Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg købe mine domæner ?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gustav Svendsen:
Hvis du snakker om .dk domæner er webhosting.dk nok noget af det billigste.

0.50 hvis du bestiller et mail eller webhotel. Dog kun .dk, .com etc er samme pris som hos f.eks gratisdns

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:
er support ikke noget man normalt har brug for hvis man ellers gider at benytte lidt tid med at finde ud af tingene

Jeg gav bare min anbefaling ud fra de oplevelser jeg selv har haft med UnoEuro. Jeg har sjældent haft brug for support og her har de været hurtige og præcise i deres svar - det har sparet tid for mig. 

Fra deres DNS administration tilbyder de fx også direkte 301 redirect af domænet. Det har jeg ikke set hos andre udbydere. 

Bemærk at jeg snakker om deres DNS service her, derfor er din kommentar om .NET irrelevant.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 19:33

Kasper Gadensgaard:
Fra deres DNS administration tilbyder de fx også direkte 301 redirect af domænet. Det har jeg ikke set hos andre udbydere. 

gør webhosting.dk ligeledes og man har derudover en grafisk statistik over antal forwards der er lavet, hvilke IP numre der har set dit domain inden det forwardes etc

http://www.webhosting.dk/DKK/priser.php

se i bunden under domæne tab.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:37

Søren.Pedersen:
se i bunden under domæne tab.

Ja det kan jeg se, dog lugter "abonnement" af at det er et tilkøb der koster penge.

Uanset, det skal ikke være mudderkast for det ene eller det andet. Jeg har ingen erfaring med webhosting.dk, men kun gode erfaringer hos UnoEuro. Derfor min anbefaling. 

Du lyder til at have noget i klemme hos webhosting og det er også fint for mig. Jeg argumenterer ikke imod dem, men for UnoEuro. 

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 19:37

Er det kun DK-domæner?

Er det kun internationale domæner?

Er det begge dele?

Til DK-domæner bruger jeg altid GratisDNS.dk, da det hele er lige til, hvis man selv har en lille smule styr på det i forvejen. Deres priser er også OK. De er ikke de billigste, men de er dernede af.

Til internationale domæner bruger jeg Joker.com, som jeg har brugt i rigtig mange år. Deres webinterface er dejligt simpelt, og så er deres priser ganske OK. Der er god mulighed for at opnå gode rabatter, hvis man køber mange domæner, men det er ikke så relevant for dig :)

En dag jeg har god tid kunne jeg godt finde på at teste andre udbyders DNS webinterface, bare for at se, om det er endnu bedre. Men dem jeg bruger virker godt, så jeg har ikke travlt med at skifte ;)

Hvis du har tid - så prøv dig frem med et par stykker... men når det kun er 3 domæner, så kan det næsten være hip som hap, eller hvad man siger ;)

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Langeland
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 63
Fra  RR trading Skrevet kl. 19:38
Pu ha.. Der er mange meninger.
Tak for jeres respons. Jeg vil kigge på nogle af de nævnte og håbe at jeg så vælger den rigtige.

Tak.
Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 19:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Clausen:
de er også billige

husker du at regne de 2 EUR de tager for IMAP support til e-mail? Alle bruger IMAP idag, hvis man skal betale 200% oveni ryger fidusen lidt

Fra Langeland
Tilmeldt 6. Jan 11
Fra  RR trading Skrevet kl. 19:46
Ved ikke om det har nogen betydning mht valget af hosting sted, at webshoppen bliver lavet i oscommerce?
Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 19:53

Tom :
Ved ikke om det har nogen betydning mht valget af hosting sted, at webshoppen bliver lavet i oscommerce?

Det har ikke noget med hinanden at gøre, så der er frit valg på alle hylder ;)

Der er dog forskel på, om det er DK el. int. domæner... som også bliver nævnt af flere. Prisen for internationale domæner kan variere meget hos dem der sælger DK-domæner, så det kan godt tænkes, at du skal have én domæne-udbyder til DK-domænet, og en anden til de internationale domæner - hvis du altså skal have begge dele.

DNS-udbyder kan være hvem som helst. Find en du synes er nem og overskuelig til dine behov.

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Langeland
Tilmeldt 6. Jan 11
Fra  RR trading Skrevet kl. 19:56
Tak for svaret.

Det er 3 stk .dk domæner
Side 2 ud af 4 (32 indlæg)