|
Thomas Reberholt:
Jamen, den napper jeg da, hvis du synes det er en smart jakke i god kvalitet. Sender dig straks logoer...
Jamen, den napper jeg da, hvis du synes det er en smart jakke i god kvalitet. Sender dig straks logoer...
|
Jeg syntes den er fin den er ikke super varm men hvis du skal bruge den hele året syntes jeg dette er løsningen |
Ok. Så bliver det den. I sort. Har sendt dig mail med logo-filer |
Så fik jeg min broderi prøve og den er virkelig flot! Der kommer helt sikkert en ordre snart :) |
Hej. Jeg er godtnok ikke amino plus, endnu. men kunne jo være du ville lave noget alligevel ;). Jeg skal have lavet et text på 2xforstole og et bagsæde ryg, der skal være 2 på ryggen og 1 på hver forstol det skal være 8 cm højt og af passendene længde, der skal stå "405 sport 16" evt. skal det stå på 4 nakke støtter istedet, så skal det bare være "sport 16" Hvad vil du ca. skulle have for dette? betrækket kan tages af sæderne men ikke nakkestøtter. jeg kan levere i aalborg, hvis det kan være færdig samme dag kunne det være super fedt da jeg har nogle ting jeg skal deroppe. ellers må det komme retur i en pakke :). |