Hej Martin
Jeg er super glad for bekymre dig om hvad jeg bruger min tid på, og du har ret jeg er en travl mand.
Men sagen var den, at jeg havde en længere varende kodegenerering, så jeg havde lidt tid til overs, samtidigt blev jeg faktisk også lidt fortørnet over den måde Jesper blev behandlet på.
Nu kan jeg se, at du slet ikke forholder dig min pointe, men istedet koncenterer dig om at kalde mig arrogant og sige at mine indlæg er nedsættende. Akkurat ligesom Jesper blev kaldt arrogant og nedladende, det virker som om der er en trend, dem der er imod må være arrogante og nedladende.
Ellers kan de som flere andre MLM'er skriver i tråden, få lov til at være uvidende eller negative.
I forhold til at I jo arbejder med salg, forstår jeg simplethen ikke hvorfor I vælger, denne strategi, for I må da vide at man at man sælger meget mere med et smil og imødekommenhed, end man gør vi at virke forsmået og gnaven.
Det så nemt, at få MLM til at havde et bedre image end det har idag, man skal bare sørge for at få de positive historier frem, når Jesper fortæller om en pinlig situation, hvor en MLM prøvede at sælge noget til ham, så istedet for at kalde ham pinlig, skal man forstående sige at det selvfølgeligt altid kan være svært med situationsfornemmelsen, men at du omvendt har solgt et hårprodukt til din fætter, som har gjort ham mere populær hos det modsatte køn (Det skal selvfølgeligt være sandt).
Men det er markant, at der ikke er nogle for uden trådstarter der har skrevet noget om deres positive oplevelser, og det var at han lavede 60 om måneden, og da der blev sået tvivl om det, blev der pludseligt meget stille, og sporet blev skiftet som om intet var hændt.
I stedet ville det havde været skønt, med en historie om hvordan MLM havde gjort at der var råd til at inviterer den bedre halvdel på Michellin Restaurant pågrund af en god MLM måned.
Problemet for de fleste MLM'er er at de istedet for at virke overskudsagtige og som de har fat i den lange, kommer de til at virke stakkels, forsmåede og negative, og det er ikke ligefrem noget der for folk til at stå i kø for at blive medlem af klubben.
BEMÆRK VENLIGST: At jeg ikke skriver at MLM'ere er hverken stakkels, tabere eller lignende, min pointe er udelukkende, at kommunikationen her på Amino, desværre nok giver de fleste det indtryk!