Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg købe mine domæner ?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

For lige at uddybe, så har det ikke noget at sige i forhold til hvor du administrerer dine domæner, men hvis du køber og administrerer domænerne fra samme udbyder der skal hoste din hjemmeside er det vigtigt at udbyderen understøtter PHP og MySQL. Det er tilfældet for de fleste udbydere, men vær opmærksom på at vælge det rigtige webhotel

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:04

bestemt. du skal have en udbyder der har hurtige php og mysql servere, og har du ikke helt check på backup er det pivvigtigt at du finder en udbyder der laver backup af dine databaser hvos du selv har adgang til kopierne, det er bare spørge den/de udbydere du overvejer. til en shop ville jeg vælge en udbyder der har lidt år på bagen fremfor en eller anden hjemmebiks der har servere i tyskland

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:07

Køb domæne hos Webhosting.dk og brug hosting hos Meebox.net.

De er klart at foretrække fremfor Unoeuro eller Surftown imo. Unoeuro skal have penge for at tilføje nye domæner, det er svagt synes jeg.

Siger det lige igen: Meebox.net - der er også live support.

Fra Langeland
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 63
Fra  RR trading Skrevet kl. 20:13
Hvilke erfaringer har i med webbot ?
Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 20:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:

Nu kender jeg ikke lige til meebox, men har godt nok svært ved at se hvor ideen i at købe hos webhosting.dk for at flytte det til meebox lige er, er det da nemmere at have sin hosting hos webhosting.dk hvis man allerede køber sit domænenavn der,  der ser umiddelbart ser ud til at være flere faciliterer, backup af mine 6 mysql databaser hver 4. time, 4 forskellige PHP versioner og ikke mindst, markant mere plads. Livesupport er der dog ikke, og så er det jeg spørger dig, hvor er det lige du har behov for livesupport hvis tingene spiller, altid? Er det fordi det ikke spiller eller at du ikke kan finde de ting du har behov for, eller fordi systemet ikke er til at hitte ud af? Eller er det bare dovenskab at det er nemmere at spørge fremfor selv at finde ud af det? :-)

support er fint nok, og jeg har intet at klage over, men man burde måske spørge sig selv hvad grunden er til at man skal bruge support.

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 20:52

Søren.Pedersen:
Alle bruger IMAP idag

Øhh min erfaring med godt 200 erhvervskunder er at stort set ingen bruger IMAP mere.

Flere og flere mailservere understøtter MAPI hvilket fungerer væsentlig bedre i forbindelse med MS Outlook.

Det skal siges at vores kunder udelukkende bruger Windows / Office, hvorfor jeg er helt blank med hvordan det er i Linux miljø'er.

MVH

Kim

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 20:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Søren.Pedersen:

Erik Hamre:

Nu kender jeg ikke lige til meebox, men har godt nok svært ved at se hvor ideen i at købe hos webhosting.dk for at flytte det til meebox lige er, er det da nemmere at have sin hosting hos webhosting.dk hvis man allerede køber sit domænenavn der,  der ser umiddelbart ser ud til at være flere faciliterer, backup af mine 6 mysql databaser hver 4. time, 4 forskellige PHP versioner og ikke mindst, markant mere plads. Livesupport er der dog ikke, og så er det jeg spørger dig, hvor er det lige du har behov for livesupport hvis tingene spiller, altid? Er det fordi det ikke spiller eller at du ikke kan finde de ting du har behov for, eller fordi systemet ikke er til at hitte ud af? Eller er det bare dovenskab at det er nemmere at spørge fremfor selv at finde ud af det? :-)

support er fint nok, og jeg har intet at klage over, men man burde måske spørge sig selv hvad grunden er til at man skal bruge support.

Hvorfor skulle det være et problem at købe domænet hvor det er billigst (Webhosting.dk) og flytte det til hvor jeg synes der er bedst hosting (Meebox). Det eneste der skal gøres er jo at redelegere domænet i DK-Hostmaster (tager 5 min).

Jeg bruger livesupport fordi jeg tjener penge på websites. Jeg bryder mig ikke om at have mine sites nede og tabe penge mens jeg venter på at få en email tilbage.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Erik Hamre:
Jeg bryder mig ikke om at have mine sites nede og tabe penge mens jeg venter på at få en email tilbage.

skal du netop finde dig en udbyder der ikke har det problem, dvs du satser på en billig host med 1-2 år på bagen for dine sites hvor du tjener penge, og fordi du ikke vil tabe penge vil du have livesupport når dine sites er nede. Kan du selv se det morsomme i det :-)

Nok om det for nu :-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 21:17

Søren.Pedersen:

Erik Hamre:
Jeg bryder mig ikke om at have mine sites nede og tabe penge mens jeg venter på at få en email tilbage.

skal du netop finde dig en udbyder der ikke har det problem, dvs du satser på en billig host med 1-2 år på bagen for dine sites hvor du tjener penge, og fordi du ikke vil tabe penge vil du have livesupport når dine sites er nede. Kan du selv se det morsomme i det :-)

Nok om det for nu :-)

Jeg har ikke haft nedetid med Meebox og ved ikke hvorfor du har et problem med dem, men HVIS der var nedetid eller andet vrøvl også selvgjort ville det være betryggende at kunne komme i kontakt med dem hurtigt. At de er et ungt firma ændrer ikke på at de virker meget professionelle og ambitiøse.

I øvrigt har jeg hosting med 5 danske og 4 udenlandske hostingfirmaer, så jeg når jeg taler for Meebox er det baseret på mine egne erfaringer, men det tvinger jo ikke nogen til at købe en anden løsning. :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:20

Erik Hamre:
Meebox og ved ikke hvorfor du har et problem med dem

Har jeg ikke, rart at se at der er nogle unge fyre der kan strikke noget sammen. Synes bare det lød lidt morsomt at du var bange for nedetid og havde behov for livesupport og samtidigt vil køre billigbjarne.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)