Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Template - - orrrk!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skype-BigSmile

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 02:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lone

Måske er det her lige off topic, men kan se du er fra aalborg, og gerne selv vil lære en masser omkring hjemmesider.

Jeg driver et firma der levere wordpress sider(kan se du har valgt joomla), hvis du i fremtiden skulle have lyst til at skfite, må du gerne kontakte mig herom.

Jeg kan lave et rigtig godt tilbud til dig!

Hilsen

Morten

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 02:41

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 02:42

Tak - det gør jeg. Gad vide om jeg kommer i seng eller hvad. Jeg var træt for et par timer siden, men nu har jeg ild i måsen. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:28

Gita Street:

Okay, du bruger Joomla og det er dit template der bliver kritiseret... *hmmm*

Et template uanset hvilket CMS system kan kun bestemme ret lidt i forhold til SEO.

Hvis din hjemmeside er lort mht SEO er det ikke normalt primært pga dit template. Okay, jeg har da set hvad der overgik min fantasi mht dårlig kode - leveret af "professionelle webbureauer med mange år på bagen" - så hvorfor ikke. Hvis der er nogen, der fortæller dig dette så er de ekstremt uvidende om SEO. Pardon my french ;-) 

Hvis du har en fjende i forhold til Google er det hvis dit site laver en masse "Duplicate Content" - og det sker næppe pga Artisteer. Jeg kan sagtens forholde mig til at Artisteer automatisk laver trash code også til WordPress. Det har dog mindre at sige mht Google end hvad CMS systemet "finder på".

Et eksempel kunne være at din hjemmeside viser det samme uanset om man besøger den med eller uden "www". Meget overfladisk analyse, men det er virkeligt et område der eksempelvis kan betyde langt mere end småting i HTML koden (templaten). Hvis jeg kigger på det i morgen kan jeg sikkert finde mere. Så lad dem bare rende rundt i templaten. Templaten er lakken på Kadilakken, så den kan løbe lidt hurtigere, men lad os få maskinen til at virke først ;-)

Hvor befriende et indlægYes Og rigtig godt formuleret...endelig lidt SEO-betragtninger på "hvermands grund"!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:31

Jannik Nordahl:

Du skulle overveje bare at høre en webdesigner til at klare opgaven for dig, det virker nemlig somom du bruger MEGET tid på det.

Nogle gange kan det jo også bare være en interesse, som "spæder" fritiden lidt op.

Tror godt Lone kan se de økonomiske betragtninger, men virker som om hun virkelig har fundet noget, der "tænder" hende i fritiden. Og det er da trods alt bedre, end at hun hænger på gadehjørnerneBig Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)