Hey folks,
Jeg så faktisk godt emnet, og videoen da det blev postet, men synes ikke rigtig jeg ville kommentere med en masse negativt. Synes dog alligevel, nu hvor jeg ser emnet og de svar der er kommet, og videoen igen - at jeg vil knytte et par kommentarer.Take it for what it is...det er ment som en hjælp
For det første er jeg helt enig i de ting der er blevet foreslået af de andre Aminoer. Lige pånær den med YouTube hosting - det er en fejl at tro, at blot fordi man benytter YouTube, at det så er "uproffesionelt". Der er folk der LEVER af at lave YouTube videoer, kæmpe firmaer bruger det til deres reklamer og indhold etc. etc. - det er indholdet det drejer sig om, langt mere, end om det er hosted på YouTube eller Vimeo eller whatever.
Så vil jeg også sige, at når I er så nye, så bør I tage imod alle råd der kommer, især når I beder om feedback.
Tænk lige en ekstra gang over, om det måske ér fejlvalgt musik, om der måske burde være noget tekst til billederne der forklarer at det er en Kilt i sælger, eller at det er godt til at save brænde i, etc. - overvej, om der er for mange (af den samme slags) billeder/videoen er for lang, overvej om introen er for lang, overvej hvad jeres budskab er med videoen, budskabet med produktet etc. og tænk på, at de der kigger, ofte skal have det ind med en skovl - men at det stadig ikke må blive for kedeligt, eller corny... (med mindre det er det i går efter....)
Mit råd vil være, at få en der er gode til at producere video, til at lave det for jer. Hvis der ikke er penge til det, så er jeg sikker på, at med åbenhed og engagement, kan I sagtens på egen hånd få et rigtig fedt portfolio op at køre.