Hej alle SEO er et hidtil ukendt begreb for mig, men det skal gerne til at ændre sig. Vi har et nyt site på vej – iStol.dk - og i den forbindelse, vil jeg gerne bygge det korrekt op fra starten. Er det korrekt forstået at jeg skal fokusere på: 1) Altid at have en sidetitel der indeholder keywords 2) Altid at have en ordentlig url – fx” ….dk/kontorstol-model-a” frem for ”……dk/xjh65/fssd ” 3) Altid huske at indtaste meta keywords til hver side 4) Huske meta description – selvom det vist ikke længere er så vigtigt 5) Navngive billeder 6) Huske at keywords går igen i teksten 7) Huske keywords i H1, H2, H3 tags 8) Huske keywords som fed, kursiv, og understreget Herudover er det vigtigt at: 9) Huske intern linkbuilding 10) Huske linkbuilding fra eksterne links Er der noget jeg har glemt / overset i min tekniske opbygning af sitet, og/eller er der noget jeg helt har misforstået? Hilsen Morten |
WideEyes.dk & AAimport.dk:3) Altid huske at indtaste meta keywords til hver side
4) Huske meta description – selvom det vist ikke længere er så vigtigt
De skal lige byttes rundt. Meta description bruges i Google søgeresultater, men meta keywords ikke længere bruges af Google.