Jeg er blevet oplyst problemet og er i fuld gang med at finde en løsning :) Men indtil videre kan folk være helt rolige.. :) Tror ikke der sker noget.. men ja, man ved aldrig!
Tusinde tak fordi du gør mig opmærksom på det.
Fedt du tager feedback til dig. Vil også gerne give lidt. Der findes ingen forfatterside og link giver en 401. Se eventuelt nedenstående SS:
først og fremmest 100 tak for feedback. Det sætter jeg mere pris på end du tror.
404 er en midlertidig løsning, da man ellers kunne se forfatters Email... hvilket mange ikke ville have! derfor tænkte jeg at det nok var bedre, imens jeg fandt en løsning.
Ang. brugeroprettelse har jeg lige fået at vide af et par stykker, at den giver en besked omkring at ny brugerregistrering ikke er tilladt, men selvfølgelig er det det!
Jeg er igang med at kigge på problemet (mine databaser er rimeligt nye, så kan ikke undgå lidt opstarts problemer, desværre)
Du skulle dog gerne få en mail omkring din oprettelse samt et login osv.. selv om den skriver at den ikke bliver oprettet?
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Nu har jeg ihvertfald testet, og man skulle meget gerne kunne oprette sig!
Det er der ihvertfald 20 der har gjort på Countdown100 her de sidste dage.. Men skal nok teste igen i aften.. og samtidig finde ud af hvorfor nogle får beskeden at der er lukket for bruger registrering..
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Nu har jeg ihvertfald testet, og man skulle meget gerne kunne oprette sig!
Det er der ihvertfald 20 der har gjort på Countdown100 her de sidste dage.. Men skal nok teste igen i aften.. og samtidig finde ud af hvorfor nogle får beskeden at der er lukket for bruger registrering..
Super - tror vidst bare det var mig der ikke helt fattede det...
Et eksempel kunne være, at jeg ville snakke om primater.
Du kan nu se at primater er blåt. Det skyldes, at jeg har markeret primater. Så kan du se at knappen indsæt/rediger link bliver aktiv - den trykker du på. Det næste der sker, er at der popper et vindue frem hvor du skal indtaste din url. I dette eksempel har jeg taget en url inde fra wiki om primater.