For det første ved jeg ikke rigtig, hvorfor I vil have et slogan, men drop i hvert fald noget sjovt, der rimer.
Det virker plat og uprofessionelt og signalerer det modsatte af, hvad hjemmesiden signalerer.
Altså ikke noget med: Du sidder på dine lår - vi klipper dine hår!
Fokusér i stedet på, hvad kunderne ønsker sig.
Det første ord, der dukker op i min bevidsthed, når jeg ser jeres hjemmeside er "attitude". I giver ikke jeres kunder nyt hår - det kan de få over alt - i giver dem ATTITUDE!.
Ud fra det kan man arbejde med forskellige vinkler med det ord.
"Cut your attitude!" - vil vel betyde noget i retningen af "opfør dig ordentligt" og er dejlig fræk og ironiski.
"Frisure og attiude" - er en ultrakort beskrivelse af produktet fanget i tre ord - og det signalerer, at attituden ikke KUN ligger i håret.
"Frisure med attitude" - fokuserer i stedet på den del af attituden, der ligger i håret.
"Saks og attitude" - lægger fokus hos jer selv. Har I den karisma, der skal til for at kunne tilbyde arbejde med saks og attitude? Så vil den også smitte af på kunderne.
Men igen:
Hvor mange klipninger regner du med at dit nye slogan sælger? Du har jo allerede et fint pay-off i salonens navn.
Venlig hilsen
Hans