Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres holdning til Multi Level Marketing - også kaldet MLM ?

Side 8 ud af 13 (122 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle vi nu ikke lige holde tråden i et nogenlunde fornuftig sprog i denne omgang.
Der er simpelthen for mange tråde med mudderkastning, specielt også hvad angår MLM.

Nogen der har noget nyttig info til trådforfatter? :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 20:15

Hej Kristian

Kan godt se at jeg lige har glemt, at læse teksten igennem.. Det er min mor som har været igang i to år, og er nuværende frontløber i DK, og jeg vil gerne gøre hende kunsten efter :)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus,

Rasmus Lykke:
Nogen der har noget nyttig info til trådforfatter? :)

Ovenstående får mig til at gentage dette som jeg tidligt i denne tråd skrev det: 

Hej Nicolas,

Du skulle prøve at søge på MLM - selv betegner jeg det Network Marketing- men i Amino termer kaldes det MLM - søg på dette og læs de indlæg der findes allerede.

Du får travlt der er mange jeg har deltaget i mange debatter jeg forhandler Forever Living Product!

Om min erfaringer om modeller kan du læse om i min web-site her er samlet en del om Network Marketing!

Stort set alle i Amino er her for at blive klogere på business og for at skabe sig et navn - men også for at forsøge at "sælge" deres ydelser.

Gå du ud fra at du også er her af samme årsag og gå så i gang med dit salgsarbejde - men læg diner salgsressourcer uden for debatfora som disse! - Det vil du opnå langt mere ved end nok en debat om emnet i Amino!

Og et godt råd er undlad at tale om hvor meget nogen tjener – det er hype ( oversælge information der opfattes som  reklamegas )altså information som mange ikke tror på og/eller bliver negative af – og hvor mange mennesker kender du der går rundt og fortæller hvad de tjener – nej vel - ingen ! Hmm

Bare egen erfaringer baseret på flere år i Amino!

Men et godt sted at "brande" og give og modtage gode råd om det at drive virksomhedWink

Nu er jeg ikke kun  Network Marketing – men også virksomhedskonsulent - om det kan du læse i min Amino profil!

Tillykke med dit valg og held og lykke med din forretningsudvikling! 

Dette er vel godt og grundigt bekræftet af de mange Amino-er der ikke arbejder med Network Marketing men som føler sig velinformeret om emnet!

Så bare klø på Nicolas! Wink   

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Jeg er super glad for bekymre dig om hvad jeg bruger min tid på, og du har ret jeg er en travl mand.
Men sagen var den, at jeg havde en længere varende kodegenerering, så jeg havde lidt tid til overs, samtidigt blev jeg faktisk også lidt fortørnet over den måde Jesper blev behandlet på.

Nu kan jeg se, at du slet ikke forholder dig min pointe, men istedet koncenterer dig om at kalde mig arrogant og sige at mine indlæg er nedsættende. Akkurat ligesom Jesper blev kaldt arrogant og nedladende, det virker som om der er en trend, dem der er imod må være arrogante og nedladende.
Ellers kan de som flere andre MLM'er skriver i tråden, få lov til at være uvidende eller negative.

I forhold til at I jo arbejder med salg, forstår jeg simplethen ikke hvorfor I vælger, denne strategi, for I må da vide at man at man sælger meget mere med et smil og imødekommenhed, end man gør vi at virke forsmået og gnaven.

Det så nemt, at få MLM til at havde et bedre image end det har idag, man skal bare sørge for at få de positive historier frem, når Jesper fortæller om en pinlig situation, hvor en MLM prøvede at sælge noget til ham, så istedet for at kalde ham pinlig, skal man forstående sige at det selvfølgeligt altid kan være svært med situationsfornemmelsen, men at du omvendt har solgt et hårprodukt til din fætter, som har gjort ham mere populær hos det modsatte køn (Det skal selvfølgeligt være sandt).

Men det er markant, at der ikke er nogle for uden trådstarter der har skrevet noget om deres positive oplevelser, og det var at han lavede 60 om måneden, og da der blev sået tvivl om det, blev der pludseligt meget stille, og sporet blev skiftet som om intet var hændt.

