Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Launchede min virksomhed i dag!

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt koncept,

Hvis jeg når at komme i form inden, og alle pladser ikke er solgt, så er jeg klar :)

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:45

Mark Jensen:

Fedt koncept,

Hvis jeg når at komme i form inden, og alle pladser ikke er solgt, så er jeg klar :)

Sådan skal det lyde, du har 3 måneder ;)

JCE

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:55

Hej Jonas

Super fedt koncept du har sparket i gang der, jeg ønsker dig alt mulig succes med det!!

Selvom jeg ikke selv kan deltage af helbredsmæssige årsager, så er der allerede to af mine venner der har fået sendt et link til dit website, de vil med garanti være vilde med det ;)

PS: nu har alle kommenteret dit fede website du har fået lavet, så jeg vil da lige sætte fokus på den virkelig fede video du har på forsiden... Har du selv klippet den?

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:00

Mads Mellergaard Baldersø:
Hej Jonas

Super fedt koncept du har sparket i gang der, jeg ønsker dig alt mulig succes med det!!

Selvom jeg ikke selv kan deltage af helbredsmæssige årsager, så er der allerede to af mine venner der har fået sendt et link til dit website, de vil med garanti være vilde med det ;)

PS: nu har alle kommenteret dit fede website du har fået lavet, så jeg vil da lige sætte fokus på den virkelig fede video du har på forsiden... Har du selv klippet den?

Virkelig flotte ord, tusinde tak! og tak for reklamen, det sætter jeg stor pris på :)

Jeg har produceret den, men det er ikke mig der har klippet den sammen. Hvis du vil have en e-mail til ham der har klippet den må du sige til.. Han er virkelig dygtig og kreativ, og han har ikke brugt mange timer på denne video(altså hans evner rækker langt udover hvad du ser på min side).

JCE

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:18

Hej Jonas

Ja lige præcis min tanke, du må meget gerne sende mig kontaktinfo på ham, man kan aldrig kende nok dygtige mennesker!

Bare send mig det i en PM ;o)

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:29

Mads Mellergaard Baldersø:

Hej Jonas

Ja lige præcis min tanke, du må meget gerne sende mig kontaktinfo på ham, man kan aldrig kende nok dygtige mennesker!

Bare send mig det i en PM ;o)

Du har ret ;) den er hermed sendt!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:55

rigtigt fed hjemmeside , jeg kan vidste ikke komme uden om jeg er i stor form lige nu men , måske skulle jeg stille op og tage fri den dag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:02

Mikael christiansen:
rigtigt fed hjemmeside , jeg kan vidste ikke komme uden om jeg er i stor form lige nu men , måske skulle jeg stille op og tage fri den dag

Ville SÅ gerne se nogle aminos til løbet, det er trods alt jer der har hjulpet mig igang :)

JCE

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:18
Det der....det er i orden!!
God ide, enkel flot designet hjemmeside og et spændende produkt.

Jeg løber aldrig, interesserer mig overhovedet ikke, men på trods af det har jeg faktisk lyst til at samle et hold og hoppe igennem ild, mudder og kravle under pigtråd.

Godt arbejde

Thomas

optrap!  Thomas Eskelund

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:16

Thomas:
Det der....det er i orden!!
God ide, enkel flot designet hjemmeside og et spændende produkt.

Jeg løber aldrig, interesserer mig overhovedet ikke, men på trods af det har jeg faktisk lyst til at samle et hold og hoppe igennem ild, mudder og kravle under pigtråd.

Godt arbejde

Thomas

Virkelig et fedt skulderklap at få, tusinde tak for det!! :)

Jeg håber du får revet et par umotiverede venner ud af sofaen :D!

JCE

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)