Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurra - bebsen er født !

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 67
Fra  NetBooster Affiliate Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg synes at din side er super fin, baggrunden minder mig lidt om Teletubbi land. Det bliver spændene at se hvor høj oppe den er i google om en måneds tid! 

Hjælper affiliates med at øge deres indtjening online hos Netbooster Affiliate

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:18

Spændende affiliate projekt. Din side loader godt nok meget langsomt, det ville nok være smart at få fikset.

Er din 'shop' baseret på affiliate feeds?

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 12:25

Jeg forstår ikke de problemer med at den loader langsomt, fra jeg klikker går der ca 4-5 sec til den står fremme :-)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 14:04

Alex Westergaard:
Jeg forstår ikke de problemer med at den loader langsomt, fra jeg klikker går der ca 4-5 sec til den står fremme :-)

Jeg har prøvet med forskellige forbindelser og pc'er, og det er som om siden går i 'dvale' hvis der ikke har været trafik på et stykke tid.

Jeg har også reduceret størrelsen på banner billederne, og pillet lidt ved de bagvedliggende plugins, hvilket også skulle give lidt bedre hastigheder.

mvh

Lars Kristensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 14:12

Nicolai Schlenzig:
Kan til orientering fortælle, at siden slet ikke virker i Androids default browser :(

Kan du se om det er pga. af at siden er langsom, eller fordi siden slet ikke kan vises i browseren?

Jeg har få en til at teste side på en iphone, og her var den ok, også hastigheden.

mvh

Lars Kristensen

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 14:24

Hold kæft hvor er det godt gået Lars.

Så fed ide, gennemført og til perfektion.

Rasmus