Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(MLM eller Network marketing) hvilket firma er bedst?

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gemmer mig såmænd ikke.. ?

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du - Jeg gemmer mig ikke ?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

k2plus:

Hvad mener du - Jeg gemmer mig ikke ?

2 ens svar....begge uden modtager...kunne du ikke lige skrive hvem du snakker til????

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot..

Sorry, men er ikke så bekendt med Amino endnu. Det var et svar til dig, fra et af dine tidligere indlæg til mig.
Hvor du skriver: Hvorfor gemme sig..

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

k2plus:

Martin Slot..

Sorry, men er ikke så bekendt med Amino endnu. Det var et svar til dig, fra et af dine tidligere indlæg til mig.
Hvor du skriver: Hvorfor gemme sig..

Jeg mener at du kommer med en anbefaling uden noget nærmere...At du gemmer dig bag en avatar ikke noget med at skrive afsender. Og som helt ny bruger syntes jeg det er at gemme sig lidt.

Man må vel gå ud fra at alle har valgt det der er bedst for dem, selvom de færreste nok kender markedet grundigt. Jeg kender f.eks. intet til Tupperware og Herbalife (her tænker jeg på at jeg ikke kender opbygning, afregning, bagved liggende team osv). 

Nogle mener de helt nye er bedst, andre som jeg selv foretrækker historien, at firmaet har fremgang, har bevist sit værd osv.

Vil anbefale alle at læse Robert Kiyosaki og Donald Trumph's 5 siders indlæg om hvorfor de anbefaler Network Marketing, interessant nok siger Kiyosaki "I will focus less on the products or the compensations plans, and more on the education and personal development program the company offers". 

Hvad er bedst...aner det ikke, jeg kan godt lide netværksopbygningen og at jeg ikke skal sælge cremer. Jeg kan godt lide at man faktisk kan sige fuck janteloven og sige højt at man vil tjene 50-100 tusinde som bi indtægt om 3 år uden at der er fokuseret på sign up's. Nogle er til små indtægter, andre er til store, nogle vil lave salg og home party andre vil bygge netværk. Nogle vil blive i deres komfortzone, andre vil ud af dem for at skabe noget stort. Det bedste sted er i mine øjne der hvor man føler sig godt tilpas, har god support, gode kollega'er, sjov hverdag og gode udviklingsmuligheder.

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin..

Jeg forsøgte skam ikke at gemme mig, men som jeg skrev meget ny her på Amino.

Firmaet jeg har valgt at jobbe med er http://no.EQOLOGY.com

Både deres produkter er rigtig gode og deres kompensationsplan, synes jeg selv er meget fornuftigt
- udfra hvad jeg tidligere har jobbet med inden for MLM.

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

k2plus:

Hej Martin..

Jeg forsøgte skam ikke at gemme mig, men som jeg skrev meget ny her på Amino.

Firmaet jeg har valgt at jobbe med er http://no.EQOLOGY.com

Både deres produkter er rigtig gode og deres kompensationsplan, synes jeg selv er meget fornuftigt
- udfra hvad jeg tidligere har jobbet med inden for MLM.

Hej igen

Det jeg ikke forstår er at der ikke kommer noget navn på. Hvis jeg skulle lytte til en person, så ville jeg have mere tillid hvis jeg kendte personens navn. Samt når der sammenlignes med tidligere så kan det også let virke som et overfladisk "salgs" svar.

Så vidt jeg kan se, så er der rigtige mange kompensationsplaner der belønner rigtig godt, og når jeg hører sådan et svar som du kommer med der, så undre det mig kun...for hvis man bygger et godt netværk og en god omsætning, så mener jeg at de fleste steder er belønningen til stede.

Og jeg kan ikke lade være med at henvise til Kiyosaki og Trump endnu engang...Syntes det er noget alle bør læse, der har en interesse i MLM eller en modstand imod MLM (de mange som blot er ligeglade skal nok bare kigge på andre tråde ;) )

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Martin..

Helt enig, det har selvfølgelig sin betydning om personen forsøger at "skjule" sig. Det gør jeg nu ikke.

Så detaljen er hermed rettet på Amino.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene S. Johansen:

Hej igen Martin..

Helt enig, det har selvfølgelig sin betydning om personen forsøger at "skjule" sig. Det gør jeg nu ikke.

Så detaljen er hermed rettet på Amino.

Hej Rene

Sådan Wink velkommen til.

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)