Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag og, kritik samt vurdering af min shop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Virtusdata Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg har nu efter 6 måneders planlægning endelig fået åbnet min webshop her i slutningen af December, indtil videre går det faktisk okay, jeg har reklamer på den Blå Avis og har idag åbnet min Google Adwords og foreløbelig har der i januar været 20 salg.. så langt så godt!

Det jeg har brug for er noget feedback jeg kan bruge til at gøre min webshop endnu bedre! Jeg er åben overfor alt dog har jeg ikke mulighed for at ændre i kildekoden (men den burde være okay) men alt grafisk, opbygning af siden mv. kan jeg få ændret!

Min foreløbelig todo indholder:
Oversættelse af de sidste produkter (samt standardisering af produkt beskrivelser)
Få fyldt flere af kategorierne op så vi tilbyder et bredere spektrum af varer.
Optimere min Google Adwords (jeg har fået kr. 400 i gratis annoncør penge, som holder til tirsdag/onsdag)
Have ændret mit toplogo på shoppen (evt. langt andre logo'er ind) Ser frem til noget feedback :)

EDIT: NU MED LINK!!! ;)

http://gulpris.com

Fra hørsholm
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Fra  www.speciel-design.dk Skrevet kl. 20:22

hej

hvad hedder din shop?

vh

www.speciel-design.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:22

det ville hjælpe med et link

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Virtusdata Skrevet kl. 20:41

det er der nu :)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:48

Jeg kan ikke helt se en sammenhæng mellem produkterne. Der er lidt i øst og i vest. Det er ikke så klart hvad det er I sælger, og så har jeg ikke noget grundlag for at dykke videre ned.
Med et navn som gulpris, kunne det være rart med et payoff eller beskrivelse af hvilken shop man er kommet ind på.

Fra hørsholm
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Fra  www.speciel-design.dk Skrevet kl. 20:51

Hej

Har kigget på din shop er den har efter min mening en behagelig og kundevenlig forside der er nem at navigere rundt på.

Savner måske lidt leveringstid og trustpilot med kundeudtagelser sådan at jeg kunne blive overbevist om at det netop er i din shop jeg skal handle.

vh

www.speciel-design.dk

Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Virtusdata Skrevet kl. 20:56

@Kent

Der er heller ikke en sammenhæng mellem produkterne, vi sælger lidt af det hele! Da vi netop sælger det 'hele' er det svært med en beskrivelse.. Vi har dog mottoet 'Billigere end udsalg' som også fremgår af forsiden. Hvad mener du med et 'payoff' ?

@Lise

Tak for feedback! :) Ja, leveringstid er en rigtig god ide (den vil typisk være 2-3 arbejdsdage, så det får jeg skrevet på!) og trustpilot.. tjoee det er måske ikke helt dumt, jeg kigger på deres side og ser om det er noget for mig :)

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:50

Jeg synes det er en meget forvirrende hjemmeside, og så synes jeg e-handels-forhandler godkendelse mangler ;-)

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 22:58

Jeg synes siden er super fin og nem at overskue, man bliver ikke bombet med alt for mange detaljer.

Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Virtusdata Skrevet kl. 06:37

Tak for alle svarene :)

Nu har jeg lidt at arbejde med!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)