I stedet ville det havde været skønt, med en historie om hvordan MLM havde gjort at der var råd til at inviterer den bedre halvdel på Michellin Restaurant pågrund af en god MLM måned.

Problemet for de fleste MLM'er er at de istedet for at virke overskudsagtige og som de har fat i den lange, kommer de til at virke stakkels, forsmåede og negative, og det er ikke ligefrem noget der for folk til at stå i kø for at blive medlem af klubben.

BEMÆRK VENLIGST: At jeg ikke skriver at MLM'ere er hverken stakkels, tabere eller lignende, min pointe er udelukkende, at kommunikationen her på Amino, desværre nok giver de fleste det indtryk!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:49

Lundsby:

Hej Martin

Jeg er super glad for bekymre dig om hvad jeg bruger min tid på, og du har ret jeg er en travl mand.
Men sagen var den, at jeg havde en længere varende kodegenerering, så jeg havde lidt tid til overs, samtidigt blev jeg faktisk også lidt fortørnet over den måde Jesper blev behandlet på.

Nu kan jeg se, at du slet ikke forholder dig min pointe, men istedet koncenterer dig om at kalde mig arrogant og sige at mine indlæg er nedsættende. Akkurat ligesom Jesper blev kaldt arrogant og nedladende, det virker som om der er en trend, dem der er imod må være arrogante og nedladende.
Ellers kan de som flere andre MLM'er skriver i tråden, få lov til at være uvidende eller negative.

I forhold til at I jo arbejder med salg, forstår jeg simplethen ikke hvorfor I vælger, denne strategi, for I må da vide at man at man sælger meget mere med et smil og imødekommenhed, end man gør vi at virke forsmået og gnaven.

Det så nemt, at få MLM til at havde et bedre image end det har idag, man skal bare sørge for at få de positive historier frem, når Jesper fortæller om en pinlig situation, hvor en MLM prøvede at sælge noget til ham, så istedet for at kalde ham pinlig, skal man forstående sige at det selvfølgeligt altid kan være svært med situationsfornemmelsen, men at du omvendt har solgt et hårprodukt til din fætter, som har gjort ham mere populær hos det modsatte køn (Det skal selvfølgeligt være sandt).

Men det er markant, at der ikke er nogle for uden trådstarter der har skrevet noget om deres positive oplevelser, og det var at han lavede 60 om måneden, og da der blev sået tvivl om det, blev der pludseligt meget stille, og sporet blev skiftet som om intet var hændt.

I stedet ville det havde været skønt, med en historie om hvordan MLM havde gjort at der var råd til at inviterer den bedre halvdel på Michellin Restaurant pågrund af en god MLM måned.

Problemet for de fleste MLM'er er at de istedet for at virke overskudsagtige og som de har fat i den lange, kommer de til at virke stakkels, forsmåede og negative, og det er ikke ligefrem noget der for folk til at stå i kø for at blive medlem af klubben.

BEMÆRK VENLIGST: At jeg ikke skriver at MLM'ere er hverken stakkels, tabere eller lignende, min pointe er udelukkende, at kommunikationen her på Amino, desværre nok giver de fleste det indtryk!

Nej jeg arbejder ikke med salg....Det har jeg efterhånden sagt så mange gange...Hvordan kan det være så svært at forstå? Hvorfor påstår du at jeg arbejder med salg? Har jeg forsøgt at sælge dig noget, så er det i hvert fald ikke meningen.

Jesper snakker om x tusinde kr. til uddannelsesmateriale...De firmaer jeg har kendskab til der er det rent vås. Han snakker i vi person, hvornår er det blevet ok?  VI kan ikke se forskel på MLM og pyramide...Han snakker endnu engang om at pushe produkter overfor familie og venner som værende vigtigt, HVOR er der nogen af os der nævner dette? Han udgiver sig for at være ekspert på samtlige MLM produkter, altså det sgu da kun herinde i MLM kategorien at nogle vil mene det er i orden at opføre sig sådan.

Så alt i alt, så skal vi endnu engang svare på noget der har været svaret på så mange gange før. Men du syntes altså det er iorden at man skriver nogle ting som ikke passer når det er MLM? (ser frem til et ja eller nej her!)

