Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en dansk top 10 artikeldatabase ranking/liste?

Side 1 ud af 7 (69 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Jeg har Googlet mig lidt frem, men fandt desværre ikke en top 10 liste over danske artikeldatabaser.

Nogle som jeg kan nævne der er gode er:

Goon.dk

Fag-artikler.dk

Artikeldatabase.dk

Artik.dk

Articoli.dk

Hvis I skulle lave en top 10 liste, hvilke ville I så placere som de bedste fra 1-10?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 16:02

Vil da kikke på dem men jeg tror kun jeg har kommet til goon.dk en gang i sidste uge. Og det var ikke til meget hjælp.

Jeg tror det er svært og lave en sådan liste fordi de skal jo laves på de forskellige emner som har den største interesse for forskellige personer.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 16:15

Tror ikke der findes så mange der er værd at bruge? - ellers vil jeg i hvert fald også godt vide det (:

Men Articoli burde i hvert fald ikke være på listen endnu, den er helt ny, og har ikke engang 10 artikler endnu.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 16:16

John Bakken:

Men Articoli burde i hvert fald ikke være på listen endnu, den er helt ny, og har ikke engang 10 artikler endnu.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg postede bare dem jeg lige kunne komme i tanke om :)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lykkebjerg:

Vil da kikke på dem men jeg tror kun jeg har kommet til goon.dk en gang i sidste uge. Og det var ikke til meget hjælp.

Jeg tror det er svært og lave en sådan liste fordi de skal jo laves på de forskellige emner som har den største interesse for forskellige personer.

Hvis du kun har skrevet én eller 2 artikler, så er der ikke meget SEO-værdi at hente nej. Men jeg har nu fået en del emails om at GooN kan rykke på rangeringer, især for nye sider.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:42

Artikeldatabase.dk har i øvrigt no-follow på ALLE udgående links, så SEO-mæssig så er den artikeldatabase færdig som gårdsanger. Man kan dog tjene lidt penge på artiklerne man skriver, da indtjeningen bliver splittet.

Med Venlig Hilsen
Morten

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 16:46

Seriøst? Hvad er så pointen for dem?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:58

Sasa Kovacevic:

at vi hjælper hinanden du hjælper dem op ad og du får en lille smule ud ad det , brand markedsføring hjælper desuden lidt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra London
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:59

So for SEO optimering, hvilke vil du anbefale og hvilket er non go?

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:49

Sasa Kovacevic:

Tja, hvad er pointen for GooN? Jeg har ikke lavet GooN med det formål at der skrives artikler for backlinks, nej jeg har lavet GooN for at folk kan skrive artikler gratis, og eventuelt linke til noget relevant. GooN har dagligt flere hundrede unikke besøgende, og de springer frem og tilbage mellem artiklerne, og klikker på links i disse artikler.

Hvis folk tror at der bliver klikket mest på adsense-reklamerne på GooN, eller at der er den store indtjening, så tager man fejl - størstedelen af alle kliks er på links i artiklen - nofollow eller dofollow. Jeg har lavet GooN fordi jeg synes det er interessant at skrive om nogle emner - ikke for at lave backlinks, og folk der tror at siden er lavet for at skabe backlinks kunne ikke tage mere fejl.

Jeg tror aldrig at jeg har skrevet at man kan skrive artikler på GooN, for at få backlinks. Jeg har derimod skrevet at man i godkendte artikler kan linke til noget relevant, om folk bruger siden til at lave backlinks med, er jeg sådan set ligeglad med så længe artiklen er god, og giver læseren noget som kan bruges. Nu står jeg ikke selv for godkendelse og afvisning mere, men rigtig, rigtig mange artikler bliver afvist grundet ringe indhold, duplikeret indhold, eller bevidst markedsføring.

Man kan med artikeldatabase.dk få en masse kliks igennem selve artiklen, men ikke få noget SEO-mæssig ud af det - det kan eventuel være en pointe :-)

Selvom jeg ikke vil reklamere med at man kan få backlinks, så vil jeg under ingen omstændigheder benægte at det har effekt, at linke til en relevant hjemmeside - for det har det skam - det har jeg set og oplevet flere gange.

Alle skal være velkommende til at skrive en artikel på goon :)

Med Venlig Hilsen
Morten

Side 1 ud af 7 (69 indlæg)