Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et super slogan - frisør

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Er der nogle af jer som har en super slogan ligesom  - your hair your choice

Bedste hilser

Charlotte

Min side kan besøges på www.rygaardshairstyle.dk - hvis der er et slogan der passer til min stil?

Tilmeldt 2. Jul 11
Indlæg ialt: 27
Fra  setyourmind.dk Skrevet kl. 20:32

Synes nu your choice your hair lyder bedre eller istedet for your hair, your style.

Man kun også sige: Can your hair resist?
Eller : creates you best look yet!
Why cut, explore! Måske bedre på dansk: hvorfor klip, oplev!

Håber du får en fantastisk dag;)

Hilsen Daniel

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 20:33

Hvis du vil hotter, så kom ind til Charlotte(r)

Måske ikke det mest originale, men det eneste jeg lige kunne komme op med, good luck

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:38

Hik hik kom og og få et super hårklip

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 10:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Cut the crap

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:40

For det første ved jeg ikke rigtig, hvorfor I vil have et slogan, men drop i hvert fald noget sjovt, der rimer.
Det virker plat og uprofessionelt og signalerer det modsatte af, hvad hjemmesiden signalerer.

Altså ikke noget med: Du sidder på dine lår - vi klipper dine hår!

Fokusér i stedet på, hvad kunderne ønsker sig.
Det første ord, der dukker op i min bevidsthed, når jeg ser jeres hjemmeside er "attitude". I giver ikke jeres kunder nyt hår - det kan de få over alt - i giver dem ATTITUDE!.

Ud fra det kan man arbejde med forskellige vinkler med det ord.

"Cut your attitude!" - vil vel betyde noget i retningen af "opfør dig ordentligt" og er dejlig fræk og ironiski.

"Frisure og attiude" - er en ultrakort beskrivelse af produktet fanget i tre ord - og det signalerer, at attituden ikke KUN ligger i håret.

"Frisure med attitude" - fokuserer i stedet på den del af attituden, der ligger i håret.

"Saks og attitude" - lægger fokus hos jer selv. Har I den karisma, der skal til for at kunne tilbyde arbejde med saks og attitude? Så vil den også smitte af på kunderne.

Men igen:
Hvor mange klipninger regner du med at dit nye slogan sælger? Du har jo allerede et fint pay-off i salonens navn.

Venlig hilsen

Hans

Fra Ishøj
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:25

Vi hjælper gerne med slogan, imagebuilding etc. og har da også en ide til et slogan.

Kontakt os gerne på MahogniReklame.com

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 12:40

Lyder fint at du skriver vi, men det er vel dig selv der har alle de firmaer ? Og du mangler iøvrigt CVR info osv på i hvert fald en af dine hjemmesider. Få styr på det før du hjælper kunder ;)

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mahogni Design:

Vi hjælper gerne med slogan, imagebuilding etc. og har da også en ide til et slogan.

Hej Maria

Velkommen på Amino - jeg kan se, at du ikke har skrevet så mange indlæg endnu, så jeg vil gerne give dig et par tips til at få mere ud af den tid, du bruger herinde.

Vi er rigtig mange, der gerne vil have nye kunder, men man får typisk ikke henvendelser fra betalende kunder ved at tilbyde sine ydelser i en tråd, hvor folk søger hjælp og inspiration.
Min erfaring er, at hvis man svarer seriøst og GIVER reel værdi i tråde, hvor folk beder om hjælp, så vil andre få øjnene op for ens fortræffeligheder og henvende sig af sig selv.

De fleste af mine nye kunder starter telefonsamtalen med "Jeg så på Amino, at du ved noget om...", hvorefter de henviser enten til min blog eller til en tråd, som jeg har deltaget i.

Så hvis du kigger på dit og mit svar i denne tråd, så vil min erfaring sige, at jeg har større chance for at få kunder til at få lavet et slogan end du har.

En undtagelse er i kategorien "Jeg søger et godt tilbud fra dig" - Dér er det en fordel at skrive, hvordan man vil løse opgaven - altså fokusere på kvalitet frem for pris (der er nemlig rigtig mange, som er parat til at underbyde). Desuden er det en fordel at skaffe sig lidt baggrundsviden om den, der søger tilbuddet og så ringe vedkommende op. På den måde stiller man sig foran i køen og øger sin chance for at få lov til at hjælpe denne nye kunde.

God vind - og lad os så høre dit geniale frisør-slogan - det er da ærgerligt, hvis det kun er dig selv, der skal have fornøjelse af det.Big Smile

Venlig hilsen

Hans

PS - til trådstarter: Undskyld, jeg lige lånte din tråd lidt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54

Få nu klippet den manke... 

Vi kan ikke klippe håret af en skaldet - men meget andet 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)