Hej! Dette skal læses som et positivt forsøg med et glimt i øjet. Jeg har hørt på den kritik som modstandere af mlm kommer med og har haft lyst til at skrive en flyer ud fra den kritik (lyder det ikke godt) jeg har lyttet til. Det vil sige, ikke noget med at hype hverken produkt, firma eller indtjening op. Det skal også fremgå at det kan i kritikeres øjne minde om pyramide samt at det ikke er nemt. Jeg er klar over at det er nemmere at ændre tyngdeloven:-) end at ændre en modstander af mlm så det er ikke det jeg er ude på, men udelukkende nysgerrig efter om der alligevel kommer kommentarer. Flyers er her: Tror du på Danmarks fremtid? Ved du hvad du laver om et år? |
Hej Hans,
Det er rigtigt vi er i en vanskelig situation men mon ikke vi klare den tænk nu på at det jo ikke går at alle bliver forhandlere hvem er så kunderne!
Men det er et must at være proaktiv og ikke bare lade sig nøje med div. tilbud a-kasse ect. men gøre noget - gøre noget selv er vigtigt. Og ja det kan være svært men intet kommer af intet at gøre!
Så held og lykke Hans godt initiativ!
mvh
john sommer