Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så giv mig dog en gave..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

En rabatkode til næste køb var også en mulighed :)

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 12
Fra  iMedic.dk ApS Skrevet kl. 20:09

En fed ting kunne også være specielle kinesiske spådomskager, hvor der står et eller andet spændende i. Måske en gevinst med et kuponkode med 10% rabat på næste ordre? Eller der kunne stå en spådom, og så en procenttal fra 1-15% ved hver spådom som er den rabat man får ved næste ordre?

Og det skal være helt tilfældigt hvad kunderne får. måske 1 ud af 1000 spådomskager kunne være med en gavekort på et par 100 kr ?  

Du kan få custommade spådomskager til 1-2 kr pr. stk :)

Men endnu en tosset idé ... hehe

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 06:32

Hej Mai,

Tillykke med siden :-)

Vi kommer altid en lille klar pose i pakkerne - den indeholder mit visitkort og 2 stykker chokolade.
Det er jo ikke noget særligt, men alligvel utroligt så glade folk bliver.. Feks i de anmeldelser vi får på trustpilot, der er der mange der nævner det "og så var der ovenikøbet chokolade med i pakken"..

Nogle gange kommer vi andre ting i pakkerne - lige nu kommer vi vores nye katalog i, andre gange vareprøver på et nyt produkt, et postkort eller lign.

Det behøver ikke være noget dyrt, bare noget der får folk til at føle at de fik lidt mere end de havde betalt for.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 12:11

Ronni: Du har nogle fede idéer - jeg kan godt lide tanken o, at gaven bliver holdt i den legende som ved en malebog fx.
Tak for rosen ;)

Kineseren fra Mors: Fedt du lige nævner det med vægten. Havde jeg ikke selv tænkt over (i første omgang).

Martin: Sød idé

Majbritt: Det er noteret :)

Jakodan.dk: Som kunde hos jer føler jeg mig nu snydt da der ingen chokolade har været i mine pakker fra jer.. Behøver jeg at sige mine svigerforældre har modtaget pakkerne og nu kommer til at høre for det? ;)
- De vil nok påstå at det er lejeafgiften for at havet benyttet deres kælder som lager :b

Jeg glæder mig til at modtage en lille gave næste gang jeg bestiller hos jer :)

Chokolade som en lille gave kunne jeg forestille mig går lige ind i folks slik hjerter - jeg overvejer at sende lidt chokolade med engang imellem.

Jeg undersøger lige de idéer I er kommet med og nogle jeg selv har fundet på siden som fx. at få produceret mine egne klistermærker som ungerne kan klister på madkassen.

Hvis I har flere gode idéer medtager jeg dem med kyshånd.
Jeg takker mange gange! :) 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)