Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på malerside.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuuuuha,  nu er jeg lidt skuffet, men tak for de kommentarer...

Jeg lavede side selv,så jeg er ikke professionel Smile

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 15:42

Danmag v/ Daniel Gadus:
Jeg lavede side selv,så jeg er ikke professionel 

Hej,

En del af os herinde er ikke professionelle og hvis vi ikke har pengene til at betale for at få hjælpen, så prøver vi selv. Nu ved jeg ikke, om du har pengene eller lysten til at bruge en professionel og det er også ligemeget. Jeg syntes det er fint, at folk selv prøver kræfter af med det. 

Os inklusiv mig selv kan blandt andet bruge amino til at få feedback på, hvordan en hjemmeside opfattes og de reaktioner vi får er guld værd. Kunderne eller de besøgende er ligeglade med, om vi er prof eller ej. Kan de ikke lide det de ser, så er de videre til næste udbyder. Den feedback du får herinde, skal du ikke se som et personligt angreb eller kritik. Det er helt og holdent en ærlig reaktion af hvordan et besøg på din hjemmeside opfattes Smile

Held og lykke med det.

Mvh

Heidi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51

Man behøver slet ikke at have lommerne fulde af penge, for at få et nyt og moderne site :-) Man kan aftale indbyrdes med programmøren/webdesigneren at man anvender et færdigt design. Det gør det hele nemmere for begge parter, og bliver MEGET billigere for køber.

Tag evt et kig på et par sider med web templates, og se om der er et design du kan lide, så kan du bagefter høre herinde om nogle vil sætte siden op for dig, dette kan gøres billigt. Privatpersoner herinde er somregelt billigere end webdesigner firmaer :-).

.

Her er lidt sider du kan kigge på:

www.themeforest.net (Koster 5-300 kr for et template)

www.templatemonster.com (koster 100-400 kr for et template)

www.oswd.org (gratis templates - samt premium templates der koster 100-200 kr)

www.openwebdesign.org (gratis templates - samt premium templates der koster 100-200 kr)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 16:28

Som der bliver skrevet har alle ikke råd til en professionel. Men alt afhængig af økonomi så vil følgende være min foretrukne rækkefølge:

1) Betal en professionel for design + opsætning

2) Vælg et færdigt template (kan du selv integrere det er det fint, ellers betal dig fra det)

3) Spring ud i det selv

Med første mulighed kan du få rådgivning og et website, der afspejler dig og dit firma til punkt og prikke. Du får et resultat som er helt tilpasset dine ønsker og du bør være sikker på et godt resultat. Der er mange dygtige webdesignere og udviklere herinde (blandt andet mig selv ;)

Med den anden mulighed kan du få et flot template, men det er ikke tilpasset dine ønsker. Til gengæld kan du finde et moderne template, som stadig udtrykker noget lækkert i designet. Førstegangs indtryk er meget vigtige og derfor er din hjemmeside også vigtig, når det gælder layout.

Den sidste mulighed er klart den mest økonomiske beslutning, men det koster ofte i sidste ende. Personligt har jeg holdningen "Hvis hjemmesiden ikke er flot, hvordan kan jeg så forvente et godt resultat af jeres service". Jeg ved i ikke lever af at lave hjemmesider, men det professionelle udtryk starter her.

Jeres nuværende side kan da godt bruges, men jeg ville nok prioritere hjemmesiden højt, så snart budgettet tillader det. Det kan være svært som iværksætter, men man tjener ikke penge uden at bruge penge - som regel :)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 19:03

Tak for alle kommentarer.

Mvh Daniel

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:25

Hvis jeg skal tage noget jeg synes er rigtigt positivt, så er det den lange liste af referencer på forsiden. Jeg ville dog nok præsentere et udpluk af selve udtalelserne og ikke deres adresser, og selvfølgelig linke til dem hvor de står i gæstebogen.

Et andet plus  I have for at have valgt en god TITLE-tag "Malerfirma Århus". I ligger også pænt på side 1 i Google på disse søgeord :-) På de andre sider ser det også ud til der har været noget SEO indover. Det ser i hvert fald ud til at der er gjort en del "rigtigt" ved TITLE tags og søgevenlige URL'er. På det punkt ligger hjemmesiden en del over hvad jeg ellers ser herinde :-)

Jeg er i øvrigt også enig med dem, der nævner det med hænderne i lommen. Kropssprog sender et kraftigt ubevidst signal - og nok ikke mindre på et billede. Også selvom gutten ser ganske fornuftig ud :-) 

Jeg har forsøgt at validere HTML-koden her:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.danmag.com%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0 

Den giver meddelelsen "403 forbidden".

Har ikke set nærmere på hvorfor der er sådan en, men det må næsten være nogle server settings, der skal rettes. Det ville bekymre mig mht om I kan risikere at ryge ud af Google. Jeg skal dog ikke kunne sige om der er den risiko. Jeg har læst nogen, der mener I kan ryge ud af det og nogen der mener det modsatte. 

Vil lige tilføje at jeg synes brødtekst altid bør være "normalt" og venstrecentreret eller i nogle tilfælde justeret til begge sider. I det her tilfælde er det centreret. Nogen gør det endda endnu værre ved at gøre brødteksten fed og kursiv. Det er bare ikke så læsevenligt. 

Jeg ville helt klart fjerne det logo, der er placeret under billedet af maleren med hænderne i lommen. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 20:03

kedelig side, ind med billeder som VIRKELIG fortæller hvad du kan.hvad skiller dig ud fra andre...pt intet!!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)