Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny portal!! :-)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføjelse: Der står ikke engang, hvad siden hedder? Hverken i form af et logo eller i det mindste bare et navn.

Jeg går faktisk og venter på et logo, derfor er det ikke tilføjet endnu :) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:35

Sebastian K. Sørensen:
Angående design, så har jeg prøvet, at gøre det så simpelt som overhovedet muligt. Hvad mener du med, at det hele er rodet med knapper? Jeg kan ikke selv se det. 

Jeg ved ikke, det var bare den følelse, jeg fik i samme øjeblik, jeg klikkede ind på siden. Menuerne er i mine øjne underligt placeret. Jeg ville selv placere dem højere oppe, muligvis over den indledende tekst, der informerer om, hvad siden går ud på. Teksten kan også tage sig langt mere indbydende ud. Præsentation, font, indramning, etc.

Jeg ville personligt ikke have bedt om feedback allerede nu, da der i mine øjne er for lang vej endnu. Den grønne bjælke foroven skal jo heller ikke være der. Når den fjernes, vil designet forandre sig. Det hele vil blive trukket op og give lidt mere plads. Jeg synes også, det ser underligt ud med det store "hul" (den bare plads) i venstre side. Det hele virker bare lidt tilfældigt opsat og ikke særlig velgennemtænkt.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 18:53

TT Tekstforfatter:

Sebastian K. Sørensen:
Angående design, så har jeg prøvet, at gøre det så simpelt som overhovedet muligt. Hvad mener du med, at det hele er rodet med knapper? Jeg kan ikke selv se det. 

Jeg ved ikke, det var bare den følelse, jeg fik i samme øjeblik, jeg klikkede ind på siden. Menuerne er i mine øjne underligt placeret. Jeg ville selv placere dem højere oppe, muligvis over den indledende tekst, der informerer om, hvad siden går ud på. Teksten kan også tage sig langt mere indbydende ud. Præsentation, font, indramning, etc.

Jeg ville personligt ikke have bedt om feedback allerede nu, da der i mine øjne er for lang vej endnu. Den grønne bjælke foroven skal jo heller ikke være der. Når den fjernes, vil designet forandre sig. Det hele vil blive trukket op og give lidt mere plads. Jeg synes også, det ser underligt ud med det store "hul" (den bare plads) i venstre side. Det hele virker bare lidt tilfældigt opsat og ikke særlig velgennemtænkt.

Dbh

Thomas

Jeg har set mig blindt på det, så derfor har jeg bedt om feedback. Det er trods alt egentlig det feedback skal bruges til :-) 

Jeg optimere i designet kraftigt nu, og prøver at gøre det mere indbydende. Jeg har nok brugt for meget tid på programmeringen. 

Jeg har allerede nu gjorde det en smule mere indbydende med indretningen af intro-teksten. 

Du snakker om, at jeg har nogle menuer, som du så kom længere op. Hvilke menuer er der snakke om her? :-) 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:59

Sebastian K. Sørensen:

At idé udvikle, programmere og designe :-)

Der ligger ikke noget farligt eller noget 'bagved', hvis det er det du tror :) 

Jeg er ked af at sige det, men hvis i har brugt 5 måneder på at nå frem til det i har nu, så må i hellere smide 5 måneder mere i det.

Der mangler en hel del "lækkert" over det, og som firma ville jeg ikke signe op på det der ligger der nu, det ser simpelthen ikke seriøst nok ud.

Hvordan har i tænkt jer at få fat i den kritiske masse der skal få gang i sitet, hvorfor skulle man vælge jer frem for f.eks. Amino Freelancer eller andre tilsvarende sites?

Hvad består den "gratis markedsføring" af?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:08

Jeg tænker på de knapper, der hedder "Markedsføring", "Sparringspartner", etc. Muligvis dem, du kalder "opslag :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 19:12

TT Tekstforfatter:

Jeg tænker på de knapper, der hedder "Markedsføring", "Sparringspartner", etc. Muligvis dem, du kalder "opslag :-)

Når dem - de er der for, at sortere indhold, hvis man klikker på dem. Har ikke set muligheden i at bruge dem "menu" agtig. 

Tak for hjælp indtil videre TT :) 

Dbh

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 19:18

Oxkjær:

Jeg er ked af at sige det, men hvis i har brugt 5 måneder på at nå frem til det i har nu, så må i hellere smide 5 måneder mere i det.

Der mangler en hel del "lækkert" over det, og som firma ville jeg ikke signe op på det der ligger der nu, det ser simpelthen ikke seriøst nok ud.

Hvordan har i tænkt jer at få fat i den kritiske masse der skal få gang i sitet, hvorfor skulle man vælge jer frem for f.eks. Amino Freelancer eller andre tilsvarende sites?

Hvad består den "gratis markedsføring" af?

Det skal du skam ikke være ked af :-) 

Jeg spørger efter feedback og det får jeg. Hvis jeg ikke ville have feedback, havde jeg ikke oprettet tråden her. 

Jeg kan godt se, at det kan virke en smule useriøst. Jeg har bare haft brug for, at få noget feedback på det. Så jeg er mere end glad for, alt det du har skrevet :) 

Den gratis markedsføring er, som der står på forsiden, ved hjælp af de opslag du kan oprette, hvis du har en profil. Der er rig mulighed for, at annoncere opstart af firma, tilbud m.m. 

Jeg håber selvfølgelig, at du vil kigge tilbage på siden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29

Jeg synes at det hele er meget firkantet..
Jeg kan ellers ikke se hvad der er galt med designet - måske farvespillet? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 19:33

Casper Jensen:

Jeg synes at det hele er meget firkantet..
Jeg kan ellers ikke se hvad der er galt med designet - måske farvespillet? 

Det må være fordi du bruger en af de ældre browsere. Jeg er i gang med, at optimere til de ældre browsere. Der er brugt en css3 selector: border-radius:; 
Det kan være derfor du synes det hele er meget firkantet. Det kan også være, at det egentlig er lidt firkantet.
Men tak for din feedback :) 
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:41

Hej,

Der er huller i systemet. I kan nemt blive hacket.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)