Du har helt ret, hvis din mission er at få MLM til at se skidt ud, så må jeg bøje mig i støvet for din nu åbenlyse genialitet og effektivitet.
Kære Lundsby
Jeg fatter ikke at du gider bruge tiden på denne slags. Jeg ser dine indlæg som arrogante af ht. Din modstand til MLM er jeg sådan set ligeglad med, men tonen er jeg rystet over. Måden at tale nedsættende til folk ses sjældent på samme måde som her.
Amino er ofte et forum hvor man kan trække på andres erfaringer. Har man erfaring med regnskab, så er det skønt at kunne hjælpe folk der har behov for regnskabsassistance. Har man erfaring med web, så er der masser af viden her at trække på, ligesom folk får super god hjælp mht. affiliate, opstart osv.
I dette forum, så ser man ofte folk med viden fra andre, hvad enten man som revisor har haft en kunde der har fejlet, haft en nabo der har opgivet eller ens kære, så ændre det ikke på at man ikke har det personlige kendskab.
Nu ser vi så et indlæg der nævner 500 led der skal tjene på en handel...Vi ser indlæg der endnu engang snakker om at "hyre sælgere" selvom der er et hav af MLM tråde hvor vi har fortalt noget andet.
I mener måske i hjælper folk ved at snakke pyramide, 500 sælgere der alle skal tjene på en creme til en 100lap. Det er sjovt som du kun bringer MLM folkenes tone frem og blot kører videre i den tone du altid har kørt i herinde, bedrevidende, nedladende og arrogant.
Jeg har intet imod at folk er kritiske og skeptiske, det er ofte dem der bliver rigtig gode MLM folk IKKE når de har set lyset, som du sikkert ville nævne.
Jeg syntes det ville være super fedt, hvis folk der har prøvet MLM og opgivet åbnede for posen og fortalte deres erfaringer, både hvad der tiltalte dem, hvad de begik af fejl, hvor længe de arbejdede med det inden de stoppede. Men jeg kan ikke se hvad andres meninger om noget de ikke har prøvet skulle hjælpe, hverken i MLM, regnskabsopbygning, jura eller andet.
Men jeg skal da også tilstå at jeg hører til dem som syntes det er fedt med en stigende omsætning, (ratings er jeg i bund og grund ligeglad med), professor og lign...ja det lyder jo blot som en traditionel Scwartzkopff reklame eller hvordan man nu staver til det...