Din pointe er din pointe, og det er ikke den jeg kritisere eller kommentere, jeg kritisere din måde at gøre dig opmærksom på.  Du indbyder ikke lige frem til fornuftig saglig dialog. Jeg bekymre mig skam ikke, jeg skriver at jeg ikke fatter at du gør det.

Ja fordi du er imod så må du være arrogant...For dælen...din modstand er absolut ligegyldig, din tone er den jeg kritisere.

Jespers MLM historie...Hvorfor dog svare på den, jeg har ingen viden om den shampoo, det eneste jeg fik ud af historien var at Jesper valgte ikke at kritisere og sige sin mening, uden dog at forklare den baggrund der giver ham mulighed for at vurdere dette.

Så du mener det vil gavne MLM hvis vi lavede et "succes" indlæg med en række danske succeshistorier? Hvis du i øvrigt læser efter, kan du jo se at jeg netop foreslår TS at smide dokumentationen herind. Jeg var da godt klar over der ville komme tvivl, så hvorfor ikke få det løst.

Jeg mener nu problemet er begge sider, både de ekstremt negative kommentarer, den voldsomme ironi og de svar MLMere kommer med. Denne tråd syntes jeg blot udstiller både "jer" og "os", men det kunne da være interessant at høre fra en "objektiv" amino'er.

Jeg tvivler på at en masse succeshistorier giver forbedret image, men er da lidt nysgerrig efter at se resultatet.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
så jeg havde lidt tid til overs, samtidigt blev jeg faktisk også lidt fortørnet over den måde Jesper blev behandlet på.

Hvor er det dejligt, at det falder dig sådan for brystet at en Amino bliver overfuset på det grimmeste Lundsby, du er vel nok en rigtig herremand hva! ... Det er der så mange andre i det her forum der også bliver, men der ser jeg dig ikke stå på tæer for at give en hånd med? .. du har sikkert været igang med noget andet vigtig og havde ikke lige "5 minutter" tilovers du ville spendere på pøblen formoder jeg...

Lundsby:
Nu kan jeg se, at du slet ikke forholder dig min pointe, men istedet koncenterer dig om at kalde mig arrogant og sige at mine indlæg er nedsættende.

Hvad forholdte du dig til at da du kommenterede mig ? i i hvert fald ikke min pointe, der kom bare et par af dine sædvanlige smarte kommentere, eller mener du selv det var givende til debatten?

Lundsby:
Akkurat ligesom Jesper blev kaldt arrogant og nedladende, det virker som om der er en trend, dem der er imod må være arrogante og nedladende.

Du antager en masse... jeg har spørgsmål direkte til flere af dem som er "i mod" MLM herinde, fordi jeg godt vil vide hvor de har den viden fra de poster herinde.. der bliver igen ikke svaret konkret på noget af det...  og din pointe lige nu, er at samle tropperne... "dem" der må være i mod... og det virker som om... bla bla... Ja i er alle sammen mod MLM... er det nu der skal spises Citronmåne?... happy Hr. Lundsby?

Lundsby:

Der er meget du ikke forstår.... men måske kan du forstå, at det kan være nødvendigt at folk definere, eller i det mindre bakker de anklager op de kommer med, der er jo ikke tale om et specifikt firma her, men en hel branche der bliver skudt med spredehagl på, spørgsmålet er om du ville forholde dig passiv hvis de var din branche der stod for skud, og postulaterne fløj om ørerne på dig... men det ville selvfølgelig aldrig ske i din branche, for den er hvid som sne, og der er bestemt ikke nogen klamhuggere der vel Lundsby?

Lundsby:
Det så nemt, at få MLM til at havde et bedre image end det har idag, man skal bare sørge for at få de positive historier frem

Aha... det må være ren ironi det her, en positiv historie eksistere næppe i MLM branchen set ud fra jeres synspunkter? .. ja for det er jo "jer" ikke... jeg mener alle andre end lige dem der arbejder med MLM som hader det og mener det er svindel og svig af værste skuffe eller hvad?  og i øvrigt så er jeg helt sikker på at du er bedre til det du gør, jeg ved ikke hvorfor du mener du ved bedre, når det kommer til hvordan man bør optræde over for andre.. det er da helt sikkert noget du selv bør arbejde med...

