Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kun for modstandere af mlm

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej!

Dette skal læses som et positivt forsøg med et glimt i øjet.

Jeg har hørt på den kritik som modstandere af mlm kommer med og har haft lyst til at skrive en flyer ud fra den kritik (lyder det ikke godt) jeg har lyttet til. Det vil sige, ikke noget med at hype hverken produkt, firma eller indtjening op. Det skal også fremgå at det kan i kritikeres øjne minde om pyramide samt at det ikke er nemt.

Jeg er klar over at det er nemmere at ændre tyngdeloven:-) end at ændre en modstander af mlm så det er ikke det jeg er ude på, men udelukkende nysgerrig efter om der alligevel kommer kommentarer. Flyers er her:

Tror du på Danmarks fremtid? Ved du hvad du laver om et år?

Danmark har landbrug, industri, handel og service som, stort set, alle er i krise. Folketinget har absolut velmente, men meget forskellige bud på løsninger som, trods ihærdighed, uden tvivl lader vente på sig med berettiget bekymring til følge.

Der findes en anden mulighed for indtjening, nemlig at være kunde i en markedsføringsstruktur og tilbyde andre at komme med. Derved udnytter man styrken i tallenes progressivitet. Eks. Find 6 personer som igen finder 6 (nu tænker du pyramide, men gør mig den tjeneste at læse videre). Bare i tredje række bliver det til 216 personer. og med de procentsatser jeg tilbyder, er en ekstra månedsløn ikke urealistisk.

Når tiderne er som de er, må løsningen findes hvor folk kan gøre noget. Desværre tænker mange ”pyramide”, lægger ansvaret i hænderne på jobcentret, koncentrerer sig mere om ugens tilbud og tror de finder en skat for enden af en regnbue:-). Måske gør du også det, men jeg er bare så naiv så jeg håber at træffe flere ansvarlige som tænker: ”Skidt med fordomme, manden har ret, vi må gøre noget”.

Firmaet som tilbyder denne løsning er fra 1936, navnet oplyser jeg ikke her, da denne flyer udelukkende er mit eget ansvar. (produktet er kosttilskud)

Du skal ikke være selvstændig, men din indtjening, skal opgives som B skat.

Ifølge forbrugerombudsmandens regler er det lovligt når det er et produkt som udgør omsætningen.

Rent juridisk skal jeg skrive at jeg intet har lovet, samt at jeg tager forbehold for fejl.

Ring efter en bestillingsseddel på: Tlf.: xxxxxxxxxx (måske telefonsvarer)

Hans Peter Rebien
Sorø




Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Det er rigtigt vi er i en vanskelig situation men mon ikke vi klare den tænk nu på at det jo ikke går at alle bliver forhandlere hvem er så kunderne!

Men det er et must at være proaktiv og ikke bare lade sig nøje med div. tilbud a-kasse ect. men gøre noget - gøre noget selv er vigtigt. Og ja det kan være svært men intet kommer af intet at gøre!

Så held og lykke Hans godt initiativ! 

mvh

john sommer

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over din "flyer", men ved ikke rigtig hvad det er du gerne vil have af feedback?

 

Retorisk er det jo et meget fint kneb og sige "danmark er på røven, hvis du vil videre er løsningen MLM, og hvis du vil tage ansvar er løsningen sørme også MLM... Problemet er selvfølgelig bare at det jo ikke passer (ihvertfald ikke nødvendigvis) der er altså stadig masser af andre job og få, og hvis man virkelig vil ud og skabe noget stort, så er der altså også andre muligheder end at MLM sælger.

Nu ved jeg jo heller ikke hvem der er du vil overtale med din flyer (dem der går på jobcneteret går jeg ud fra?) men jeg synes du prædiker lidt for koret, så dem der allerede synes om det synes sikkert det er fint nok, men alle tvivlerne tænker (lige som mig) at du ikke rigtigt kommer med noget nyt, men bare pakker det lidt pænere ind (tag ansvar bliv MLM sælger)

Hvis du vil overbevise nogle tvivlere tror jeg du skal gå mere seriøst til værks, tage fat i nogle af de fordomme der eksisterer, og så også komme med nogle mere konkrete tal...det med at procenterne er så gode at alle bliver rige er der ingen der hopper på alligevel.

Nå bare mine 5 cent.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sansir:

Faldt lige over din "flyer", men ved ikke rigtig hvad det er du gerne vil have af feedback?

Retorisk er det jo et meget fint kneb og sige "danmark er på røven, hvis du vil videre er løsningen MLM, og hvis du vil tage ansvar er løsningen sørme også MLM... Problemet er selvfølgelig bare at det jo ikke passer (ihvertfald ikke nødvendigvis) der er altså stadig masser af andre job og få, og hvis man virkelig vil ud og skabe noget stort, så er der altså også andre muligheder end at MLM sælger.

Nu ved jeg jo heller ikke hvem der er du vil overtale med din flyer (dem der går på jobcneteret går jeg ud fra?) men jeg synes du prædiker lidt for koret, så dem der allerede synes om det synes sikkert det er fint nok, men alle tvivlerne tænker (lige som mig) at du ikke rigtigt kommer med noget nyt, men bare pakker det lidt pænere ind (tag ansvar bliv MLM sælger)

Hvis du vil overbevise nogle tvivlere tror jeg du skal gå mere seriøst til værks, tage fat i nogle af de fordomme der eksisterer, og så også komme med nogle mere konkrete tal...det med at procenterne er så gode at alle bliver rige er der ingen der hopper på alligevel.

Nå bare mine 5 cent.

Jeg er lidt på samme niveau... Forstår ikke ideen med flyeren. Og snakken om jobcentre...den er helt ulogisk i mine øjne. Det er generelt ikke arbejdsløse der er de stærke opbyggere, og er man arbejdsløs og på kontanthjælp, så er der ingen offentlig hjælp at hente. Jeg har selv sagt at hvis reglerne blev ændret så kunne det være spændende...men det er også fordi jeg syntes det ville være super sejt at se en der kæmper for at få et arbejde skabe en succes som selvstændig...Det ville være en super fed historie at se hvordan en person der nærmer sig depression pludselig komme ovenpå...men for mig er jobcentre generelt ikke et issue. Der findes mange andre som er trætte af at bruge enorme tidsmængder på deres arbejde, som kunne være interesseret i en plan b.

Og helt enig, MLM er ikke eneste udvej og eneste løsning. Hvis man vil skabe noget stort indenfor MLM mener jeg i øvrigt også man skal droppe sit eget tankesæt så man ikke er forudindtaget (de folk i det firma jeg arbejder med, der er MLM sælgere ikke dem der tjener pengene - der er nogle der er fokuseret på at sælge produkter, men det er ikke der den bedste mulighed er).

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Tak for jeres svar. Det kan være overraskende og lærerigt at se hvordan folk opfatter det man har skrevet. Det fremgår i første linie at det skal læses med et glimt i øjet.  Underforstået det skal altså ikke analyseres som om det var en  juridisk lovtekst i skal tage stilling til.

Jeg kan kun beklage hvis jeg har fremstillet det sådan.

Samtidig ser jeg de første spæde tegn til en ordentlig gang ordkløverri. Det vil jeg ikke bidrage til.

Jeg står af nu.

De bedste hilsner

Hans Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)