-Tak for det Jens :) Mvh. Morten Jensen MedieVideo |
Godt arbejde! - Ønsker jeg alt held og lykke!
-Tak for det Jens :) Mvh. Morten Jensen MedieVideo |
Godt arbejde! - Ønsker jeg alt held og lykke! |
Meget professionelt. Hvad er prisniveauet for sådan en video? |
Godt lavet! :D |
Besøg min blog: http://edinm.dk/
God video og flot lavet. En lille ting.. Var det ikke en ide at gøre sådan at jeres logo bliver lidt større.. Syntes teksten under jeres logo kan være svær at se, med mindre man køre i fuld skærm. |
De bedste hilsner
Jesper Thorup
Tak for den fine feedback! :) Henrik: Prisen afhænger meget af hvor meget grafik der skal laves, udarbejdelse af manus, med eller uden speak osv. så derfor har vi ingen faste priser, men hvis du kontakter os og fortæller lidt om din opgave giver jeg dig gerne et tilbud :). Mvh. Morten Jensen MedieVideo |
JTP: Tak for input! :) -Kan godt være du har ret - det bliver muligvis en anelse for småt :) Mvh. Morten Jensen MedieVideo |
En rigtig flot video, også en god speaker du har inde over. Det hele spiller rigtig godt sammen, så keep up the good work! /Rune S |
Det grafiske i forhold til store lærred/tv/internet er rigtig fint tilpasset og flot lavet. Men stemme, jeres logo og baggrundsmusik er helt i top. |
Super Philip tak for feedback. Skal lige siges at noget af introen ikke er helt på plads :) det kommer på plads i løbet af tirsdag hvor vi også vil gennemfører de sidste rettelser :) Mvh. Morten Jensen |