Okay, du bruger Joomla og det er dit template der bliver kritiseret... *hmmm*
Et template uanset hvilket CMS system kan kun bestemme ret lidt i forhold til SEO.
Hvis din hjemmeside er lort mht SEO er det ikke normalt primært pga dit template. Okay, jeg har da set hvad der overgik min fantasi mht dårlig kode - leveret af "professionelle webbureauer med mange år på bagen" - så hvorfor ikke. Hvis der er nogen, der fortæller dig dette så er de ekstremt uvidende om SEO. Pardon my french ;-)
Hvis du har en fjende i forhold til Google er det hvis dit site laver en masse "Duplicate Content" - og det sker næppe pga Artisteer. Jeg kan sagtens forholde mig til at Artisteer automatisk laver trash code også til WordPress. Det har dog mindre at sige mht Google end hvad CMS systemet "finder på".
Et eksempel kunne være at din hjemmeside viser det samme uanset om man besøger den med eller uden "www". Meget overfladisk analyse, men det er virkeligt et område der eksempelvis kan betyde langt mere end småting i HTML koden (templaten). Hvis jeg kigger på det i morgen kan jeg sikkert finde mere. Så lad dem bare rende rundt i templaten. Templaten er lakken på Kadilakken, så den kan løbe lidt hurtigere, men lad os få maskinen til at virke først ;-)