikker.

På forhånd tak!

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:45

Hvem dælen er det er kalder Jimi en gemen tyv på PB og smider om sig med 1-stjerner?.

Kunne personen ikke venligst komme med noget konstruktivt i tråden eller stoppe sin hetz!

Tak for hjælpen til Jimi og Rosenstand.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nikolaj,

Du kan i hvert fald gøre det flere gange på samme side, så kan du vel også gøre det i din menu ?

Det er et trick som er beskrevet på maaange blogs rundt omkring, så det er som sådan ikke den store blackhat hemmelighed. Blot noget jeg tænkte at Amino`erne kunne bruge på deres profilside.

@Thomas

Det er fint nok at du giver din mening til kende, og tak for at støtte mig. Men jeg vil helst bare ignorere det. Personen har mange gode sider også, og har sikkert bare haft en dårlig dag. Det er glemt om en uge

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:58

Ps:

@Nikolaj

Som jeg husker at have læst på en amerikansk blog ( SeoMoz), så virker det ikke, hvis det første link er med #. Det virker kun hvis det første link som Google læser er almindeligt, og du så bruger hashtag på de efterfølgende. Ergo vil det så ikke virke , hvis du gør det i menuen.

Undskyld for ikke at orke at finde det blogindlæg frem. Men de sande seo-eksperter som Rosenstand, Hellerup og DeMib ved det garanteret på rygraden. Ellers er det bare at teste selv

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 09:41

Jimi Hove:

Ps:

@Nikolaj

Som jeg husker at have læst på en amerikansk blog ( SeoMoz), så virker det ikke, hvis det første link er med #. Det virker kun hvis det første link som Google læser er almindeligt, og du så bruger hashtag på de efterfølgende. Ergo vil det så ikke virke , hvis du gør det i menuen.

Undskyld for ikke at orke at finde det blogindlæg frem. Men de sande seo-eksperter som Rosenstand, Hellerup og DeMib ved det garanteret på rygraden. Ellers er det bare at teste selv

Tak for svaret Jimi - har lige et tillægsspørgsmål. 
På lomax.dk har vi en menu i top og bund, med ens links. Så vil jeg jo faktisk kunne tilføje /#[menunavn] efter
alle vores links i bunden? 
Så hvis vores link i toppen linker til www.lomax.dk/Kontorartikler, så kan jeg linke til www.lomax.dk/Kontorartikler/#kontorartikler i bunden? Og det samme med Møbler, forfriskninger osv.?
Ja, jeg ved godt vores links ikke er ens pt. men det bliver rettet.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:09

Som Thomas siger, så kan det overdrives. Jeg har testet det med 3 links på en side, hvor det er gjort som du beskriver. Altså almindelige links i topmenu, og så 3 links med hashtag i brødtekst, og det virker.

Du kan teste det selv ved at skrive et volapyk-ord, efter hashtagget. Hvis Google indekserer det ord på den side du linker til, så bliver det indekseret, og overfører derfor værdi

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 09:40

Tager lige tråden op igen :)

Sad lige og kiggede på andre sites, og kan se at Rosenstand har det på sin side med linket http://www.concept-i.dk/#google . Den side kan jeg dog ikke finde ved en Google søgning. Vil det sige at han ikke får noget værdi ved det?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:05

Jo det gør han. Men du har ikke forstået, hvad det handler om ;-) Google tager jo ikke noget fra og med #. Hvis du kunne finde den adresse i Googles indeks, ville det jo være duplicate content.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)