Kære aminoer, Jeg kan lige så godt sige med det samme, at jeg ikke er nogen ekspert inden for MLM. Dog ku jeg godt tænke mig at prøve denne forretningsform, så jeg har ledt på nettet for at danne mig et overblik, men dette er overhovedet ikke lykkedes. Her tænker jeg så på, om i MLM-eksperter ikke kan komme med lidt kort info om legale, kyndige MLM-koncepter som ikke kræver et kæmpe indskud (Meget gerne danske) - og ikke nogle salgstaler tak :) Det jeg gerne vil vide er følgende: Konceptnavn/firma: Forretningsområde: F.eks. tøj, skincare osv. Indskud: xx kr. Avance/profit: F.eks. 20 % (eller hvordan det nu udregnes i dit tilfælde) Bonusordninger: F.eks. 20 repræsnetanter giver bonus på xx kr. Håber på noget overskuelig information - tak :) |
Hvilket koncept?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!
|
DubliNetwork.com - salg af Shops på en international handelsportal På siden forklares MLM-princippet (se evt. præsentations-filmene) Worlddect.com - der er en investeringvirksomhed i iværksættere etc. Hvis du sender mig din email, sætter jeg dig på listen over det nyhedsbrev jeg sender ud om et par dage - der gir dig mulighed for at deltage i en MLM-matrix, for kun 19,95 USD - og når du så har "cyklet" igennem matrixen, får Du en IP-telefon, medlemsskab og andele (kaldet Cares) i Worlddect - samt en STOR kontant udbetaling ! Og NEJ det er IKKE et "Pyramide-spil", men en oplagt form for "gratis" markedsføring, der ellers ville ha kostet millioner ! Hvis Du ellers har spørgsmål til MLM, er du velkommen til at kontakte mig, og/eller f.eks. abonnere på mit nyhedsbrev. Held og lykke i hvad du end finder på !!! Tina |
Tina Jonasen
|
Haha! Tak for prædikatet - flatterende må jeg sige - men det kræver nu ikke nogen professorgrad for at finde et fornuftigt selskab - ej heller hvilken type koncept man skal involvere sig i... emnet er kort fremlagt her: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=15221 Men ellers kan jeg supplerende sige, at du skal vælge dig et produktbaseret selskab - produkter der er konsumérbare - HØJ konsumérbarhed - og et selskab bag som har trackrecord. Styr langt udenom selskaber som reelt ikke har produkt - eller er serviceydelse baseret. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Her er mitt forslag: Konceptnavn/firma: Agel Enterprises. Se info her: http://www.whyagel.com/proamo Global Headquarters Riverwoods II 5252 North Edgewood Dr. Suite 300 Provo, Utah 84604 Tel. 801.563.3366 Fax 801.802.0653 www.agel.com Forretningsområde: F.eks. tøj, skincare osv.: Nutrition, kosttilskudd. Indskud: xx kr.: SOm distributør er der 2 alternativer. 250€(1 forretningssenter og 4 bokser produkter + marketing material) og 1000€ (3 forretningssenter, 16 bokser produkter + marketing material + ekstra bonus ordninger) Avance/profit: F.eks. 20 % (eller hvordan det nu udregnes i dit tilfælde) : Bonus plan inneholder 8 mulige inntekter, så det er ikke mulig å rettferdig fremtille en fast prosent. Ta gjerne kontakt for en online presentasjon eller en telefon samtale. (amo@in.no / +4790144924) Bonusordninger: F.eks. 20 repræsnetanter giver bonus på xx kr. Også meget vanskelig å spesifisere da du kan sponsorere disse 20 selv, eller du kan sponse 2 der sponser 10 hver etc...... Men til eksempel så kan man med 4 Executives(1000€) i hvert ben bli Manager og en Manager tjener typisk ca 1100$. Sponser man alle 8 selv så har man 1600$ i fast start bonus alene + volum + executive bonus. Ta gjerne kontakt for en online presentasjon eller en telefon samtale. (amo@in.no / +4790144924) Send gjerne din adresse til: amo@in.no og jeg sender info, smaks prøver og presentasjon på DVD. Mvh Rune Evensen SkypeID: amoinvest Europe and Asia & Pacific independence. |
Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)