Vi hjælper gerne med slogan, imagebuilding etc. og har da også en ide til et slogan.
Hej Maria
Velkommen på Amino - jeg kan se, at du ikke har skrevet så mange indlæg endnu, så jeg vil gerne give dig et par tips til at få mere ud af den tid, du bruger herinde.
Vi er rigtig mange, der gerne vil have nye kunder, men man får typisk ikke henvendelser fra betalende kunder ved at tilbyde sine ydelser i en tråd, hvor folk søger hjælp og inspiration.
Min erfaring er, at hvis man svarer seriøst og GIVER reel værdi i tråde, hvor folk beder om hjælp, så vil andre få øjnene op for ens fortræffeligheder og henvende sig af sig selv.
De fleste af mine nye kunder starter telefonsamtalen med "Jeg så på Amino, at du ved noget om...", hvorefter de henviser enten til min blog eller til en tråd, som jeg har deltaget i.
Så hvis du kigger på dit og mit svar i denne tråd, så vil min erfaring sige, at jeg har større chance for at få kunder til at få lavet et slogan end du har.
En undtagelse er i kategorien "Jeg søger et godt tilbud fra dig" - Dér er det en fordel at skrive, hvordan man vil løse opgaven - altså fokusere på kvalitet frem for pris (der er nemlig rigtig mange, som er parat til at underbyde). Desuden er det en fordel at skaffe sig lidt baggrundsviden om den, der søger tilbuddet og så ringe vedkommende op. På den måde stiller man sig foran i køen og øger sin chance for at få lov til at hjælpe denne nye kunde.
God vind - og lad os så høre dit geniale frisør-slogan - det er da ærgerligt, hvis det kun er dig selv, der skal have fornøjelse af det.
Venlig hilsen
Hans
PS - til trådstarter: Undskyld, jeg lige lånte din tråd lidt.