Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurra - bebsen er født !

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 67
Fra  NetBooster Affiliate Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg synes at din side er super fin, baggrunden minder mig lidt om Teletubbi land. Det bliver spændene at se hvor høj oppe den er i google om en måneds tid! 

Hjælper affiliates med at øge deres indtjening online hos Netbooster Affiliate

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:18

Spændende affiliate projekt. Din side loader godt nok meget langsomt, det ville nok være smart at få fikset.

Er din 'shop' baseret på affiliate feeds?

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 12:25

Jeg forstår ikke de problemer med at den loader langsomt, fra jeg klikker går der ca 4-5 sec til den står fremme :-)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 14:04

Alex Westergaard:
Jeg forstår ikke de problemer med at den loader langsomt, fra jeg klikker går der ca 4-5 sec til den står fremme :-)

Jeg har prøvet med forskellige forbindelser og pc'er, og det er som om siden går i 'dvale' hvis der ikke har været trafik på et stykke tid.

Jeg har også reduceret størrelsen på banner billederne, og pillet lidt ved de bagvedliggende plugins, hvilket også skulle give lidt bedre hastigheder.

mvh

Lars Kristensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 14:12

Nicolai Schlenzig:
Kan til orientering fortælle, at siden slet ikke virker i Androids default browser :(

Kan du se om det er pga. af at siden er langsom, eller fordi siden slet ikke kan vises i browseren?

Jeg har få en til at teste side på en iphone, og her var den ok, også hastigheden.

mvh

Lars Kristensen

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 14:24

Hold kæft hvor er det godt gået Lars.

Så fed ide, gennemført og til perfektion.

Rasmus

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:29

Lars Kristensen:

Nicolai Schlenzig:
Kan til orientering fortælle, at siden slet ikke virker i Androids default browser :(

Kan du se om det er pga. af at siden er langsom, eller fordi siden slet ikke kan vises i browseren?

Jeg har få en til at teste side på en iphone, og her var den ok, også hastigheden.

mvh

Lars Kristensen

der er over 200.000 mindre kb på siden nu  det hjælper  meget,  men måske andet er er også  lavet, men sikke meget det hjalp på hastigheden, super tillykke med det Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du sat Google til at indekser siden?

For så bliver du nok snart uvenner med en hel masse webshop ejere.

Søgte lige på 15 tilfældige tekster og de var alle sammen kopier af det, som var på webshoppene som du også linker til.

Har du bare kopieret teksten fra det XML feed du modtager af affiliate netværket?

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 22:19

Jeg er godkendt som annoncør af de pågældende webshops, og har også fået positiv respons fra annoncørerne(jeg mangler stadig en mail fra den sidste)

Tilbagemeldingerne fra webshopene er fx 'vi ser frem til at få generet noget mere omsætning'

Teksterne er ikke 100 % kopieret, men der er en del der går igen,. De importeres med et wordpress plugin.

Problemet med identiske tekster er især et problem hvis varen kun indeholder en overskrift, og en en enkelt linies varebeskrivelse.

Hvor ser du et problem i forhold til google indekseringen?

Jeg har svært ved at se at siden skulle være en ulempe for de webshops der henvises til? Hele tankegangen bag affiliate marketing er jo at få skabt noget opmærksomhed omkring produkterne, og belønne dem der skaber et salg.

mvh

Lars Kristensen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:54
Mikael christiansen:

Carsten Jacobsen:

Argh, så meget fylder billederne vist heller ikke Mikael :-)

100.000 KB = 100 MB = 0,1 GB

Mvh Carsten

de fylder faktisk alle samme 380.000 kb de største plus de løse oveni så de kommer der op ad

Mikael,

Jeg tror ikke at du læste mit svar. Når du skriver at siden fylder 380.000 kb er det det samme som 380 MB. Og hvis jeg på min iPhone kan loade siden på få sekunder, fylder den IKKE 380 MB! Egentlig er det ikke korrekt at skrive kb - hvis du mener kilobytes skrives det KB, og kilobits skrives Kb. Men selv i Kb er tallet alt for stort. Jeg tror nærmere at det er 380.000 bytes, hvilket er 380 KB.

Undskyld at nørden kom op i mig :-)

Lars,

Jeg synes at siden er fed, og jeg kan rigtigt godt lide konceptet. Jeg brugte iøvrigt One.com i tidernes morgen, og dengang var det meget velfungerende. Men det blev langsommere og langsommere, og jeg begyndte at få mailproblemer. Så jeg flyttede alt væk derfra for nogle få år siden.

Mvh Carsten
Side 3 ud af 4 (38 indlæg)