Lundsby:

Tja, eller også var det fordi, at det ikke var ham der havde lavet de 60k ik Lundsby... : ) og helt sikkert... der blev skiftet spor... vi kædesmser rundt og afstemmer alt..så ingen for mistro til alle vores farlige og lyssky forretninger ... haha... du er bare for meget....

Lundsby:

Michellin Restaurant velsagtens... ja ja Lundsby... fint skal det være...  hvordan tror du lige selv det ville gå at beskrive en succes herinde, medmindre den er lavet på affiliate? ..du burde vide bedre... hvis det gav mening, er jeg sikker på at flere havde lyst til det... men når det eneste der kommer retur er lort, og alle mulige postulater, som der hverken er hovede eller hale i (bemærk! jeg har bedt om konkrete svar i dag)...tja... så kan en middag sådan et sted godt fordøjes uden at den skal deles her...

Lundsby:

Hmm ok...så nu har vi også problemer... kender du overhovedet billedet af hvordan MLM'ere er generelt? gør du ? ...det er igen en af dine antagelser baseret fra det her forum, hvor man er tæt på at skulle være iført skudsikker vest og hjelm for at udtale sig om MLM...   du udtaler dig bare...fordi her er du og du ved alt om alt, og nu er MLM'ere forsmåede og nogen negative mennesker... hvad ved du enligt om det? ...eller er det bare over en kam taktikken igen Lundsby? ...

Lundsby:

Aha... den er set før... tilsidst så vil du lige slå fast, at alt er ok, ingen grund til opstandelse ... og det hele er en sørgelig sag..og sådan har de fleste det....  jamen fedt nok Lundsby... tak fordi du lige vælger at runde det hele af med at de fleste nok syntes...  det er godt du er den Herremand du er og ved hvordan de fleste har det...   hør mig se mig...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Lundsby - du er en arrogant snydepels, der snyder i skat, du er tilmed en elendig iværksætter og dit cloudsprout projekt er det rene svindel, hvor du udelukkende tænker på at tjene penge til dig selv, på bekostning af andre. 

Alle i IT-branchen er faktisk svindlere ligesom dig, og alle jeres produkter er den rene elendighed, og de tjener udelukkende det formål, at I kan rende rundt og kalde jer IT-konsulenter, webmastere og andre latterlige titler.

..................

Jeg går ud fra, at ovenstående er helt OK at skrive, også selv om jeg intet belæg har for mine påstande - og husk nu, at når du svarer, så skal du være saglig - og hvis du forsvarer dig selv, vil vi bare synes du er latterlig....

Sorry - men kan du slet ikke se, at der er noget fuldstændig galt med denne retorik!?!?!? Vi bliver svinet til som personer og som iværksættere, sammen med vores produkter og vores forskellige forretningskoncepter, på et komplet usagligt og løgnagtigt grundlag - men du forventer at vi bare skal vende den anden kind til - og lege positive sælgere!? Smile1

Hvilket univers er det lige du kommer fra?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Allan (Tak :-) )

Allan I:
Lundsby - du er en arrogant snydepels, der snyder i skat, du er tilmed en elendig iværksætter og dit cloudsprout projekt er det rene svindel, hvor du udelukkende tænker på at tjene penge til dig selv, på bekostning af andre. 

Jeg er sørme ked af du har fået den opfattelse, det er selvfølgeligt svært at vide om du referer til et specifikt projekt, som jeg har været involveret i, eller du bare mener det generelt. Men prøv evt. at se nogle af video interviews'ne på CloudSprout.dk, eller de flotte referencer der er bestemt mange der har haft glæde af at være kunder hos os.

Du har fuldstændig ret i at jeg er ude på at tjene penge, og gerne mange dem. Og det går sådanset også meget rimeligt, jeg kan ihvertfald ikke tillade mig at klage. Men mit helt store motiv, er faktisk endnu mere forfængeligt, min store drøm er at være med til at skabe en landvinding, indenfor min egen branche.

