Jeg har et godt råd til dig. Du skal straks holde op med at skrive dine artikler direkte af fra aviser og ugeblades hjemmesider og kopiere deres billeder. Det kan godt gå hen og blive rigtig dyrt for dig, hvis de opdager det og kommer efter di
Det bedste råd du nogensiden har fået Julie!.
Faktisk skal du ikke bare stoppe med det, men også slette det du allerede har kopieret.
Hvis du ønsker at få en mere brugervenlig blog med Wordpress, kan jeg komme med super pris på dette, da jeg er igang med at skal have nogle referencer.
Du må gerne smide mig en Pm, så kan vi tage den derfra.
Hellere skrive lidt dårligere kvalitet og have unikt indhold end tage fra seog hør og ekstra bladet samt starlounge, det kan blive dyrt i sidste ende med erstatning, samt din side kan blive afvist af google :)
Start forfra og lav unikt indhold, du kan købe dig til billige unikke artikler af forskellige tekstforfattere :)
Hej Julie, det du har lavet er så langt ude over alle grænser for anstændighed og hvis du ikke lukker projektet øjeblikketligt, så vil du komme i juridiske vanskeligheder. Samtlige artikler har du copy/pastet fra store medier - og det gælder også fotos. Hvad har du tænkt dig - troede du at det var tilladt?!?
Jeg tror du skal være glad for at du ikke har tjent det vilde, på dine sakserier, da det vil være en forværrende omstændighed.
Hvis du har haft 80.000 besøgende er det squ godt gået men er du sikker på det? Din side ser lidt kedelig ud og få indlæg mv.
Men alt andet lige så opret dig på diverse affliate berauer
det er altså 80.000 besøgene siden sidste år 30 marts år 2011 altså næsten et helt år så jeg det er realistisk tallet , det er jo ikke per måneden 80.000 unikke besøgene ,
jeg tror tråd starter kan komme langt længere ved unikt indhold og et mere spændende design men i alt det godt gået med det antal besøgene der er opnået mange opnår ikke det samme og selvfølgelige har enkelte opnået mere
i alt er det er godkendt med 80.000 unikke besøgene på næsten et år med en hel ny side men få nu unikt indhold på siden , derved er det også noget du kan bruge fremover
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Kan på ingen måde se at det kan være "godt gået" at score besøgende ved at copy/paste indhold fra andre sites. Du bør absolut kun lytte til advarslerne her i tråden, og få slettet de indlæg inden regningerne begynder at vælte ind. Forstår slet ikke, at nogen kan finde på at opmuntre trådstarter til andet, da konsekvenserne kan blive ret alvorlige.