Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en dansk top 10 artikeldatabase ranking/liste?

Side 5 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der også åbnet op for artikler på findbilligste.dk

Artikeldatabasen er perfekt til webshopejere, der sælger et produkt eller en ydelse.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:13

Tjenester-dk:
Du kan lægge artikler pa  1klik  pagerank 4

Hvor er de artikler man lægger ind?

Jeg har lagt en ind, og kan ikke se den på min konto?

Svar gerne inden jeg bruger mere tid hvis det ikke virker.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 13:55

seOrdbogen:

Hej Erik

Jeg er blevet oplyst problemet og er i fuld gang med at finde en løsning :) Men indtil videre kan folk være helt rolige.. :) Tror ikke der sker noget.. men ja, man ved aldrig!

Tusinde tak fordi du gør mig opmærksom på det.

Fedt du tager feedback til dig. Vil også gerne give lidt. Der findes ingen forfatterside og link giver en 401. Se eventuelt nedenstående SS:

http://screencast.com/t/Dvqxv9qwn8

Kan det forresten passe at det ikke længere er muligt at oprette brugere på countdown100 ?

dbh Nikolaj

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 13:59

Hej Nikolaj

først og fremmest 100 tak for feedback. Det sætter jeg mere pris på end du tror.

404 er en midlertidig løsning, da man ellers kunne se forfatters Email... hvilket mange ikke ville have! derfor tænkte jeg at det nok var bedre, imens jeg fandt en løsning. 

Ang. brugeroprettelse har jeg lige fået at vide af et par stykker, at den giver en besked omkring at ny brugerregistrering ikke er tilladt, men selvfølgelig er det det!

Jeg er igang med at kigge på problemet (mine databaser er rimeligt nye, så kan ikke undgå lidt opstarts problemer, desværre)

Du skulle dog gerne få en mail omkring din oprettelse samt et login osv.. selv om den skriver at den ikke bliver oprettet? 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:51

Nu har jeg ihvertfald testet, og man skulle meget gerne kunne oprette sig!

Det er der ihvertfald 20 der har gjort på Countdown100 her de sidste dage.. Men skal nok teste igen i aften.. og samtidig finde ud af hvorfor nogle får beskeden at der er lukket for bruger registrering.. 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36

Hvordan laver man et backlink? Undskyld jeg spørger dumt!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:41

Hej Casper

Du laver et backlink ved at mark et søgeord i din tekst og lave det til et link.

Så peger dit søgeord til din side og derved er det et backlink

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 18:42

seOrdbogen:

Nu har jeg ihvertfald testet, og man skulle meget gerne kunne oprette sig!

Det er der ihvertfald 20 der har gjort på Countdown100 her de sidste dage.. Men skal nok teste igen i aften.. og samtidig finde ud af hvorfor nogle får beskeden at der er lukket for bruger registrering.. 

Super - tror vidst bare det var mig der ikke helt fattede det...

Jeg prøver med countdown her i løbet af ugen...

Det virker og jeg har lagt to artikel op om donation af smykkebilleder og inspiration til modeugen...

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44

Hvordan er det du laver det til et link? Kan du give et eksempel?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 19:28

Et eksempel kunne være, at jeg ville snakke om primater.

Du kan nu se at primater er blåt. Det skyldes, at jeg har markeret primater. Så kan du se at knappen indsæt/rediger link bliver aktiv - den trykker du på. Det næste der sker, er at der popper et vindue frem hvor du skal indtaste din url. I dette eksempel har jeg taget en url inde fra wiki om primater.

Håber det hjalp.

Mvh

Side 5 ud af 7 (69 indlæg)