Hej, Er med på, at du er godkendt af de forskellige shops og er udemærket klar over, hvordan affiliate virker. Der hvor jeg ser et problem er, at alle teksterne giver dobbelt content, da både du og webshoppen har dem stående. Nu er jeg ikke SEO ekspert, men dobbelt content er bestemt noget man skal holde sig fra. Google kan kun lide indholdet 1 gang i deres søgeresultat. Det betyder, at enten vil du ikke komme med i søgningen eller også ryger alle webshoppene væk. Men det kan være en af de mange SEO eksperter kan komme med en kommentar. Kan jo være det ikke er slemt for shoppen, når du kun har brugt 2-5 linjer af deres tekst pr produkt. Mvh |
Kristian Konradsen:Der hvor jeg ser et problem er, at alle teksterne giver dobbelt content, da både du og webshoppen har dem stående. Nu er jeg ikke SEO ekspert, men dobbelt content er bestemt noget man skal holde sig fra.
Jeg har brugt en søg og erstat funktion i importen så nogle faste vendinger bliver skrevet om. fx 'børnetøj' bliver skrevet om til 'drenge- og pigetøj' etc, så teksterne er dermed ikke 100% indentiske.
Problemet med D,C, er også størst for mig idet siden og indholdet er det nyeste, så hvis der er nogen der bliver rykket ned i ranking er det min side.
Du har fuldstændig i ret at det er en problematik jeg skal være opmærksom på, og jeg ser også at der er en risiko for at siden bliver opfattet som et (l!nkkata-log) 'sig det ikke højt - google hører det'
Tak for tilbagemeldingen
mvh
Lars