Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog med mange besøgende..

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 7. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg startede en sladder-blog 30. marts 2011 og har haft omkring 80.000 unikke besøgende, uden at have brugt en krone på markedsføring.

1. Spørgsmål

Er det mange? For det har jeg hørt det er og er lidt stolt hehe :-)

2. Spørgsmål

Kan jeg tjene noget på denne blog, når jeg har så "mange" besøgende?

En anden grund til at jeg skriver dette indlæg er, at jeg gerne vil have en lidt "smartere" blog. Her tænker jeg på designet. Jeg har fået lavet den af en dengang, men synes ikke så godt om det. Har hørt om noget der hedder wordpress - er det godt? Er der ellers alternativer? Husk på jeg ikke rigtig har nogle penge, så kan jo ikke bare gå til et firma der laver det. Og jeg kan heller ikke selv finde ud af sådan noget :-(

Hvad har jeg af muligheder og hvad vil I anbefale at jeg gør?

Håber I vil svare og kan hjælpe :-)

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:54
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:06

80.000 unikke besøgende er da sindssygt godt så det burde du sagtens kunne omsætte til en indtjeningSmile

Man siger normalt at der er en click through rate på ca 1 procent. Dvs hvis du smider nogle annoncer på, vil du kunne få 800 kliks ud af de 80000. Det er statistisk set, du kan sikkert få flere klik.

Prøv at sætte nogle adsense reklamer på. De finder selv relevante reklamer til dine besøgende og du bliver betalt per klik. 

Derudover ville det være en god ide at lave en mail liste som dine besøgende kan tilmelde sig til. Den kan du lave med Aweber(koster penge) eller mailchimp(gratis)

Jeg bruger selv Wordpress og synes det er et fantastisk og brugervenligt værktøj. Det tager lidt tid at sætte sig ind i det, men når du kender det bare nogenlunde, er det ret let. 

Mvh
Jesper 

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 23:12

80.000 unikke besøgende er vanvittigt flot!

Hvilket plugin/program bruger du til at se statistikker over hvor mange besøgende din side har? Google Analytics?

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 23:15

Jesper:
Man siger normalt at der er en click through rate på ca 1 procent

Det håber jeg da ikke man siger, med mindre annoncerne er meget dårligt placeret, eller at man får penge for visninger i stedet for klik, lead, eller salg.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 23:18

Nej, vil også mene at de er en del højere :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:20

hvilken slags blog er det et links ville hjælpe nogle brancher andre er det pige sladre om kæreste eller sex med mere der skal mange besøgene men de sider besøges også meget

andre sider de giver få besøgene men giver meget målrettet mod de vil købe en mobil telefon det er noget andet end at side med sladre hvor man sider og kigger på bare bryster og siger nej hvor sjovt de falder ud ad kjolen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:22
Hej Morten

Hvor høj er den så gennemsnitlig? Jeg har selv oplevet højere ctr, men synes bare ofte man læser det mange steder?

Men det er jo kun positivt for modebloggen:)

Mvh
Jesper
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 23:27

Jesper:
Hej Morten

Hvor høj er den så gennemsnitlig? Jeg har selv oplevet højere ctr, men synes bare ofte man læser det mange steder?

Men det er jo kun positivt for modebloggen:)

Mvh
Jesper

Min tanke er at det godt kan være at den gennemsnitlige CTR er 1%, men det er hvis man tæller dem med, som ikke har testet placeringer, farver, størrelser, baggrundsfarve, med og uden ramme osv. osv. Jeg vil sige at man ikke skal stille sig tilnærmelsesvis tilfreds før man rammer en CTR på +5%. Det kan være svært på sider som Amino, som er et forum.

Personligt stiller jeg mig ikke tilfreds før jeg rammer mindst +7-8% i CTR, alt efter hvilken niche jeg er i.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 7. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:02

Hej Alle

Tak for de hurtige og fine svar.

Det lyder alt sammen mega spændende og fedt. Men ved stadig ikke hvad jeg skal gøre. Er der nogen steder man kan få gratis hjælp eller er der nogen der vil hjælpe mig?

Ja det er vist google analytics :-)

Ville blive super glad hvis man kan tjene på det.

Og tak igen..

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)