Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så giv mig dog en gave..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Jeg er så smut ved at få gang i min online legetøjsforretning (siden er efterhånden kodet færdig, bankaftalen er på plads, betalingskort venter jeg stadig på, aftale med Post Danmark er i hus osv.).

Derfor sad jeg og tænkte over måder jeg kunne skille mig ud fra mine konkurrenter, hvor jeg bl. a. kom frem til, at jeg kunne ligge en lille gave i hver forsendelse - Ligesom Kinder Æg også har en overraskelse ;)

Da jeg er helt ny startet er budgettet ikke det vilde til denne lille gave, hvilket sætter de små grå på arbejde!

Hvad synes du om idéen, om at der følger en lille gave med, som kunden først opdager når de modtager pakken?
Hvad har du af idéer til en lille gave der kunne være?

Af idéer har jeg selv tænk:
- Håndskrevet brev
- Balloner
- Lille slikpose
- Nøglering
- Postkort
- Kuglepinde med mit firmanavn

På forhånd tak, 

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 18:39

Jeg synes du skal kaste dig ud i det :)

Selv en lille 1kr slikpose giver jo kun en positiv oplevelse, og derved øger chancerne for at de handler igennem dig igen.

Jeg ved at bla. Streetammo gør dette og at de folk der handler der er glade for denne lille gave :)

Så synes da du skal gøre det. 

- Benjamin Nielsen

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Østjylland
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:44

Hej synes det er en rigtig hyggelig idé og bliver selv glad når der er gjort lidt ekstra ud af forsendelsen. Det være sig en personlig hilsen eller en lille gave bare det man føler man ikke bare er et nr:) så kast dig ud i det:)

Fra Østjylland
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:48

PS har lige set jeres hjemmeside:) Woww den er fed:) held og lykke

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 12
Fra  iMedic.dk ApS Skrevet kl. 19:00

Jeg synes også det lyder rigtig fedt!

Jeg ville ihvertfald blive positivt overrasket hvis der lige lå et eller andet ekstra. Tænker det vil give et godt indtryk og et "gimmick".

Tænker også det kunne være smart med som du siger et håndskrevet brev, og så rulle det rundt om en kuglepen og så sætte et lille rødt bånd på. - måske ville det være i overkanten, men det ville da være interessant. :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:04

Jeg har købt noget motorcykeltøj i tyskland og da jeg åbnede pakken lå der lidt slik i bunden, det fik mig lige i et anbefalingshumør og nu handler jeg der fast, bare den lille ting gjorde en stor forskel for mig

Sæt igang

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 19:13

Fedt at høre jeg ikke er ene om at være elle vild med idéen.
I har overbevidst mig om at en lille handling gør en stor forskel - tak :)

foto multimediedesigner: Jeg takker for rosen ;)

Alex Ladime: Jeg elsker din idé. Noget tidskrævende dog tror jeg tidener givet godt ud :)

Siden jeg skrev sidst har jeg overvejet legetøjsplakater og klistermærker (målgr. er trods alt børnefamilier)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 19:20

Det er altid en god ting at få sine kunder til at føle at de står i gæld til en :-)

Vi gør det selv - dog venter vi med gaveidéen til vi har fået vores nye shop i luften. Men lige nu gør vi det ved at vi ALTID overgår kundens forventning.

Ringer en kunde og er skide sur over noget, og forventer at få 100 kroner i rabat, så giver vi kunden 200 i rabat (et tænkt eksempel - men vi har flere gange kompenseret kunder på den ene eller anden måde, på en måde der helt tydeligt overgik kundens forventning).

Vi har set kunder der kommer tilbage til os for at handle, og som udelukkende gør det, pga den service de fik.

Jeg formoder at gaven vil gøre nøjagtig det samme for vores kunder - og derfor synes jeg selvfølgelig det er rigtig fedt at du vil gøre det samme for dine kunder - er helt sikker på at det vil gavne dig i længden.

Her er et par forslag:

- Gavekort på 50 kroner til næste køb

- Lille slikpose

- Et lille stykke lækkert Valrona Chokolade (fra et firma vi handler med, får vi altid en lille pølsemandspose med et visitkort og et stykke chokolade i - vi handler alt vores emballage der nu -  og ja, vi påvirkes åbenbart nemt *G*).

- En lille æske klodser (har set at man kan købe vareprøve-pakker på diverse klodser og lign - disse skulle vist ikke være så dyre - og så fungere det jo som oplagt appetitvækker, såfremt du selv handler det legetøj du giver en vareprøve på - kontakt din leverandør og spørg - måske i kan samarbejde?)

- En lille malebog med farvekridt (kan købes meget billigt ind - de fås i en lille pose, vejl udsalgspris 20 kroner - mon ikke indkøbsprisen er 5 eller deromkring?)

- En plakat (plakater er billige men skaber ofte stor glæde hos børn - evt få produceret din egen?)

Mulighederne er mange.

Held og lykke. Din webshop er desuden virkelig virkelig fed!

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 19:46

Det er altid en god idé med en lille gave og eller personlig hilsen. Jeg synes selv du rammer meget godt. Du skal bare tænke på noget som ikke vejer meget, så det ikke kommer til at koste på fragten og ellers tænker jeg at du formentlig kommer til at få mange kunder som kommer igen og igen, så køb evt. lidt af hvert, så kunderne ikke får det samme hver gang.

Held og lykke

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 19:46

Det kunne også være en lille bamse

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)