Du kan bestem tjene penge på din blog! - Men er nysgerrig nu, så må vi få et link? :)
For at besvare dit spørgsmål om Wordpress, så JA! Wordpress er et meget fleksibelt og brugervenligt system, med rigtig mange fordele, men det kommer som med alt andet, an på hvad du skal bruge det til.
Med venlig hilsen John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Det er måske lidt underligt at du ikke vil give URL på din hjemmeside - det er vel altid godt at øge kendskabsgraden til ens service, og vi vil kunne hjælpe dig hvis du skrev linket til din side :-)
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Læs evt. Mikael Riecks bog (den er gratis). Han skriver om hvordan man kan tjene penge på en blog. Du kan springe de første dele over da du allerede har en blog og gå direkte til det at tjene pengene.
Du kan finde hans side på: www.antphilosophy.com
P.S. 80.000 besøgende det er så mange at du kan leve af det hvis du vil - du skal bare skrue lidt på tangenterne omkring reklamer.
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Jeg har et godt råd til dig. Du skal straks holde op med at skrive dine artikler direkte af fra aviser og ugeblades hjemmesider og kopiere deres billeder. Det kan godt gå hen og blive rigtig dyrt for dig, hvis de opdager det og kommer efter dig.
Udfra din page rank (1) og en hurtig woorank analyse, kan jeg altså heller ikke se hvor du får 80.000 unikke besøgende fra... Hvis det er rigtig, fair nok, men hvis ikke kan jeg ikke forstå hvorfor du vælger at fyre sådan en røver af - hvis du havde sagt 500 ville du nok alligevel have fået hjælp...
Jeg vil anbefale dig at at ansøge hos f.eks euroads eller tradedoubler... ved dog ikke hvor vilde de er med alt dit kopierede indhold, men give det da et forsøg
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!