Tak for det. |
Men brug det med måde og sørg for det er søgeord der benyttes og ikke bare en hel tekst :)
Men brug det med måde og sørg for det er søgeord der benyttes og ikke bare en hel tekst :) |
Lige præcis og ja, brug det med omtanke :) |
Jeg har dog tilladt mig at lave min egen top 10. som i kan finde her. |
Med udgangspunkt i din listes gennemsnitlige pagerank, vil jeg nok anbefale dig at revurdere dens kåring som Top 10. Men det er selvfølgelig blot min vurdering. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Læg lige mærke til at jeg skriver trustrank :-) |
Tak for at blive ved med at dele gode lister ;-) |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Hej med jer, Må jeg lige minde om, at trådstarter spørger, om der findes en dansk top 10 artikeldatabase rankingliste. Det er ikke en opfordring til at smide links til alle mulige egne artikeldatabaser med lav pagerank. Hvis tråden udvikler sig yderligere i retning af "jeg skal lige have smidt et link til min nye artikeldatabase" eller lignende, må vi låse tråden, fordi den i såfald har lige så lidt nytteværdi som trådene med "Facebook like", "Vis mig din Twitterprofil", "Vis mig din Facebookside" og lignende. Håber på jeres forståelse for det. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej John, Er du mig du svarer? Min artikeldatabase har PR3 og er en niche specifik database. |