Jeg kan godt se, din kritik med at det er på bekostning, af andre at vi vil tjene penge med CloudSprout, fordi vi sætter designere istand til at sætte at springe programmøren over! Sådan er gamet desværre ofte, den enes død er den andens brød, hvor programmørerne måske bliver lidt kede af det, så bliver kunderne glade når de ser at deres udgifter til web er dramatisk reduceret.

Vi har jo også gratis versioner både af CMS og Webshop, så nystartede hvor pengene er små, kan komme godt igang med at opbygge deres forretning. Så jeg håber da i den sidste ende, at vi kommer til at gøre flere glade end vi gør kede af det. Designerne virker iøvrigt også virkeligt glade, for at kunne stå for hele processen selv.

Allan I:
Alle i IT-branchen er faktisk svindlere ligesom dig, og alle jeres produkter er den rene elendighed, og de tjener udelukkende det formål, at I kan rende rundt og kalde jer IT-konsulenter, webmastere og andre latterlige titler.

Jeg kan godt forstå din skepsis, overfor IT-branchen, for folk udenfor kan den virke meget uigennemskuelig, det kan virke som om at det hele er varm luft og det er der bestemt også dele af den der er.
Selv elsker jeg IT-branchen, og specielt web-delen, det er der flere grunde til. Men jeg tror egentligt den primærer er at det er en baby-branche, forstået på den måde, at det hele stadig gør enormt stærkt og der hele tiden er rigtigt mange muligheder både for at påvirke hvilken vej tingene skal går.

Jeg håber sørme at de fleste IT-kunder, føler de får værdi for de penge de investerer, det er der noget der tyder på for de bliver ved :-) Og prisen for vores arbejde er jo rimeligt høj.
Jeg skal ikke lægge skjul på at IT-branchen er god økonomisk for os, der arbejder i den, specielt hvis man er dygtig. Jeg tror min egen største succes indenfor løn, var da jeg landede et studiejob på 36K pr. måned tredje semester på DTU. Men jeg synes også det var stort, da jeg første gang havde en månedsløn på over 100K.
Idag er forholdene mere beskedne fordi vi investerer så meget i CloudSprout, men der var da stadig råd til at inviterer kæresten på Kiin Kiin på hendes fødselsdag, samt at bo ud til vandet i Hellerup. Så jeg kan ikke klage, jeg synes faktisk alt-i-alt at jeg har været rigtigt heldig med mit valg af branche :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:55

Jesper:
Joma juice, MonaVie og BerryEn har samme effekt eller ingen nævneværdig-bedre effekt end appelsin juice. Amway viste sig at være ikke så billigt endda. Zinzino kaffe-maskiner - ikke så gode endda. Uweme... tja. 'Kangen Water' med høj ph-værdi så det modvirker kræft...  Gem Life Style som 2nd Life for network marketers.... ACN viste sig er være dyrt mobiltelefoni for folk med gamle telefoner.  Forever Aloe Vera og Agel så man kun på Amino. Hvad angår NuSkin, så er creme = creme = creme.

Har du lagt mærke til, at det samme kan siges om alle disse produkter når de kommer fra producenter uden for MLM-branchen også?

Så det at et produkt er dyrere, eller ikke lever helt op til producentens lovprisninger og i særdeleshed ikke lever op til markedsføringens lovprisninger er jo ikke udelukkende et MLM-fænomen, og det gør heller ikke MLM mere suspekt end alle andre producenter i tilsvarende kategorier

Og at nogen produkter bliver solgt dyrere gør jo heller ikke konceptet til svindel.

Og jeg holder jo så stadig på, at produkterne bliver solgt billigere end tilsvarende produkter i detailhandlen. Og skulle du have eksempler på det modsatte, så er det jo stadig ikke ensbetydende med, at hele branchen opererer på denne måde. Eller du ligger måske med fakta vi andre ikke kender til???

Og hvis du mener, at creme = creme = creme - hvordan kan du så samtidig mene, at MLM-creme er ringere end andet creme?

Og hvis creme = creme = creme, hvorfor bliver der så brugt milliarder hvert år, på at forske i indholdsstoffer, blandinger, forarbejdningsmetoder etc. og hvorfor får man så udslet af nogen cremer og ikke af andre?

