Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny portal!! :-)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er. 

Efter godt 5 måneders arbejde er Udbyderen.dk gjort online. Siden er naturligvis ikke færdig, og bliver det nok heller aldrig, eftersom der hele tiden kommer nye features på siden.

Jeg kunne godt tænke mig, at få noget feedback på sitet. Det er en side, hvor du kan finde arbejdspartnere og freelancere + lave gratis markedsføring. Helt fantastisk! 

Der har, som det fremgår af forsiden, været en masse problemer i dag med nogle mails, der ikke har skullet været sendt. Det beklager vi, og håber i vil tage det med et smil. 

Tak på forhånd :-)
- Sebastian og team. 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 17:42

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i har brugt de 5 måneder til, er det noget der ligger "bagved"?

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 17:44

At idé udvikle, programmere og designe :-)

Der ligger ikke noget farligt eller noget 'bagved', hvis det er det du tror :) 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:49

Mening som alle vil høre...

Fantastisk!

Ærlig mening?

Øhh.. jeg er forvirret. Når man kommer ind på siden er der ikke noget som ligefrem træder frem og viser hvad siden er til for. Hvis du ikke havde skrevet hvad den gik ud på i det indlæg her og jeg faktaisk var en som ledte efter samarbejdspartnere, så var jeg gået efter 2 sekunder. Intet logo, eneste rigtige indhold er den store reklame i siden. Der mangler noget som for folk til at blive...

lav opret profil knappen grøn i stedet for login. Giver ingen mening at fremhæve login, du har jo fået folk ind på siden og de har bruger. Du skal have folk til at oprette en bruger. Så grøn farve til den.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:52

Drop Amino stilen med den der cookies besked. Ser bare dumt ud at den skal fremhæves.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 17:59

Kim Vinberg:
Øhh.. jeg er forvirret

Er faktisk godt klar over, at der mangler noget der fremhæver, hvad siden er til for. Jeg er bare ikke klar over, hvad det skal være. Har du nogen ideer må du gerne skrive en PB hvis du har lyst. 

Kim Vinberg:
Lav opret profil knappen grøn i stedet for login

Det er klart, en ting jeg ikke har fanget. Det er allerede ændret :-) Tak! 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:59

Enig med de andre.. Budskabet er svær at få fat på når man ser siden.. Den virker lidt halv færdig..  Der mangler lidt endnu..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:00

Min ærlige mening: Jeg kan ikke se, hvad det er, I har brugt de 5 måneder på!?

Du nævner bl.a. designet, men jeg kan slet ikke se noget design. I mine øjne er det et stort rod af tilfældigt indsatte knapper/features.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:02

Tilføjelse: Der står ikke engang, hvad siden hedder? Hverken i form af et logo eller i det mindste bare et navn.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 18:04

Min ærlige mening: Jeg kan ikke se, hvad det er, I har brugt de 5 måneder på!?

Du nævner bl.a. designet, men jeg kan slet ikke se noget design. I mine øjne er det et stort rod af tilfældigt indsatte knapper/features.

Mvh

Thomas

Angående design, så har jeg prøvet, at gøre det så simpelt som overhovedet muligt. Hvad mener du med, at det hele er rodet med knapper? Jeg kan ikke selv se det. 

Jeg har nok set mig blindt på det. Det er også derfor jeg skriver et indlæg her på Amino. Det ville dog være rart med lidt mere uddybende kommentarer :)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)