Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er en katastrofe som sælger - hvad kan jeg gøre?

Side 8 ud af 9 (90 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rolf,

Det havde jeg gættet - " dont be sorry be happy"

Rolf Høegh:
Det er pinligt. SORRY.

- men nej Rolf det er ikke dig jeg tænker på vedr. at fraråde i træning af salgets kunst - men andre her i tråden som mener dette!

Næ som jeg skriver så er jeg tværtimod af den opfattelse at hvis du vil så kan du men som det siges:

"Ingen kan lære nogen noget, men nogen kan bringe nogen i en situation hvoraf man kan lære"

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Marianne

Salg er noget man kan lære og er en kunst i sig selv. Ligeledes er det en af de vigtigste ressourcer, man kan have i sin virksomhed og er derfor også utroligt vigtigt at fokusere på. Jeg kan se i tråden, at du allerede har fået en masse fantastiske råd, som jeg håber har hjulpet dig på vej.

Jeg vil da også i denne forbindelse komme med et forslag og hjælp til dig, da jeg har og afholder en del salgskurser, hvoraf det mest populære er et online salgskursus jeg tilbyder. Du kan vælge at købe dig adgang til hele kurset eller blot se nogle af de gratis træningsvideoer i salg, jeg har lavet i tilknytning til kurset.

Du kan finde de gratis træningsvideoer i salg her.

De bedste hilsner

Kim Kampp

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 12:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Kampp:

Hej MarianneSalg er noget man kan lære og er en kunst i sig selv. Ligeledes er det en af de vigtigste ressourcer, man kan have i sin virksomhed og er derfor også utroligt vigtigt at fokusere på

Hej Kim
Jeg er bare så enig med dig. Mange har de skønneste produkter eller ydelser, men det forbliver ofte en hemmelighed fordi de ikke præsenteres sælges godt.
Hilsen
Rolf

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 13:10

Helt sikkert

Havde en sjov oplevelse den anden dag med en klient, der endelig fik samlet mod til sig og ringede ud til en potentielle kunde. Samtalen var ret kortfattet, da den potentielle kunde afbrød samtalen og sagde - "Det lyder sgu godt, det vil jeg gerne have", hvorefter den "ny døbte sælger" sagde selvfølgelig og gav ham de praktiske oplysninger. Efter samtalen var den "ny døbte sælger" lidt rystet og sagde - "Han ville sgu gerne há det"

- Der er så mange "hemmelige produkter derude"

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:19

john sommer:
Det er jo i grunden underligt at nogen finder det umuligt og ligefrem fraråder at gå i krig med salget.

Jeg ved ikke om jeg er en af dem du hentyder til Smile

I så fald har du misforstået hvad jeg mener,,,,,, Min pointe er at det er nemmere at sælge og få solgt noget såfremt du kan stå inde for produktet.

Hvis man så samtidig hader at sælge og  føler et direkte ubehag herved så bør man måske overveje om det er salg men ønsker at beskæftige sig med.Smile

Jeg mener ikke at alt salg generelt skal fjernes /ophøre det ville jo ikke være realistisk.

Folk er forskellige og gud ske tak og lov for det... og efter at have beskæftiget mig med salg gennem forskellige jobs synes jeg at have erfaret at en stor del af salg er at kunne læse hvem man står overfor altså .. hvilken type forbruger..

Jeg siger ikke og mener heller ikke at et salgskursus ikke kan være et godt skridt på vejen for det kan det bestemt.. 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:59

Hej justine,

Det er klart - kan man ikke lide det ja så er det da godt at kunne fravælge det - og er der økonomi dertil ja så er det nemmeste jo at købe sig fra det

- men det der bliver spurgt om er jo netop om der er en måde at komme igang med salgsarbejdet på!

Og der er jo nu foreslået en del måder og veje til at komme i gang med salget. 

justine:
Hvis man så samtidig hader at sælge og  føler et direkte ubehag herved så bør man måske overveje om det er salg men ønsker at beskæftige sig med.

Og det sjove ved det er jo at det egentlig viser sig ret ofte at folk synes det er sjovt af få ordren som det også er fremgået i tråden.

Så kast frygten over bord, prøv det og få spændende oplevelser! 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:13

Hej justin,

justine:
Det kan være at jeg misforstår dig?

Det er det spørgsmål der ønskes et svar på:

Findes der nogle gode ideer til, hvordan man kan gå langsomt frem og gennem små skridt forbedre sun performance? Jeg hører vældig gerne fra folk, der lige som jeg ikke er fødte naturtalenter.

Tilmeldt 8. Feb 12
Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej 4 u can 2

Jeg er ikke dum og ved udmærket godt at det er det der søges svar på Surprise

Jeg snakker heller ikke om at få andre til at klare salget da økonomien ifølge hvad jeg forstod ikke var hertilSmile salgskurser koster mig bekendt også penge.... 

Jeg konstatere blot at jeg finder det synd at blive i en branche der giver en ubehag i stil med tandlægebesøg selv hvis det går godt og man har succes med et salgSmile

Der er man unægteligt nødt til at finde årsagen til ubehaget istedet for en lappeløsning... 

det kan jo så skyldes mange ting som vi som udenstående ikke kan udtale os om..

Mvh Smile

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:32

Hej justine,

Nå godt nok!

justine:
ved udmærket godt at det er det der søges svar på

Mon det giver samme ubehag med salgssucces - det tror jeg ikke! 

Tilmeldt 8. Feb 12
Skrevet kl. 16:40

Det stod der i indlægget :)

Side 8 ud af 9 (90 indlæg)