Og hvad bygger du din udtalelse om creme på? Ikke nok med, at du taler nedsættende om alle MLM-producenter over en bred kam - du pisser også lige på alle dermatologer, hudlæger og forskere, som har brugt mange år på at forske i området, og som nok vil mene, at du er ude på dybt vand - men næeh nej, Jesper ved da bedre end alle specialisterne - eller hvad? Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 23:04

Lundsby:

Hej Allan (Tak :-) )

Allan I:

Jeg er sørme ked af du har fået den opfattelse, det er selvfølgeligt svært at vide om du referer til et specifikt projekt, som jeg har været involveret i, eller du bare mener det generelt. Men prøv evt. at se nogle af video interviews'ne på CloudSprout.dk, eller de flotte referencer der er bestemt mange der har haft glæde af at være kunder hos os.

Du har fuldstændig ret i at jeg er ude på at tjene penge, og gerne mange dem. Og det går sådanset også meget rimeligt, jeg kan ihvertfald ikke tillade mig at klage. Men mit helt store motiv, er faktisk endnu mere forgængeligt, min store drøm er at være med til at skabe en landvinding, indenfor min egen branche.

Jeg kan godt se, din kritik med at det er på bekostning, af andre at vi vil tjene penge med CloudSprout, fordi vi sætter designere istand til at sætte at springe programmøren over! Sådan er gamet desværre ofte, den enes død er den andens brød, hvor programmørerne måske bliver lidt kede af det, så bliver kunderne glade når de ser at deres udgifter til web er dramatisk reduceret.

Vi har jo også gratis versioner både af CMS og Webshop, så nystartede hvor pengene er små, kan komme godt igang med at opbygge deres forretning. Så jeg håber da i den sidste ende, at vi kommer til at gøre flere glade end vi gør kede af det. Designerne virker iøvrigt også virkeligt glade, for at kunne stå for hele processen selv.

Allan I:

Jeg kan godt forstå din skepsis, overfor IT-branchen, for folk udenfor kan den virke meget uigennemskuelig, det kan virke som om at det hele er varm luft og det er der bestemt også dele af den der er.
Selv elsker jeg IT-branchen, og specielt web-delen, det er der flere grunde til. Men jeg tror egentligt den primærer er at det er en baby-branche, forstået på den måde, at det hele stadig gør enormt stærkt og der hele tiden er rigtigt mange muligheder både for at påvirke hvilken vej tingene skal går.

Jeg håber sørme at de fleste IT-kunder, føler de får værdi for de penge de investerer, det er der noget der tyder på for de bliver ved :-) Og prisen for vores arbejde er jo rimeligt høj.
Jeg skal ikke lægge skjul på at IT-branchen er god økonomisk for os, der arbejder i den, specielt hvis man er dygtig. Jeg tror min egen største succes indenfor løn, var da jeg landede et studiejob på 36K pr. måned tredje semester på DTU. Men jeg synes også det var stort, da jeg første gang havde en månedsløn på over 100K.
Idag er forholdene mere beskedne fordi vi investerer så meget i CloudSprout, men der var da stadig råd til at inviterer kæresten på Kiin Kiin på hendes fødselsdag, samt at bo ud til vandet i Hellerup. Så jeg kan ikke klage, jeg synes faktisk alt-i-alt at jeg har været rigtigt heldig med mit valg af branche :-)

Du forstår da at udvande tingende til egen fordel haha... du ser lige muligheden for at flå hans indlæg fra hinanden og derefter lave et indlæg der handler om dine egne herligheder, projekter og dyre vaner... og igen ikke forholde dig konkret til det han i virkeligheden skriver om...

Var det Hellerup ? Hvor er det dejlig for dig Lundsby... og så med vand til...  hehe du burde jo optræde med alt dit gejl der... showet kunne hedde "Spring Lundsby over" ? aha....  den havde du ikke tænkt på?

Nå fuck Janten og hatten af for æsken i Hellerup og hvad du ellers har opnået... og det mener jeg så.

Nat!

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 8 ud af 13 (122 indlæg)